Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Elo 2012, 11:56

Sen viestit on legendaarisia.

Vielä joku kerta mä jätän tän koneen auki niin, että oon foorumilla tässä vastaus ikkunassa, ja Daichi saa sitten tallustaa näppiksen päällä, jotta se sais terveisensä kirjotettua teille. *Insert herpaderp Daichi pic here* Daichi on nii kuvauksellinen!

Kai teistäkin ois loisto idea värjätä hiukset keskellä yötä? Naapurit varmaan tykkää näin kerrostalossa. Oh well.

OFC! Yhtä hyvä, kuin käydä suihkussa, tehdä ruokaa ja tiskata. On se kivaa asua ylimmässä kerroksessa 8]

Jos sitä kauppaan eksyis kohta. Pääsen kävelemään markkina-alueen ohite - täällä kun on linnanpuistoon väännetty keskiaikamarkkinat viikonlopun ajaksi. Oishan sielä vaikka mitä ja syitä käydä löytys enemmän ko miljoona - mutta silti mä tyydyn steppaamaan kaupungin läpi s-markettiin ja hylkään vaihtoehdon maksaa sen jonku parikymppiä siitä, että pääsisin tuhlaamaan viimesetki rahani tonne markkinoille 8|
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Elo 2012, 12:13

Daichi the matokissa

Jos sitä kauppaan eksyis kohta. Pääsen kävelemään markkina-alueen ohite - täällä kun on linnanpuistoon väännetty keskiaikamarkkinat viikonlopun ajaksi.

Etsi Harlekiini sieltä, Sekin stormas sinne. Yritti houkutella mukaan... Enemmän tai vähemmän tosissaan.
Kauppa vois olla kyllä kiva vaihtoehto. Loppuu kahvi kohta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 18 Elo 2012, 17:00

Jospa vaikka teidän peleihinkin vastaisin.. <;
Templer

ViestiKirjoittaja Crimson » 20 Elo 2012, 11:28

Kissa tukehtuu karvoihinsa ja ohessa meni tiputtamaan telkkarini sitten lattialle. Voi kuinka kaunis tuo näyttö on nyt - täynnä säröjä 8| Eikä takuu tai vakuutus korvaa, eikä huoltoon kannata viiä, kun tulis maksamaan yhteensä enemmän kuin uuden ostaminen. No - eipähän tarttee raahata tota telkkaria muualle ko kylmävarastoon venaamaan sitä, että joku sen viitsisi kanssani rahdata kaatopaikalle. Autolliset, ottakee yhteyttä! Kuulen kuinka setelit läpsyttelevät ilmaa ja lentävät tiehensä kuin häkistä vapaaksi päästetyt undulaatit.
Kiitos tästä Daichi, kiitos, ei sulle nannaa tänään.

Muuten pihalla olis jees ilma, eilen kun satoi lähes koko päivän ja oli inhottavan viileää. Tekis mieli lähteä käymään kaupungilla, mutta kuolisin varmaan kuumuuteen taas tai jäisin tässä huonon onnen kierteessäni jonku auton alle.
Lukittaudun tänne lukaaliini täksi päiväksi, vastailen kaikkien onneksi taas peleihini, jotka jäi jumittamaan muuton ajaksi sijoilleen - ja kohta oon ruinaamassa niitä lisää! Ja ohessa mutustan jätskiä lohturuuaksi~
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Elo 2012, 11:33

DAICHI YOU EVIL DIVA CAT!

Tekin varmaan siirtäisitte kauheella vaivalla ja kiireessä musiikkia koneelta MPsoittimeen ja sitten lähtiessänne liikkeelle unohtaisitte mokoman pöydälle 8| Takasin ei voinu lähteä, koska muuten koira ois yhdistäny paluun siihen, että kun ulvoo tarpeeks, tulee emäntä takasin.
Kauhee pohtiminen minkä telkkari kanavan jätän koiralle. Täällä se on kuunnellu Yle teemaa.

Oh well, josko tänään jotain rakentavaa sais aikaan. Kellään muulla maanantai ketutus iskeny vielä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pip » 20 Elo 2012, 19:29

Heippati hei taas! Jessus mikä väsy, muuttokuormaa oli aivan liikaa ja piti tänään jo seittemäksi töihin. Oon juonut aivan liikaa kahvia yhelle päivälle, mutta eipä tunnu missään. Huh.

Mitäs tänne kuuluu?
Pip

ViestiKirjoittaja Niehku » 20 Elo 2012, 20:06

Räyh sinulle Pip, siun piti vastata tänää eikä mennä minnekkään töihin :D

Miekin oon monta kertaa unohtanu soittimen pöydälle ja edessä siis harvinaisen tylsä linkka/kävelymatka .__.
Maanantaiketutus alkoi, vaikka ilman koulua mut alko silti.. Koska verkkopankki ei toiminut YLLÄTYS...

Miks kaikilla on kissa ja mulla ei...
Niehku

ViestiKirjoittaja Pip » 20 Elo 2012, 20:09

Pakko mennä töihin että saa palkkaa niin on varaa elääkin. :')
Pip

ViestiKirjoittaja Niehku » 20 Elo 2012, 20:20

Ai niin siinä piilee semmonen pikkujuttuki. Joo, tsemppiä töihin! ;)
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Elo 2012, 20:23

Pip kirjoitti:Pakko mennä töihin että saa palkkaa niin on varaa elääkin. :')

Tämä. Irl before url, muistakaa se lapset.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Elo 2012, 21:40

Eka kokonainen viikko ja pari päivää lukiota takana. Paljon läksyjä ja oon heti pudota kärryiltä, teen ekaa kertaa elämässäni oikeen kunnolla niska limassa töitä. Kun tajuaisin nämä jutut heti kerralla niin elämä olisi helpompaa D:

Ja sitten vielä ystäväkriisi. Mitä tehdä ystävän kanssa, joka sanoo teidän yhä olevan hyviä ystäviä ja tekstasi jopa oma-aloitteisesti viikonloppuna (oho!) muttei puhu kasvotusten eikä edes katso päällesi ja tekstaritkin jää yleensä vastauksetta. MIEHET.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Juudas » 21 Elo 2012, 22:22

Mua ei lakkaa hämmentämästä toi ilmaus "katsoa jonkun päälle". Onko tää joku uus ilmiö englanninkielen valtaamassa maailmassa. : D (you know, to look upon sth)

Ois kiva haastaa itsensä olemaan yks päivä niin ettei puhu sanaakaan suomea ja kattoo miten pärjää. Englanti on hieno kieli, haluan oppia hallitsemaan sen niin että puhuminenkin sujuu ilman näitä "ää, ööm, what's the word, ööö"-momentteja.
Juudas

ViestiKirjoittaja Mohnake » 22 Elo 2012, 06:20

Kieliä kieli... Itse tahtosin hallita ranskan, venäjän sekä japanin. Ainiin kiinan myös. Hienoja kieliä kaikki.

Taas on masentavaa, kun meidän Manu-kissa menee tänään piikille. Ei siinä varsinaisesti mitään vikaa ole, mutta vuosi sitten käytiin näyttää sitä, kun se oli huonossa kunnossa ja sen munuaiset ilmesesti reistaili ja niistä oli silloin tuhoutunut jo huomattava määrä. Ajateltiin, että sen ois parempi mennä nyt ennenku joutuu uudestaan kärsimään niistä vaivoista mitä sille ne munuaiset voi aiheuttaa.

EDIT: Ei tuota Manua tarvinnukkaan ilmeisesti pistää piikille, kun sillä olikin ainoastaan maksassa joku vaiva. Ja kuulemma eläinlääkärin mukaan Manun tila oli todella vakaa, kun ei ollut mennyt huonompaan suuntaan talven aikana joten ei sillä mitään hätää ole :) . Nyt on tosi onnellinen olo pojan puolesta!
Mohnake

ViestiKirjoittaja Pip » 22 Elo 2012, 17:50

Englanti on tosi kiva kieli, ja varsinkin meidän perheessä kaiken maailman tv-ohjelmien, musiikin kuuntelun ja nettailun tuloksena se on vaikuttanut aika vahvasti meidän puhekieleen. Minä itse puhun aika sekavaa suomenkieltä, koska asun täällä rannikolla jossa puhutaan suomea ja ruotsia sekaisin, ja sitten kun siihen päälle pläntätään vielä kolmas kieli niin johan on meillä soppa. :D
Pip

ViestiKirjoittaja Templer » 22 Elo 2012, 18:01

Englanti on ihana kieli. Mutta ei siitä minulla silti mitään tuu.
Templer

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut