Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Elo 2012, 21:49

Juudas kirjoitti:Mua ei lakkaa hämmentämästä toi ilmaus "katsoa jonkun päälle".

Täällä meidän seudulla sitä on ainakin käytetty siitä asti kun oon ollut ihan pieni :D Meinaa siis nimenomaan jonkun suuntaan, "päälle" katsomista, ite ainakin miellän sen jonkunlaiseksi vilkaisuksi tai semmoiseksi "ahaa, olet siis siinä" -paikantamiseksi. Tai en kyllä tiedä. En osaa selittää. KATSOA PÄÄLLE!

Kieliä. Mulla on sama juttu kuin Juudaksella, enkku olisi hienoa hallita ilman ää öö ää öö -momentteja. Meidän enkuntunnilla juuri luokiteltiin näitä enkunkielen osaamisia eri portaisiin (A1, A2, B1, B2, C1, C2) joista C2 on sellainen osaaminen jonka pystyy saavuttamaan vain, jos puhuu kieltä äidinkielenään tai käyttää sitä muuten päivittäin. Oliko niin että 1:100 000 oppii puhumaan enkkua C2-tasolla. C1 on taas ns. täydellinen suomalaisen enkun opiskelijan taito. Ja se sitten niistä, koska en jaksanut kuunnella sitä saarnaa loppuun.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Fentiz » 23 Elo 2012, 15:29

Oujee, Kajaanissa ollaan, enkä ees kuollu matkalla! Ja mulla on nyt jopa netti täälä, Hooray for Internet!

En oo kyllä koskaan kenenkään kuullu sanovan mitään minkään/kenenkään päälle katsomisesta, olenko nyt sellainen outolintu?
Fentiz

ViestiKirjoittaja Pappis » 24 Elo 2012, 14:13

Harlekiinin uusin hahmo: PÄRISEN
True story.

Ketä tulossa Traconiin parin viikon päästä? Jos ootte siellä liikkumassa, nii saatatte nähdä mutkin, koska oon siellä töissä molempina päivinä :P
Pappis

ViestiKirjoittaja harlekiini » 24 Elo 2012, 15:18

Pappis kirjoitti:Harlekiinin uusin hahmo: PÄRISEN
True story.

Piri on hyvää!

Eeeeei pysty varmaan tänä vuonna Traconiin. Mutta ens vuonna! Ja cossin kanssa, kuinkas muuten! Mullon periaatteena olla menemättä coneihin jos ei ole cossia, ja nyt ei jaksa vääntää. Ens vuonna myös uudestaan keskiaikamarkkinoille, ja jos vaikka järjestettäisiin se miittikin. Tulee kiireistä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Elo 2012, 15:50

Mullon periaatteena olla menemättä coneihin jos ei ole cossia, ja nyt ei jaksa vääntää. Ens vuonna myös uudestaan keskiaikamarkkinoille, ja jos vaikka järjestettäisiin se miittikin. Tulee kiireistä.

Sanoinhan jo, että tunget ne kynät sieraimiin ja cossaat penaalia. Täydellistä, tulet siis.
Kerta Tracon tossa nurkalla on niin voishan sitä vetää sen verran pillereitä ettei kohtausta saa ja tulla kattoon millanen meiniki siellä on.

Harlekiini pärisi eilen uudesta hahmostaan. Rauhoita tinttisi.

Hyvä ettei Manua tarvinnu sitten piikitellä, goody good. Toivottavasti myös pysyy hyvässä kunnossa.
Enklanti on hieno kieli, kuten myös saksa. monomonomn. Brittienkkuaksentti monomnomn. Mut osaa se englanti rumaakin olla, en voi kestää jenkkien redneck aksenttia ja puhetyyliä 8|
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 24 Elo 2012, 15:52

Uuaa, ois kiva kyllä käydä taas jossain conissa! Mut ehottomasti cossin kanssa, koska kieltämättä se tuntuu hölmöltä olla ilman :'D mut semmonen tosiaan pitäs jaksaa tehä... Ehkä ens vuonna jonnekkin vois oikeesti jopa panostaa.
Niehku

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Elo 2012, 16:40

Uooh! Jo puhutaa cossaamisesta, niin olisin jo aikoja sitten tahtonut mennä. EN ole koskaan ollut etnkä cossannut, joka on aka outo sana.... Ajauduin aiheesta.... Hmmm... Olisi niin melen kointoist vain mennä sinnee ><
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 24 Elo 2012, 21:07

OOOOHH!
Tämä.. minun.. pitää.. joskus.. kuunnella.. alusta.. loppuun. ;U;
Aivaan liiaan kaaunista.
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Elo 2012, 21:25

Templer kirjoitti:OOOOHH!
Aivaan liiaan kaaunista.

Challenge accepted.

// edit

Kello on kolme yöllä ja sain kuunneltua ton collectionin läpi. Kannatti.
Ei mulla muuta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 25 Elo 2012, 13:11

Heräsin aamulla ja mese on lakannut toimimasta. Nannaa. Vanha osoite toimii yhtä syystä X, joten käytän sitä nyt tämän päivän. Uuden kanssa se eilen illlalla ensin heitti mut ulos eikä suostunut kirjaamaan mua takaisin sisään, tänään se valittaa salasanan olevan väärä ja lopulta, että kirjautuminen on estetty. Ja arvatkaapas, olenko saanut niitä palautuskoodeja mitä se väittää mulle lähettäneensä. Kiinnostaisi tietää onko tämäkin esto käytössä vuorokauden, vai hamaan ikuisuuteen jolloin joudun hankkimaan uuden tilin ja kaikille, jotka minnuun yhä yhteyttä haluavat pitää tulee lisää iloista päänvaivaa kun lisäilen teitä uudestaan.
Kiitos Microsoft. When that company finally makes something that doesn't suck, will be the day they start making vacuum cleaners.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Templer » 25 Elo 2012, 13:35

:D Oma meseni kusetti minua eilen, mutta päästi sentään tänään sissään.

JA aksuttarelle, että itse en oo vielä jaksanut kuunnella kun niitä parhaimpia sieltä välistä. : D
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 25 Elo 2012, 13:46

Templer kirjoitti:OOOOHH!
Aivaan liiaan kaaunista.

Voi kettu! kuuntelin tuota sellaset pari tuntii nii sit joku saakutan adobe menee katuu >:c No pääsin onneks samaa kohtaa vaa ku latasin uuelleen :3 edit:// kyllä jotkut englannin kieliset ääninäyttelijät on tyhmän kuulosia, ainaki verrattuna suomeen...
Demintty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Elo 2012, 11:40

Kiitos Microsoft. When that company finally makes something that doesn't suck, will be the day they start making vacuum cleaners.

Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.

Mutta sait sen sentään takasin. Gj.

Pitäisköhän mun ruveta terapeutiks tai lemmentohtoriks ku kaikki tuppaa taas kyselemään mitä mä teen tässä tilanteessa, auta ku oot viisaampi. Kai se viisauskin on si suhteellista. Harmi vaan et muo ei kauheesti muiden parisuhdeongelmat kiinnosta 8| Mutta en halua vastaanottaa nyrkkiä naamaani, ni ei viitti suoraan huomautella.

Ehkä tänään sais jotain rakentavaa aikaseks.
Mut hei, syksy tulee <3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Elo 2012, 17:36

Syssy tulloo. Näkyy värikkäät lehdet jo muutamissa paikoissa. Syssyn kunniaksi paiskaan foorumia pian uudella hahmolla mikäli se pääsee apinasuodattimesta läpi.

Pahoittelen hiljaisuudesta joka pesiytyi profiiliini näin lukion alussa, hirmu rankkaa on ja oon ollut joka viikonloppu menossa. Vaan ei hätää! Oon silti vastaillut peleihin like a boss. Bawhawhaw. Ja Harlekiinin uusi hahmo on aika hieno, pidän sen karvaisuudesta! Ja odotinkin innolla millaisen pikkukuvakkeen mies saa allekirjoitukseen.

Facebookin pelipyynnöt pitäis lakkauttaa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Elo 2012, 18:07

Facebookin pelipyynnöt pitäis lakkauttaa.

Eiks siellä oo mahdollisuus estää pyynnöt tietyiltä sovelluksilta?
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut