Templer kirjoitti:Tervetuloa minunkin puolestani Piplle eiku Pipille tai siis Pip:lle.. hmm 8[ surkea kun olen, en osaa kirjoittaa, mutta viesti meni luultavasti perille? Pakko oli myös hahmoa käydä kyyläämässä kun täällä kerran kehutaan ja itsekin liityn seuraan. Great work indeed.
Pip kirjoitti:Suomenkieli on joskus niin kimuranttia että aivan päästä ottaa.
Lotdow kirjoitti:jo viime torstaina :'D
Pappis kirjoitti:Lotdow kirjoitti:jo viime torstaina :'D
Jo viime keskiviikkona. Varmaan ensimmäisenä koko Suomessa. Se ois sitten abivuosi mulla edessä. Tämä muuten aiheuttaa mulla lievää epäaktiivisuutta syksyn aikana, just so you know. En jaksa mennä laittaa poissaoloihin, koska epäaktiivisuus on niin vaihtelevaa : : P
Agna kirjoitti:Pip kirjoitti:Suomenkieli on joskus niin kimuranttia että aivan päästä ottaa.
Niin on, totta mooses. Kun yrittää muodostaa sanasta "palamme" puhekieliversion, niin mikähän se mahtaa olla? Paletaan? Palataan? Palotaan? Palaelalalela?
Syksyn selviä merkkejä taas ilmassa; linnut lähtee etelään, lehdet tippuu puista ja nuoret palaavat kouluun, pois kaduilta huudattamasta mopojaan. Ai että pidän syksystä.
Ölälälelelellölölöllu, ai miten niin peleihin pitäisi vastata ja Tsytan estradille tyrkkäistä.
Sain uuden hiusvärini, kohta olen homepää. Eli platina blondi ja vihreet etuhiukset. Saa nähä näyttääkö just niin kauheelta kuin vain voi vai oonko tyytyväinen tulokseen. >:D

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa