...Toivottavasti kaikilla on koulut alkanu pienemmällä kaaoksella mitä täälä on :3
Also: Jee, olen punapää!

Crim on nyt hämeenlinnalainen. Oli kaameen haikeet fiilikset eilen illalla, ko isällä oli kiire takaste kotio päin. Mä jäin yksin nyt näitten pahvilaatikoitteni kanssa. Ja taulukoukkujen - mä en tuu koskaan saamaan seinälle noita pariisin ja lontoon kaupunkitauluja, saatikka eeppistä lohikäärmetauluani. Tartten avustajan. Semmosen, joka osaa huitoa vasaralla ilman että paukuttaa omia sormiaan.
Plus, täällä on kaameen tylsää sen jälkeen, kun oon saanu kaiken järkättyä. Tulkaa viihyttään muo!
//Ye Harlekiini Shoppe

Aksu tuleee! Ethän sä yksin ole, sulla on Daichi! MEWMEMEWMEW
Crimson, kasaa ne kirjat vaikka läjäksi siihen kirjahyllyn viereen kunnes löydät kirppikseltä jonkin telineen niille. Tai sitten Aksun kautta välitän sulle koko pahvilaatikon missä ne ovat ja saat säilöä niitä siellä.
(Aksu varmaan treläisenä tietää kyseisen liikkeen)
MEWMEWMEW. Diva katti jonka mielestä näppäimistöni päällä on tosi kivaa maata 8]
Sori Aksu, ei ollut nyt harlekiininseisojia. Laji on harvinainen ja tällä hetkellä meillä on vain yksi yksilö.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa