Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Nya » 24 Syys 2012, 16:51

Tervetuloa vaan minun puolestanikin! :)

Huhuhuh! Nyt on sellainen tumpin typerä olo, suunnistettiin ja arveltiin että kävis kuitenkin niin että taas eksyttäis, mutta kappas! Mehän löydettiin kaikki maholliset rastit! Hyvä meijän hösöttävä ryhmä! :P
Nya

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Syys 2012, 18:16

Crimson kirjoitti:Mitä elokuvaa Agna kävi eilen kattomassa? o3o

Medusan perintö. Se oli muuten vauhdikas ja aika hyväkin, vaikken ollut näitä muita meduusaleffoja katsonut (Medusan sinetti jne...?). Jos toiminnasta tykkää niin menkää jo katsomaan :)

harlekiinin turina väärälle henkilölle saapuneista posteista oli hieno, khih. Naureskelin. -3-
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Fentiz » 24 Syys 2012, 22:04

Vähän veltostunut tuo aktiivisuus täälä kun ollut niin paljon tekemistä IRL. (Mitä nyt insinööriks pitäis opiskella ilman minkäännäköstä matikan tai fysiikan taitoa :-( ). Mutta onnistuinpa kaivamaan esiin Kajaanin lymyävät roolipelaajapiirit ja mukavasti onnistui vielä soluttautuminen mukaan.

TL;DR Vielä mestoilla!

In other news: Miun skotinkielen oppikirja tuli, jotain kunnollistakin opiskeltavaa, yay! <3
Fentiz

ViestiKirjoittaja Lörri » 24 Syys 2012, 22:41

Tervehdys vain tännekin!

Käynpäs korkkaamassa tämän pulinankin nyt :)

Olen ihmetellyt, miksi uudet pelaajat aina ilmestyvät ryppäissä, vaikka aiemmin on ollut pitkä tauko...niin kuin ilmeisesti nyt täälläkin?
Mitä se sellainen oikein on?

:roll: :-)
Lörri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 24 Syys 2012, 22:51

Tervetuloa ja tosiaan joskus mietn samaa :D Ehkä teidät vain hyväksytään sitten samalla kerralla kaikki.

Hoh! taisin nähdä juuri valmishymiöitä 8D
Lotdow

ViestiKirjoittaja VaivainenLepakko » 24 Syys 2012, 22:54

Se on muuten kumma.. Aika moneen paikkaat näyttäs tulevan sillei porukkaa.. o.o
Jännää tajuta tämmöne itekki nyt ku sitä oikeesti miettii...

Ehkä nyt vois vihdoin ryhtyä siihen aktiivisuuteen, oon kuullu että se tekee välillä hyvää olla aktiivinen pelaaja.
VaivainenLepakko

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Syys 2012, 23:03

Teretulemasta vaan Lörrille täälläkin.
Mitä taas tulee tuohon "Liittymisryöppyyn" niin veikkaan, että tähän aikaan porukka alkaa ns palailemaan arkeen kesästään ja päättää si palata myös joidenkin harrastusten pariin, kuten ropettamisen. Jokseenkin kyl on semmonen muistikuva, et syksysin tulee enemmän liittyjiä, jotka si kumminkin hiljenee kevään puolella melkolailla totaalisti >: Toivottavasti nyt ei käy niin.

Mitä saisi olla?

Mini Marduk.

Huhuhuh! Nyt on sellainen tumpin typerä olo, suunnistettiin ja arveltiin että kävis kuitenkin niin että taas eksyttäis, mutta kappas! Mehän löydettiin kaikki maholliset rastit! Hyvä meijän hösöttävä ryhmä! :P

Suunnistus tais olla yks niistä harvoista urheiluista koulussa, mistä tykkäsin. Lähinnä siks et suunnistettiin aina mettissä, missä osasin jo kulkea. Si vaan hyppeli rastilta toiselle ja jäi loppuajaks lusmuilemaan metsään, ettei tarvinnut uutta karttaa/rasteja lähteä sitten ettimään, kerta moinen tyrkättiin käteen jos rastit ehti löytämään ennen ku tunti oli lähelläkään loppua.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 24 Syys 2012, 23:27

Auts, minä voin kokemuksesta jo luvata, että hiljenen taatusti pitemmäksi aikaa jossain vaiheessa, yleensä se on kevät kesä, ja sitten juuri tällätavoin syksyn kylmien ja pimeiden hiipiessä palajan jälleen.
:oops:

Sillätavoin se menee aina.
Lörri

ViestiKirjoittaja Selen » 25 Syys 2012, 00:11

Aksutar kirjoitti:Suunnistus tais olla yks niistä harvoista urheiluista koulussa, mistä tykkäsin. Lähinnä siks et suunnistettiin aina mettissä, missä osasin jo kulkea. Si vaan hyppeli rastilta toiselle ja jäi loppuajaks lusmuilemaan metsään, ettei tarvinnut uutta karttaa/rasteja lähteä sitten ettimään, kerta moinen tyrkättiin käteen jos rastit ehti löytämään ennen ku tunti oli lähelläkään loppua.

Hyi kun tuli kylmät väreet pelkästä ajatuksesta :'D Itse en tykännyt siis yhtään suunnistuksesta, kun omaan niin huonon suuntavaiston, en osaa lukea ollenkaan karttaa ja muutenkin.
Tuon huonon suuntavaiston vuoksi eksyn jopa meidän omassa koulussa, jota oon sentään käynyt jo kolme vuotta :'D

Huaah, tänään oli sitten sellainen päivä, että pikkuneiti päätti, ettei äiti sitten ole koneella kun korkeintaan 5 min kerrallaan. Nyt tyttö viimein nukutettu, samoin mies ja voin taas keskittyä omiin juttuihin ^__^ Voisi huomenna käydä vilkasemassa josko kirpparilta tekisi löytöjä kun keräilen niitä G1 My little Ponyja (80- ja 90-luvun).
Selen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Syys 2012, 14:36

Selene kirjoitti:Voisi huomenna käydä vilkasemassa josko kirpparilta tekisi löytöjä kun keräilen niitä G1 My little Ponyja (80- ja 90-luvun).

Mulla ois ollu iso kassillinen niitä varastossa mutta meni jo >: En kyl tiiä minne ne matkas, kirpparille kaiketi.

Lörri kirjoitti:Auts, minä voin kokemuksesta jo luvata, että hiljenen taatusti pitemmäksi aikaa jossain vaiheessa, yleensä se on kevät kesä, ja sitten juuri tällätavoin syksyn kylmien ja pimeiden hiipiessä palajan jälleen.

Jos on kolme kuukautta hiljaisena (Et kirjaudu foorumille) ilman hyvää syytä, niin sillon vasta potkitaan pois. Toisin sanoen voi kaks kuukautta ihan hyvin lusmuilla jossain ja si käydä pulinassa sanomassa jotain enemmän tai vähemmän fiksua.

Taudit ei oo kivoja. Onneks pajalta saa ruokaa kaappiinsa ni ei tarvii kauppaan raahautua. Koira kyl pitää silti käyttää.
Kovin tekis mieli tehdä vaikka mitä luovaa ja hienoa mut si ku alottaa ni iskee se "mitäs ny" tai sitten "emmä osaa niin hyvin mitä haluaisin" ja jättää si vaan kesken. Si taas turhautuu. Syksy, miksi teet tämän minulle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 25 Syys 2012, 16:32

Oi, oikeet my little ponyt <3 <3

Ja kolme kk. kyllä riittää kesälomaksi ihan hienosti. Toivottavasti kuitenkaan ei tule sellaista välikuolemaa, vaan into pysyy tasaisesti jatkuvalla syötöllä :)
Lörri

ViestiKirjoittaja Selen » 26 Syys 2012, 12:41

Aksutar kirjoitti:Mulla ois ollu iso kassillinen niitä varastossa mutta meni jo >: En kyl tiiä minne ne matkas, kirpparille kaiketi.

Ääää! eikä! : <

Ne aidot vanhat on parhaita. Kirppiksellä olis ollut noita 2000-luvun ponyja, mutta en minä niistä tykkää : <
Selen

ViestiKirjoittaja harlekiini » 26 Syys 2012, 16:34

Hah. Harlekiini yllättää (kuka muka on enää yllättynyt?) ilmoittamalla, että hänen varastostaan saattaa hyvinkin vielä löytyä 80-90 luvun My Little Ponyja, tosin hieman vaihtelevassa kunnossa.
Älkää kysykö miksi.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Lörri » 26 Syys 2012, 16:51

Mulla oli montamonta monta pussia ja linnoineen päivinineen...mutta annoin ne pois ystävän lapselle, ja nyt loput kykmmenkunta on sitten omalla tytöllä leikkikaluina <<3
Se on niinkun NIIN surkeeta kun niitä ei enää tehdä. Mitä näillä uusilla oikein tekee? Ei mitään :(
Lörri

ViestiKirjoittaja Fentiz » 26 Syys 2012, 17:21

Mitä näillä uusilla oikein tekee? Ei mitään :(

Höps, loukkasit juuri uskontoani... (Taino bronyism ei oo uskonto vielä, mutta soon)

Nää uuet ponithan on mahtavia, senkään sarjan suosio ei vissiin ees alkuaikoina oo ollu näin korkeella.
Sitten vielä fuksiaiset viikon päästä, let's get wasted! (ಠ_ృ)

RAKKAUTTA JA TOLERANSSIA, OHOI!
Fentiz

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut