Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Fentiz » 14 Elo 2012, 20:27

Hui kauhistus, tasan viikon päästä pitäs siirtyä puoli suomea pohjosempaan :x

...Toivottavasti kaikilla on koulut alkanu pienemmällä kaaoksella mitä täälä on :3
Also: Jee, olen punapää!
Fentiz

ViestiKirjoittaja Templer » 14 Elo 2012, 20:28

Ei se pohjoinen nyt niin kauhea ole. :3 (riippuu tietenkin minne asti aikoo matkata) Itse käyn patikoimassa lapissa kesäisin jos vain pystyn ja kykenen. Ihanat maisemat ja porot ja kaikkee muuta ihanaa.. :33
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 14 Elo 2012, 21:53

Kävin juoksemassa lekkiä vähän alle kaksi kilsaa tänään. Huh että sattuu nyt reisilihaksiin... Patikointi, en ole koskaan patikoinut, mutta kuulostaa kivalta.
Nya

ViestiKirjoittaja Mohnake » 15 Elo 2012, 11:21

Masentavia uutisia: Mun eno nukkui pois viimeyönä.
Mohnake

ViestiKirjoittaja harlekiini » 15 Elo 2012, 12:48

Mohnakkeelle voimia. Enot on mukavia.

Harlekiinista on kovaa vauhtia tulossa muuttomuumio. Hautaudun näihin mangoihin! Ketä kiinnostaa ostaa Inuyashan numerot 2-11, 21-28 ja 33-35? Yksi pokkari maksaa euron. Jos ostatte satseittain, saatte alennusta. Jos ostatte kaikki, maksatte vain postikulut. Samalla logiikalla myynnissä Hikaru no Go 1-20. Inut ovat suomeksi, Hikarut enkuksi. Ja olen tosissani tämän kaupittelemisen kanssa, ja voitte olla varmoja ettei minulla ole syytä pimittää mitään. Haluan näistä eroon! Myyn nämä vaikka 50c/läpyskä jos on tarpeen. Prkl, ottakaa ilmaiseksi (postikulut maksakaatten)! Haluan nämä pois! Poispoispois!
Ja lisää löytyy. Kuka lukee Forgotten Realmsia? Miekkojen Meri, Tähdetön Yö, Arvoitusten Saari, Kristallisauvan Käskyläinen, Pimeän Piirittämät, Tuhat Örkkiä, Yksinäinen Drow, Kaksi Miekkaa, Örkkikuningas, Merirosvokuningas, Aavekuningas ja Elaine Cunninghamin Laulut ja Miekat- trilogia. 3 /kirja + postikulut, mitä enemmän hamstraatte sitä halvemmalla lähtee.

Elokuun lopulla nämä lähtevät kaatikselle tai paikkaan nimeltä Jemma mistä niitä ei löydä enää koskaan. Olisi sääli heittää hyväkuntoisia kirjoja menemään, joten tyrkyttelen niitä lukeville vaikka niitä pelkkiä postikuluja (sen 3-5 erkkiä) vastaan.
//Ye Harlekiini Shoppe
harlekiini

ViestiKirjoittaja Pip » 15 Elo 2012, 18:23

Jaksamisia täältäkin Mohnakkeelle.
Pip

ViestiKirjoittaja Templer » 15 Elo 2012, 19:38

Voi ei! Jaksamisia minunkin puolestani Mohnakkeelle. ):
laittaisin tähän jonkinlaisen runon, mutta koska runosuoneni sykkii aika surulliseen tapaan, niin en kehtaa sinua enää saada surullisemmaksi.
Koeta pärjäillä!
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 15 Elo 2012, 19:39

voimia Mohnis
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Elo 2012, 11:04

Mohnikselle voimia täältäkin suunnasta 8<

Kerpele Harlekiini, mä niin ostaisin sulta tota sälää, jos mulla ei muuten ois täällä uudessa kämpässäni nii saamarin rajotettu hyllytila, joka tulee täyttymään tehokkaasti kaikista niistä mukaan pakkaamistani pleikkareiden peleistä 8]

Crim on nyt hämeenlinnalainen. Oli kaameen haikeet fiilikset eilen illalla, ko isällä oli kiire takaste kotio päin. Mä jäin yksin nyt näitten pahvilaatikoitteni kanssa. Ja taulukoukkujen - mä en tuu koskaan saamaan seinälle noita pariisin ja lontoon kaupunkitauluja, saatikka eeppistä lohikäärmetauluani. Tartten avustajan. Semmosen, joka osaa huitoa vasaralla ilman että paukuttaa omia sormiaan.
Plus, täällä on kaameen tylsää sen jälkeen, kun oon saanu kaiken järkättyä. Tulkaa viihyttään muo!
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Elo 2012, 11:43

Crim on nyt hämeenlinnalainen. Oli kaameen haikeet fiilikset eilen illalla, ko isällä oli kiire takaste kotio päin. Mä jäin yksin nyt näitten pahvilaatikoitteni kanssa. Ja taulukoukkujen - mä en tuu koskaan saamaan seinälle noita pariisin ja lontoon kaupunkitauluja, saatikka eeppistä lohikäärmetauluani. Tartten avustajan. Semmosen, joka osaa huitoa vasaralla ilman että paukuttaa omia sormiaan.
Plus, täällä on kaameen tylsää sen jälkeen, kun oon saanu kaiken järkättyä. Tulkaa viihyttään muo!

Aksu tuleee! Ethän sä yksin ole, sulla on Daichi! MEWMEMEWMEW

//Ye Harlekiini Shoppe

Perusta eläinkauppa ni tuun si ostaan sen harlekiininseisojan.

Mistä näitä lämpimiä kelejä tuli. Välissä oli jo syksyn viileet tuulet ja nyt on taas aurinkoa ja ärsyttävän lämmintä.

Kertokaa, mikä teidän mielestä on pelaamäärä, jotta rope voidaan luokitella suureks ropeks?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 17 Elo 2012, 13:04

Crimson, kasaa ne kirjat vaikka läjäksi siihen kirjahyllyn viereen kunnes löydät kirppikseltä jonkin telineen niille. Tai sitten Aksun kautta välitän sulle koko pahvilaatikon missä ne ovat ja saat säilöä niitä siellä. Ai miten niin olen jo hieman epätoivoinen pääsemään näistä eroon. Ai niin, mullahan on Salvatorelta myös Gauntlgrym, englanniksi. TAKE THEM! JUST TAKE THEM AWAY!

//Harlekiini Shoppe 2:
Lisätutkimus paljasti hyllystä myös Laura Gallego Garcian Idunin kronikat: Vastarinta (niin epäkiinnostava kirja että saatte vaikka ilmaiseksi) sekä Kolme Muskettisoturia -kirjan ensimmäinen osa, jonkin sortin lyhennetty vuodelta 1966. Vanhan kirjallisuuden ystävät, kukkelikuu o/ Maksakaa sen verran minkä arvoinen se tuntuu olevan.

Sitten krääsään. Ernut, harlekiinilta saa nyt ilmaiseksi (paitsi ne kolmen euron postikulut, ehe) ruutukrakoja (punamusta ja mustavalkoinen) ja irtohihoja (yhdet seeprakuvioiset, yhdet mustat soljilla ja yhdet pääsiäisenvihreät, sekä yksi ainoa fishnetti, missä lie kaverinsa). Ne pyörivät nurkissani korkeintaan viikon enne roskiin menoa, joten jos sisäinen ernunne kirkuu MULLE niin pistän saman tien postiin. Tyrkytyksessä myös yhdet harmaat gogglesit, muistuttavat joiltain osin näitä.
Kummallista mitä kaikkea taidelukiosta tarttui mukaan.
//Harlekiini Shoppe

Sori Aksu, ei ollut nyt harlekiininseisojia. Laji on harvinainen ja tällä hetkellä meillä on vain yksi yksilö.

Mie määrittelisin TNF:n keskikokoiseksi tai vähän keskikokoista suuremmaksi ropeksi. Toisaalta voi olla, että kun aikanani aloitin pelissä, jossa oli yli sata pelaajaa, näkemykseni suuresta ropesta on ehkä vähän poikkeava. Mutta sanotaanko että suuressa ropessa on useita kymmeniä pelaajia.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Crimson » 17 Elo 2012, 13:56

Aksu tuleee! Ethän sä yksin ole, sulla on Daichi! MEWMEMEWMEW

MEWMEWMEW. Diva katti jonka mielestä näppäimistöni päällä on tosi kivaa maata 8]

Crimson, kasaa ne kirjat vaikka läjäksi siihen kirjahyllyn viereen kunnes löydät kirppikseltä jonkin telineen niille. Tai sitten Aksun kautta välitän sulle koko pahvilaatikon missä ne ovat ja saat säilöä niitä siellä.

Oh no, noooooo no no no no. Ei mulle lattioille mitään edes väliaikaisesti. Ne vaan jäis lojumaan tohon, vuodeksi, ehkä pidemmäksi toviksi - niin pitkäksi, että saan ihan omanomanoman kämpän, jossa voin Hadeksen kanssa majailla sitten seuraavat puoli vuosisataa. Minä en jo puoliksi kuolleen selkäni takia ala nostelemaan mitään lattioilta silloin, kun rikkakihveli alkaa puhua >8Y
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Elo 2012, 18:03

Kiitos ihmiset!

Ostin tänään jotain omituista Master Kong Jasmine Tea-jääteetä eräästä East Asia Martista Tampereelta(Aksu varmaan treläisenä tietää kyseisen liikkeen). On kyllä melko hunajaisen makuista ja voin kertoa ettei välttämättä sovi kaikille. Samalla reissulla ostin hautajaisia varten puvun takin sekä housut uskomattomaan 26 euron yhteishintaan. Voin siis sanoa, että semihyvä päivä ollut.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Elo 2012, 23:07

(Aksu varmaan treläisenä tietää kyseisen liikkeen)

Yeeees, yes I dooo.

MEWMEWMEW. Diva katti jonka mielestä näppäimistöni päällä on tosi kivaa maata 8]

Sen viestit on legendaarisia.

Sori Aksu, ei ollut nyt harlekiininseisojia. Laji on harvinainen ja tällä hetkellä meillä on vain yksi yksilö.

Sitä suuremmalla syyllä mun pitää saada sellanen. Harvinaisuus, minulla pitää olla kaikki harvinaisuudet!

Kai teistäkin ois loisto idea värjätä hiukset keskellä yötä? Naapurit varmaan tykkää näin kerrostalossa. Oh well.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut