Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Loka 2011, 09:26

Vai rikkomisista täällä puhutaan~ .. Minkähä synnin mä nyt keksisin teidän kanssa jakaa. Hmm. Ehkä sen kun pelattiin eye toyta playstationilla äitini ahtaassa kämpässä kerran. Eye toyhan siis on peli, jossa näet itsesi kameran välityksellä telkkarista ja se kamera tunnistaa liikkeesi ja pystyt sitten siitä valitsemaan ruudusta tehtäviä ja muita mitä teet, oikeen kiva peli jos on enemmänki väkeä pelaamassa eikä ole mikään kuuma keli. Nostaa myös kuntoa, sen olen huomannut! Googlettakaa jos tahdotte tietää lisää. Mutta niin asiaan takasi. Pelattiin sitä siinä ihan rauhassa kunnes oma käteni huitaisee lamppua siinä yläpuolellani. Lampusta tippuu sellainen varjostinlasi ja tottakai tiputtuaan lattialle, se meni rikki. Oli varmaan maailman ikävimmät huudot äidiltä sen jälkeen. Ja se lamppuhan roikkuu meillä vieläkin olohuoneessa ja tottakai siitä puuttuu yhä se lasi. Jaksaa aina muistuttaa tapahtuneessa kun sitä kattoo <3

Mutta kuunnelkaas tätä! Viimeinen päivä ennen lomaa ja Crim nukkui tottakai pommiin! \o/
vatun vattu~

On myös hienoa saapua foorumille kun näkee että CRIMSON on online. Puhelimeni ei näköjään taaskaan jaksanut kirjata minua sitten kunnolla ulos <3
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 14 Loka 2011, 10:02

Rikkomisesta puheen ollen, muistan kuinka rikoin kaverin lelupyssyn. Joskus, kun leikittiin joukkuettain sotaa ja sitten minua rupesi suututtamaan perinteinen "mä-ammuin-sua-ekana!" tilanne ja kostoksi pistin kaverin lelupyssyn palasiks polvea vasten :D . Kaveri sitten otti multa pantiks yhen aseen itelleen siihe asti kunnes saa vastaavan tilalle. Se pyssy taitaa yhä olla kaverin varastossa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Loka 2011, 12:39

Kamalaa! Ei saa rikkoa leluja ;___;
Lotdow

ViestiKirjoittaja Kitty » 14 Loka 2011, 13:03

Mitä puhutaanko täällä asioiden rikkomisesta ? Pistin pärrän paskaksi repikää siitä ! Mut sain sen tosin korjattua joten lasketaanko se ?
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 14 Loka 2011, 13:58

Rikoin hesen työharjottelussa ollessani kasan kahvikuppeja ku joku idiootti asiakas oli kasannu ne huonosti kärryihin. Si ku kärryt lähti liikkeelle ni BOOOM ja kaikki katto.

Aksu vajosi sinä päivänä maan alle >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 14 Loka 2011, 15:05

Voi Aksu-parkaa D: *menee nurkkaan* Muhamuha >D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Loka 2011, 17:48

Voin kuvitella ku ne on räsähtäny siitä kärrystä alas >;

Ah. Nii ihana päivä. Ensin aamulla tosiaan nukuin pommiin taidokkaasti ja olin töistä melkein tunnin myöhässä. No sitten iltapäivällä, lukion rehtori pyytää minua palaveeraamaan kanssansa 10min ennenku bussi jolla mun ois tarkotus lähteä kotiin niin tulee. Tottakai siinä venyi sellainen mukava vartti ja näin, myöhästyin sitten iltapäivä bussistani. Ainoa päivän piristys oli ihana musiikkilinjan konsertti ja ne soittivat taas sen yhden perkeleen ihanan kappaleen, jossa alan aina väkisin itkemään <3 >8(

Että tällästä, mistähän mä vielä voisin tänään olla myöhässä~
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 14 Loka 2011, 18:17

Jotenkin pisti mietityttämään, että mitä lukiota Crim oikein käykään : D meiänkin koulussa musalinjalaiset soitti liikuttavan kappaleen tänään
Pappis

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Loka 2011, 20:18

KUULOSTAA PELOTTAVALTA ETTÄ PAPPIKSENKIN KOULUSSA ON LIIKUTTAVIA KAPPALEITA SOITETTU! khöm khöm, tunnetaanko me jostain *tökkii pappiksen olkapäätä*

Crim ei käy lukiota, Crim kävi jo lukion, Crim on jo ylioppinut ;3 Ja Crim on töissä.
Mutta sain kunnian päästä kuuntelemaan töitteni lomasta sitä linjan konserttia, ja tykkäsin kovasti. PAITSI SIITÄ LIIKUTTAVASTA JA ITKETTÄVÄSTÄ KAPPALEESTA. Linja soitti sen saman ku oli ylioppilasjuhlat, ja arvatkaapa vaan vetistelikö kaikki lakkinsa saaneet sen takia~
asd
Crimson

ViestiKirjoittaja Demintty » 14 Loka 2011, 21:25

Tuli kuviteltua sellanen aksu parka jolla on sellaset kärryt hallussa ja kaikki astiat lattialle levinneenä, kaikki silmät kerääntyvät sitten siihen :D
No pakko myöntää et rikoin kaverin veskissä ollessa sellasen posliini koristeen joka esitti kissaa, se oli pieni nii se mahtu hyvinkin sellasen pitkän kaapin päälle, sinne sitte jäi ku lähin. Im evel! Mut ku ne teki suursiivoksen nii se löyty pölysenä sieltä, mutta kukapas minua ossais syyttää? :D jaa no selitimpä tuon taas vähän liian myöhään...
Demintty

ViestiKirjoittaja Pappis » 14 Loka 2011, 23:15

Crimson kirjoitti:KUULOSTAA PELOTTAVALTA ETTÄ PAPPIKSENKIN KOULUSSA ON LIIKUTTAVIA KAPPALEITA SOITETTU! khöm khöm, tunnetaanko me jostain *tökkii pappiksen olkapäätä*

Crim ei käy lukiota, Crim kävi jo lukion, Crim on jo ylioppinut ;3 Ja Crim on töissä.

Ole onnellinen! kaikki jotka käyvät samaa lukiota kanssani, katuvat sitä syvästi!
Pappis

ViestiKirjoittaja Crimson » 14 Loka 2011, 23:18

Ole onnellinen! kaikki jotka käyvät samaa lukiota kanssani, katuvat sitä syvästi!

Niin katuivat nekin, jotka kävivät samaa lukiota MINUN kanssani aikoinaan! >) Johan taas löytyy sielunveljiä foorumilta~
Crimson

ViestiKirjoittaja Pappis » 14 Loka 2011, 23:37

Varsinkin veljiä :'DDD
Pappis

ViestiKirjoittaja Demintty » 17 Loka 2011, 13:08

Oho, säikähin ku tänne tulin O.o vaati kyllä opettelemista et mistä löytyy mikäki... nyt ahkerasti opettelee uutta järkkää! :)
Demintty

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut