Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 12 Elo 2012, 12:09

GAARH! te kirjotatte L I I A N nopeasti. |: yhtäkkiä jo sivuja kertyny ja minun pitää lukea, koska muuten en tiedä uusi uutisiakaan.

tervetuloa minunkin puolestani Piplle eiku Pipille tai siis Pip:lle.. hmm 8[ surkea kun olen, en osaa kirjoittaa, mutta viesti meni luultavasti perille? Pakko oli myös hahmoa käydä kyyläämässä kun täällä kerran kehutaan ja itsekin liityn seuraan. Great work indeed.

Liityin suruissani yhteen ropeen ja nyt se muuttuu enkun kieliseksi kokonaan, Oh damnet. Toki, näin voi tapahtua vain minulle. Minä ja enkunkieleni olemme niin yhtä kuin peruna ja porsas.

Koulu alkaa huomenna, kellään muulla samaa fiilistä? Vai ootteko te kaikki kasvaneet koulusta ulos? D'8
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Elo 2012, 12:26

Temp, sitten sun täytyy kääntyä tällä puolella aktiivisemmin että pysyt perässä :D Ja ite aloitin koulut jo viimetorstaina joten periaatteessa voin samaistua tunteeseesi. Pähkäilin muuten kans tota tervetulotoivotusta mutta kirjotin sen sellaseen muotoon ettei tarvinnu vääntää allatiiveja.
Ja öh nöes :( Mutta sen parempaa on se että voit keskittyä roolimaan täällä täysin suomeksi >:D
Oon huono värittämään "punertavia poskia". Tyyppi näyttää siltä kun ois saanu turpaan tai löytäny äidin poskipunat.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 12 Elo 2012, 12:38

Olinko hetken pihalla kun luin "punertavia oksia" ja sitten puhutaan jostain tyypistä. Olin silleen "kävelikö joku tyyppi puuhun ja sai siitä punertavan naaman vai?"
että näillä mennään..
Templer

ViestiKirjoittaja Pip » 12 Elo 2012, 12:53

Templer kirjoitti:Tervetuloa minunkin puolestani Piplle eiku Pipille tai siis Pip:lle.. hmm 8[ surkea kun olen, en osaa kirjoittaa, mutta viesti meni luultavasti perille? Pakko oli myös hahmoa käydä kyyläämässä kun täällä kerran kehutaan ja itsekin liityn seuraan. Great work indeed.

Suomenkieli on joskus niin kimuranttia että aivan päästä ottaa. Pipille on varmaan se oikea? Tai ainakin niin minä oon sen aina kuvitellut? :' ) Jes. Joo. Ja kiitos!
Pip

ViestiKirjoittaja Lotdow » 12 Elo 2012, 18:15

Koulu alkaa huomenna, kellään muulla samaa fiilistä? Vai ootteko te kaikki kasvaneet koulusta ulos? D'8

Templer, mulla alkoi koulut jo viime torstaina :'D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 12 Elo 2012, 18:28

Pip kirjoitti:Suomenkieli on joskus niin kimuranttia että aivan päästä ottaa.

Niin on, totta mooses. Kun yrittää muodostaa sanasta "palamme" puhekieliversion, niin mikähän se mahtaa olla? Paletaan? Palataan? Palotaan? Palaelalalela?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Pappis » 12 Elo 2012, 18:55

Lotdow kirjoitti:jo viime torstaina :'D

Jo viime keskiviikkona. Varmaan ensimmäisenä koko Suomessa. Se ois sitten abivuosi mulla edessä. Tämä muuten aiheuttaa mulla lievää epäaktiivisuutta syksyn aikana, just so you know. En jaksa mennä laittaa poissaoloihin, koska epäaktiivisuus on niin vaihtelevaa : : P
Pappis

ViestiKirjoittaja Demintty » 12 Elo 2012, 19:57

Pappis kirjoitti:
Lotdow kirjoitti:jo viime torstaina :'D

Jo viime keskiviikkona. Varmaan ensimmäisenä koko Suomessa. Se ois sitten abivuosi mulla edessä. Tämä muuten aiheuttaa mulla lievää epäaktiivisuutta syksyn aikana, just so you know. En jaksa mennä laittaa poissaoloihin, koska epäaktiivisuus on niin vaihtelevaa : : P

Mutta mullapas alkaa ylihuomenna >:D
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 12 Elo 2012, 20:18

eli minullahan menee ihan kivasti, kerta muilla on alkanut jo aikaisemmin. paitsi Demintyllä, joka saa sitte ihan yksinään hykerrellä täällä huomenna, kun minäkään en ole paikalla. >:3 No ei. Tuskin olisin muutenkaan ja löytyyhän täältä muutakin seuraa kuin minä, joka tuskin koskaan olen.

Sain uuden hiusvärini, kohta olen homepää. Eli platina blondi ja vihreet etuhiukset. Saa nähä näyttääkö just niin kauheelta kuin vain voi vai oonko tyytyväinen tulokseen. >:D
Templer

ViestiKirjoittaja Pip » 12 Elo 2012, 20:47

Agna kirjoitti:
Pip kirjoitti:Suomenkieli on joskus niin kimuranttia että aivan päästä ottaa.

Niin on, totta mooses. Kun yrittää muodostaa sanasta "palamme" puhekieliversion, niin mikähän se mahtaa olla? Paletaan? Palataan? Palotaan? Palaelalalela?

Voi jeesus, nyt täytyy kyllä myöntää että mulla ei ole aavistustakaan. Kuulostaa yhtä tyhmältä vaikka miten päin sanois. :/

Jaha, olkaa onnellisia siitä että teillä on sentään jotakin tekemistä syksyksi. Opiskelupaikkaa ei täksi vuodeksi herunut, joten töihin pitäis mennä. Mulla oli perjantaina työhaastattelu ja tulevana tiistaina toinen, ja jos ei kummastakaan soitella takasin niin se on sitten urgh.
Pip

ViestiKirjoittaja harlekiini » 12 Elo 2012, 21:48

Hajotkaa sinne opinahjoihinne, mulla alkaa rumba vasta syyskuussa! Ähähä!

Pip, suosittelen kansanopistoja. Niissä saa hyväksiluettua yliopisto-opintoja jos sellaiseen aikoo mennä, millä saa mukavasti valmiiksi opintopisteitä. Onhan se kallista, mutta en ainakaan itse katunut vuottani.

Ölälälelelellölölöllu, ai miten niin peleihin pitäisi vastata ja Tsytan estradille tyrkkäistä. Olen päässyt laiskistumaan Ascreedin takia. Mutta vielä en voi lopettaa koska pitää pelata Brotherhoodin toinen läpipelauskerta loppuun ja sitten siirtyä Revelationsiin ja ostaa uus kone ja pelata kolmonen jajjajaja. Hups. Josko tässä ohessa saisin vähän pidennettyä napanuoraani.

Suomen kielessä on muutamia perhanan vaikeita kohtia, mutta jotkin sanojen taivutukset ovat aika helppo muistaa.
Jos päättyy vokaaliin, +n: Papu -> Papulle
Jos konsonanttiin, +in: Pip -> Pipille
Jos konsonanttiin, mutta lausutaan vokaalilla, +'n: Bordeaux [bordoo]-> Bordeaux'n.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Nya » 12 Elo 2012, 22:05

Bhuhahahaa! Minä saan oleskella myös vielä huomisen ennrkuin kouluni alkaa tiistsina. Ah, olin koko kesän ilman kavereita... Hmm? Mahdankohan enää tunnistaakkaan :D
Nya

ViestiKirjoittaja Pip » 12 Elo 2012, 23:21

harlekiini, sellasta minäkin olin vähän ajatellut. Taisi pari päivää sitten tulla tuo kansanopiston syksyn ohjelmalehtinenkin postissa, pitänee vissiin kattoa sitä lähemmin.

Ja ah, mä en maltakaan odottaa asscreedin kolmatta osaa koska Desmond. ;u;
Pip

ViestiKirjoittaja Forte » 13 Elo 2012, 11:48

Syksyn selviä merkkejä taas ilmassa; linnut lähtee etelään, lehdet tippuu puista ja nuoret palaavat kouluun, pois kaduilta huudattamasta mopojaan. Ai että pidän syksystä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Elo 2012, 12:31

Syksyn selviä merkkejä taas ilmassa; linnut lähtee etelään, lehdet tippuu puista ja nuoret palaavat kouluun, pois kaduilta huudattamasta mopojaan. Ai että pidän syksystä.

Ditto

Ölälälelelellölölöllu, ai miten niin peleihin pitäisi vastata ja Tsytan estradille tyrkkäistä.

Oi kyllä. Tsytan. How I have missed you.

Sain uuden hiusvärini, kohta olen homepää. Eli platina blondi ja vihreet etuhiukset. Saa nähä näyttääkö just niin kauheelta kuin vain voi vai oonko tyytyväinen tulokseen. >:D

Munkin pitäis värjätä hiukset taas.. tutulla punasella ofc. Ei muo muuten tunnistais.

Niin ne koulut si alko. Mäkin olin reipas ja kävin kahvittelemassa paja tätien kanssa. Kyllä se pajakin kohta alkaa, yaay. Hienoo kun ne puhuu et mun pitäis olla hierarkiassa ylempänä, mitä ne tänä syksynä alottava pikku pajalaiset. Ja niin Aksu valtasi Messin pajan.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut