Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 08 Elo 2012, 19:54

Templer kirjoitti:Mikä on pulla?

Näet sitten, kun hän saapuu. *dramaattista musiikkia ja pimennys*

Oon kuunnellu bulgarialaisen nunnakuoron loilotusta nyt vaikka kuinka kauan kun telkkarista tulee joku luontodokumentti. Ja naisselostajan rentouttavan eksoottisen mielenkiintoa herättävää ääntä. Mä tuun näkemään sen päivän kun luontodokumenttien taustalla soi joku "Take earth back" ja kuvataan maailmanloppua joka ei tullutkaan!

Maailma ei tosiaankaan olisi mitään ilman hirivöitä, Lotdow. :DDDDDDDDDD
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Elo 2012, 23:10

Whot? Nunna.. eiku täh? Mitä nää oikeen katsot Agna? |: Erittäin mielenkiintoista.. taidan tulla sinne luoksesi katsomaan. >:3 Paitsi, että se on varmaan ny loppu jo. D8
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Elo 2012, 09:25

Templer, luojan kiitos että se on jo ohitse :D

Eka koulupäivä... Voisin varmaan mennä, etten ole myöhässä jo tänään :P
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 09 Elo 2012, 11:59

Alkoiko jo Lottowilla koulu???

Templer! Käyppä vilkaisemassa galleriassa siellä on uusi kuva Soulista ja MIsutesta, tussein väritetty!! XD Näyttää hassulta.. Koska olen yleensä vaan värittänyt puuvärikynillä Misuten ja Soulin.

Täällä sitä vaan puhuttiin Hobbeista ja muista asioista, kuten karva jaloista, porkkana maaista ja kurpitsa maista...
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Elo 2012, 12:31

Lotdow kirjoitti:
Agna kirjoitti:Lotdow miksi kaikkialla täytyy olla monstereita. Eläkäämme sovussa. Ihailkaamme kurpitsaani. Ja Crimsonin jalkakarvoja ja Templerin porkkanoita.

Voimme rakastaa kaikkia ja kaikkea johan nyt toki, mutta älkäämme unohtako, että maailmassa ei olisi mitään järkeä ilman hirivöitä.

Crimsonin jalkakarvat spotattu.
Hobittilandiakaan ei olisi mitään ilman monstereita! Kävisi puolituisten elämä tylsäksi, kun ei ole mitään miltä kurpitsoja ja porkkanoita suojelisi. Hiilihangot käteen ja menoks! Kylläpäs alko tekeen mieli pelaa tämän myötä Lord of the Rings Conquestia - tahdon pistää konnun matalaksi Balrogilla...

Crim sai viimein kämpän \o/ Olen niin antisosiaalinen ja yksinäisyydessä viihtyvä ja muita sietämätön, että antoivat minulle sitten puolikkaan solun, josta en ehkä ole niin innoissani kuin saattaisin, mutta pääasiana pidän, että on kämppä! Sielläpähän sitten vihaavat minua ja adhd kissaani. Viikko aikaa muuttoon, huh. Mut tavottaaki si jatkossa Hämeenlinnasta |D
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Elo 2012, 12:47

Crim sai viimein kämpän \o/ Olen niin antisosiaalinen ja yksinäisyydessä viihtyvä ja muita sietämätön, että antoivat minulle sitten puolikkaan solun, josta en ehkä ole niin innoissani kuin saattaisin, mutta pääasiana pidän, että on kämppä! Sielläpähän sitten vihaavat minua ja adhd kissaani. Viikko aikaa muuttoon, huh. Mut tavottaaki si jatkossa Hämeenlinnasta |D

\o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Elo 2012, 13:29

Onnea Crimille uudesta kämpästä, ja jalkakarvoista : D

Asuin jossain vaiheessa asuntolassa, toisen ihmisolion kanssa samassa huoneessa. En viihtynyt yhtään. Tarvitsen omaa rauhaa ja tilaa, enkä siedä, jos joku tuntematon pölvästi pyörii samassa tilassa ja kontrolloi tekemisiäni ja valvottaa yöllä, katsomalla Tummien perhosten kotia ilman kuulokkeita.
Forte

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Elo 2012, 15:04

No kiitos kiitos. Mutta jalkakarvat, PFT, eihän tämä vielä mitään. Seuraavaksi kaavailen kasvattavani turkin.

Forte kirjoitti:Asuin jossain vaiheessa asuntolassa, toisen ihmisolion kanssa samassa huoneessa. En viihtynyt yhtään. Tarvitsen omaa rauhaa ja tilaa, enkä siedä, jos joku tuntematon pölvästi pyörii samassa tilassa ja kontrolloi tekemisiäni ja valvottaa yöllä, katsomalla Tummien perhosten kotia ilman kuulokkeita.

Itse en voi kans jo näin etukäteen sietää sitä, että tulen asumaan jonkun tuntemattoman hörhön kanssa samassa kämpässä. Oletettavasti minun tapauksessani se kärsivämpi osapuoli tulee olemaan kuitenkin mun kämppis, en minä, joten onnea hänelle, kuka rohkelikko sitten ikinä onkaan. Mutta tuossa tilanteessa, Forte, sun ois pitäny bassottaa kostoks oikein kovalla jotain musaa kaiuttimista!
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 09 Elo 2012, 18:52

Nya kirjoitti:
Templer! Käyppä vilkaisemassa galleriassa siellä on uusi kuva Soulista ja MIsutesta, tussein väritetty!! XD Näyttää hassulta.. Koska olen yleensä vaan värittänyt puuvärikynillä Misuten ja Soulin.

Temp rientää..! --->
*Juoksee ja häviää nurkan taakse.*
Templer

ViestiKirjoittaja Juudas » 09 Elo 2012, 20:54

Jalkakarvat on parhaat. Tosin partakarvatkin ois kivat.

Mäkin haluan oman kämpän. Saamari, miksi se on niin vaikea saada. Jos nyt syyskuuhun mennessä sais....
Juudas

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Elo 2012, 22:04

Karvoja kyllä. Varsinkin miehille. Sheivatut miesten sääret on jotain niin... outoa.
Hobiteille paljon karvoja.

No kiitos kiitos. Mutta jalkakarvat, PFT, eihän tämä vielä mitään. Seuraavaksi kaavailen kasvattavani turkin.

Saanko sitten harjata sun turkkias?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Juudas » 09 Elo 2012, 22:16

Aksutar kirjoitti:Karvoja kyllä. Varsinkin miehille. Sheivatut miesten sääret on jotain niin... outoa.

Nyt en kyllä ihan approovaa. Musta joillekin sheivaus vaan sopii, riippumatta sukupuolesta. : ) Silti en kyl kovin montaa jätkää tunne, joka sitä harrastais.
Juudas

ViestiKirjoittaja Crimson » 09 Elo 2012, 22:21

Juudas kirjoitti:Mäkin haluan oman kämpän. Saamari, miksi se on niin vaikea saada. Jos nyt syyskuuhun mennessä sais....

Sanos muuta. Oisin mielelläni muuttanu yksiöön, tai vaihtoehtosesti jonkun kanssa kaksioon, mutta piti sitten turvautua soluun, kun joko isännöitsijät ignoras viestit tai vaihtoehtosesti todettiin aina että meni jo >.>

Aksutar kirjoitti:Saanko sitten harjata sun turkkias?

Saat harjata. Kasvatan samanlaisen turkin jalkoihini ko Jaakolla, jonka jälkeen harjausintosi on jotain niin sanoin kuvaamatonta |D Mistähän mä saisin vielä pässinsarvet~
Crimson

ViestiKirjoittaja Niehku » 09 Elo 2012, 23:52

Minäkin tahdon oman kämpän.. Oon niin kateellinen kavereilleni joilla semmonen on, ihan vaikka asuntolaki kelpais, tosin en tiiä kestäisinkö sitä miten kauan... Oon viimene poikanen, joka ei oo lentäny vielä pesästään ja vanhemmat alkaa pikku hiljaa höperöitymään enkä jaksa :'D apua

Itse en ole kyllä vielä siis nähnyt miestä, jolla olisi sheivatut jalkakarvat. Mutta... Toisaalta... Miksei? Ollen näin samaa mieltä Juudaksen kanssa; joillekkin sheivaus sopii, joillekkin ei.

Tänään menin jälleen amikseen ykkösluokalle, uusi ala, uudet kujeet. Ja huomenna ei sitten olekaan koulua, koska hyväksiluetut :3
Niehku

ViestiKirjoittaja Agna » 10 Elo 2012, 16:35

Aksutar kirjoitti:Karvoja kyllä. Varsinkin miehille. Sheivatut miesten sääret on jotain niin... outoa.
Hobiteille paljon karvoja.

Kyllä miehen pitää olla karvainen. En minäkään tykkäisi silitellä silkosääristä miestä jos ei nyt vaikka ammatti vaatisi että pitää reidet kiiltää kuin posliini :< Sitten ehkä saa vähän trimmata jos omistaa Gaston-rintakarvat. Mutta siisti parta on mielestäni okei ja ihokarvat pitää löytyä minun mielestä. :)
Hobiteille karvoja!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna