Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Elo 2012, 19:20

On ja oon estäny tosi monelta sovellukselta (kaikenmaailman PetVillet ja FarmVillet ja Mafiawars etc) pyynnöt muttakun niitä pierasee aina jostakin uusia.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 26 Elo 2012, 22:06

Agna kirjoitti:Syssyn kunniaksi paiskaan foorumia pian uudella hahmolla mikäli se pääsee apinasuodattimesta läpi.

Vihjailekkonää?

Karvat ovat ämän syksyn muoti. Sen kunniaksi Harlekiinikin yrittää talven aikana puskea karvaa esiin leuastaan onnetonta sänkeä enemmän, jotta helmikuun pakkasilla kaulahuivin voi kietoa päähän ja leuan kääriä karvoihin kun on tuota tukkaakin sopivasti.

Useimmat naamakirjapelipyynnöt saa kyllä onneksi estettyä, mutta sitten kun kohdalle osuu jokin addiktoiva peli ne häirittee kahta kauheemmin. Sitä pahaa-aavistamattomana vilkaisee mitä viestejä on tullut, ja iloinen ilmoitus "X ja 100 muuta lähettivät sinulla pyyntöjä sovelluksesta Bubble Witch Saga" ja huomaakin sitten pelaavansa sitä kirottua bubble witchiä seuraavat puolitoista tuntia.

Lauantaina muutto. Hiks.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Juudas » 27 Elo 2012, 11:11

Viikonloppu meni leireillessä. Mahtava meininki oli ja niin ihania ihmisiä <3 nii ja hemmetin hyvää ruokaa. Vähän haikeaa aina tämä arkeen palaaminen. : D

Kohta mulla on oikeen kunnon takatukka. Edelleen kahden vaiheilla et kasvattaakko vähä pitempää vai mennäkö parturiin ja vetästä vakiokampaus. Nojaa, tässä kohtaa asiaa on ihan turha miettiä, kun ei joka tapauksessa ole rahaa parturiin männä. : D

Sänki ois jees.

Alright, takas tunnille.

EDIT// Mukavaa kun on tullut hahmoja taas lisää. : D Oma peliaktiivisuus vähä kärsiny kaikesta, samoin kun piirtäminen. Täytyy skarpata.
Juudas

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Elo 2012, 20:06

harlekiini kirjoitti:Vihjailekkonää?

Meni jo! Tsih.

Voisin yhtyä Juudaksen mielipiteeseen leireilemisestä vaikka meillä varmasti ihan erilaiset leirit ja porukat yms onkin - aina ihania ihmisiä ja hullunhauska meininki ja ruoka loistaa hyvällä maullaan. Om nom nom.

Lukio vie paljon aikaa. Rankkaa olla kympin oppilas, saa nähdä oonko enää todistuksia jakaessa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Fentiz » 28 Elo 2012, 19:41

Jee, Torstaina alkaa koulu. Välivuoden pitämisen jälkeen tuntuu ihan hyvältä opiskella.
Täytyy kyllä sanoa että vaikka lukion äidinkielen opettaja miulle/meille välivuotta suositteli, niin en kyllä itse näin tekisi. Pelkällä lukiokoulutuksella kun ei taho ees töitä saaha.

Torstaina tosiaan insinöörioppiin, oiskohan jo ekoilla tunneilla Sentry Gunin pystytyksen perusteet?

Kuva
Fentiz

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Elo 2012, 20:17

Fentiz kirjoitti:Torstaina tosiaan insinöörioppiin, oiskohan jo ekoilla tunneilla Sentry Gunin pystytyksen perusteet?

Kuva

Toivottavasti! Sitten voit sabotoida sinisten intelligenttialuetta. TF2 on hieno peli.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Fentiz » 28 Elo 2012, 20:42

Toivottavasti! Sitten voit sabotoida sinisten intelligenttialuetta. TF2 on hieno peli.

Yli 1000h kyseistä peliä pelanneena en voi oikein kieltääkään :P

spoiler: olen nolife X_x
Fentiz

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Elo 2012, 10:38

Mitä turhia. Sehän on mainio peli.

Olisipa nyt pelejä mihin vastata kun on puolisen tuntia aikaa ennenkuin seuraava tunti alkaa D: yhyy, olen kyllästyneisyyden polttopisteessä. Ja kauhea vessahätä. Sinne siis.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 31 Elo 2012, 16:55

Jos pelailette TF:ää lähiaikoina, soittakaa mut mukaan bileisiin :P

Ensin tietokone menee rikki, sitten wii menee rikki ja kaveri lähtee viikoksi Turkkiin. Elämä on julmaa >.<
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 01 Syys 2012, 14:19

Syksystä mä en niinkään välitä, mutta se talvi ja joulu on sitten ihaaan eri juttu. .33

EDIT: Lähetään kavereiden kanssa kohta mehtään tarpomaan ja vietetään yö sitte laavussa. Yöllä voi tulla kylmä, niin onpa turkishaalarikin pakattuna ja koiralle villapuku ja viltti sekä kantokoppaan ois pikku koira tarkotus yöksi laittaa. kavereillakin koirat mukana, mutta kuulemma heidän koiransa saavat olla ihan niine hyvineen siellä. En sitten tiiä. ehkä olen liian huolehtivainen, mutta minkäs sitä itelleen mahtaa.
Templer

ViestiKirjoittaja harlekiini » 01 Syys 2012, 20:56

Syksy on muuten jees, mutta pirun kylmä tulee.

Ma muutin! Ei siinä mennytkään kuin yhdeksän tuntia kaiken kaikkiaan, huhhuh, joskin tähän sisältyy puolitoista tuntia jonottamista avainta ja vuokrasopimusta varten. Nyt on hieno yksiö seittemännessä kerroksessa ja paikallistettu on lähikaupat, lähimmät baarit (30 metriä lähimpään, ei paha, ei paha) ja pizzeriat (ja kokeiltukin on, oli hyvää pizzaa). Huomenna kiertelemään ja ettimään tietä yliopistolle.
Tuli tästä kämpästä kyllä aika siisti! Kyllä täällä asuu. Vuodesohvaan oli ostettu väärä päällinen, ja vaihtoa odotellessa se näyttää vähän karulta, mutta muuten on aikas jees. Ensi viikon lauantaina on mahdollisuus hankkia vähän viherkasvejakin jos siltä tuntuu.
Yksi seinä on vähän paljas, mutta se hoituu ajalla ja sinitarralla.

Tyytyväinen harlekiini on tyytyväinen.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Syys 2012, 19:47

Hienoa, että jotkut onnistuvat muutoissaan. :3 Omani (joka siis alkaa vasta lähestyä) jännittä ittee niin pirusti ku pitäis sitte hakee sinne lukioonkin ja kun olisi siskon/serkun kanssa tarkotus mennä kämppiksiksi, jopa kaupunkikin valittuna, mutta sitten se, että serkku on mua vuoden nuorempi, joten se tulis vasta vuoden päästä ja siskokin vaan oli sillä lailla, että "jos sieltä työn löydän" niin sitten ku ei löydäkkään ja minä olen ihan prkl yksin siellä. nyyyf. Mutta yksin en rupea asumaan en millään. |: kuolisin.

Yep, yö laavussa = ohi. Kylmä oli, en saanut unta, heräilin monta kertaa yöllä ties mihin ja pelotti aivan sairaasti. Aamulla sitten puol kuusi nousin, kun auringon näin. Olin vaan niion ilonen, että en voinut enää jäädä makaamaan.. ai niin ja koira halus pisulle. nyt nukuttaa.
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Syys 2012, 19:58

Uuh! Nyt nukuttaa, ilmoitin itseni isoseksi ja jännittää, kun pitää mennä ens keskiviikkona sinne kirkolle ja harjoitella ties mitä niin että posket punottaa...

Muutatko sinä miten nuorena Temp? Minä muuttaisin ehkä yhdeksäntoista tai kahdenkymmenen kieppeillä, pelottaa toi tulevaisuus, mitä teen isona ja mitä haluan isona... :CCC
Nya

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Syys 2012, 20:33

Silloin muutan, ku ikäni on yli 15 ja alle 17. lo eli siis 16 vuotiaana jos nyt tarkkoja ollaan.
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 02 Syys 2012, 20:58

Salee!!! Mua vaan pelottaa se että jos muuta yksikseni niin en pysty maksamaan vuokraani! Olen itse vain sinua vuoden nuorempi! Jos ajattelisin että ens vuonna vois muuttaa, nii ei kiitos :DD
Nya

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut