Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Syys 2012, 17:53

On ne lelut muuttunu siitä, kun MINÄ OLIN NUORI *heiluttaa kävelykeppiä*. Ennen lelut kyl tuntu olevan hieman mielenkiintosempia ja hienompia, mutta siinä lienee myös olleen kysymys iästä. Ei sitä näin aikuisena pahemmin leluista innostu. Paitsi jotkut ns keräilylelut kyllä vähän houkuttelevat. Oh schleich, wanna collect them all.

Mutta niin se maailma muuttuu, ennen oli toisin, nyt on näin. Aina sinne menneeseen on kiva haikailla mut sinne ei kannata jäädä elämään.

80-90 luvun My Little Ponyja, tosin hieman vaihtelevassa kunnossa.
Älkää kysykö miksi.

.........
No ei sillä, lelujen pahoinpitely oli toisinaan tahallista. Barbiltakin lähti pää kun heiteltiin niitä "hirttosilmukoissa" alas mökin parvelta. Si itkettiin kun se nuppi irtos.

RAKKAUTTA JA TOLERANSSIA, OHOI!

Alko soimaan päässä rakkautta ja piikkilankaa... I don't lyek dat sung.
BUT BRONIES

Tänään oli tylsä päivä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 26 Syys 2012, 19:36

:-D :-D

Oh, olen pahoillani Fentiz ...tuleeko meidän aloittaa pyhä sota nyt asian tiimoilta? :D

Muutama tehokas terrori-iksu viattomien siviilien päänmenoksi puolin ja toisin?

Pyhät ja pahat ponit :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Agna » 26 Syys 2012, 21:19

Aksutar kirjoitti:Oh schleich, wanna collect them all.

Take that.

Meidän hylly. Lapsuudessa keräily tosin keskittyi lähinnä hevosiin ja kuvasta puuttuu muutama ylemmällä hyllyllä majaileva lohikärmes sekä vankkurit, maastoauto, kuljetuslootat ja eläinlääkärin preeriamökki. Ja jotain sälää ja ukkeleita. + PAHKASIKAVAUVA ON HÄVINNYT ja vihreä undulaatti! D:
Lotdow on nimennyt ne kaikki. Ja muistaa nimet. Paras on leijonakuningas Caesar Blue josta tuli ruohonleikkurin alle jäämisen jälkeen Caesar Lapa-Blue sillä toinen tassu irtosi lavasta lähtien :D
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja VaivainenLepakko » 26 Syys 2012, 23:57

Schleich.. Vanha kunnon schleich.. Muistan kun olin vielä pieni silloin oli myynnissä upea mustapantteri ja puuma.. Pakko ne oli saada, vaikka en kyllä alkuu tienny miks sen puuman otin, nykyää se on harvinaisuus!
Tosin nyt kun tässä on vuosia niitä leluja keränny ni rupee vaa miettiin et niille ois varmaa järkevää hankkia joku ovellinen hylly...
Uusin ostos on maaginen aasialainen olento ja sitte tommone metsä yksisarvinen. :D
VaivainenLepakko

ViestiKirjoittaja Selen » 27 Syys 2012, 00:41

harlekiini kirjoitti:Hah. Harlekiini yllättää (kuka muka on enää yllättynyt?) ilmoittamalla, että hänen varastostaan saattaa hyvinkin vielä löytyä 80-90 luvun My Little Ponyja, tosin hieman vaihtelevassa kunnossa.
Älkää kysykö miksi.

~<3 JOS päätät joskus luopua niin ota yhteyttä tänne päin.. KÖHKÖHKÖH

Mutta niinhän se taitaa mennä, että nykylapset (>: ( ) ei tykkää näistä vanhoista poneista ollenkaan. Ainakin mitä koitin serkkujani aivopestä niin ne oli että "hyi! Tollasia keräilet!" :'(

Tuolla olis muutamia kunnostukseen menossa kunhan saisi taas rahaa siihenkin touhuun :D

Ah, voisi kai nyt vastailla ihmisille tuonne peliseuratopiciin ja pariin yksäriin. Anteeksi, pikkuneiti on taas vienyt mun huomion toisaalle...

Edit. minulle on G1 ponien pukeutumishuone, vaatteita ja 6kpl kunnostuksen tarpeessa olevia kavereita tulossa postin kautta, mutta pitää olla ihan HYSSSS ettei mun mies tajua sitä :'D Hyvä kun tänne voi tämän paljastuksen julkaista kun ei tuo kuitenkaan tajua tänne vilkaista (; Jotenkin kummasti ne tuet aina katoaa.. *viheltelyä*
Selen

ViestiKirjoittaja harlekiini » 27 Syys 2012, 01:51

Selen kirjoitti:JOS päätät joskus luopua niin ota yhteyttä tänne päin..

No kuule, minen niillä mitään tee, joten pidä hyvänäsi. Saan itse otettua niistä mahdollisia esittelykuvia parin viikon päästä, ellen saa yllytettyä äitiäni tekemään sen puolestani vähän aikaisemmin. TAKE THEM AWAY.

Mää keräilin joskus sellaisia aidon näköisiksi tehtyjä hevos"patsaita", mutta kovin monilukuiseksi ei se keräys kasvanut kun olivat niin pirun kalliita. Samoin oli vuosittain Kreikkaan tehdyllä lomalla tapana haalia karvaisia aasi- ja hevosfiguja/leluja/mitäneon, mutta sitten se jäi kun jäi matkustaminenkin. Harlekiini aivopestiin hevosmieheksi jo pienenä.

Ala-asteella keräilin kanssa pullonkorkkeja, ja olin onnistunut haalimaan yli 150 ennen kuin ne heitettiin pois. Muistan että Bacardi brezereiden korkit olivat harvinaista herkkua. Pokemonfiguja tuli kanssa keräiltyä, ja koin yhtenä päivänä mitä suurimman kriisin kun tajusin että olin mennyt antamaan Pokedexini pois! En ymmärrä mikä minuun meni! Mun hieno, toimiva Pokedexini! Sen mukana menivät myös figut ja suurin osa korteista, sekä videot. Däym. Kompensoin tahkoamalla netissä pokemonlakea silloin tällöin.

Nykylapset ei ymmärrä hyvän päälle. KUN MIE OLIN NUORI askarreltiin vielä käpylehmiä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Syys 2012, 12:29

Agna kirjoitti:Take that.

Meidän hylly. Lapsuudessa keräily tosin keskittyi lähinnä hevosiin ja kuvasta puuttuu muutama ylemmällä hyllyllä majaileva lohikärmes sekä vankkurit, maastoauto, kuljetuslootat ja eläinlääkärin preeriamökki. Ja jotain sälää ja ukkeleita. + PAHKASIKAVAUVA ON HÄVINNYT ja vihreä undulaatti! D:
Lotdow on nimennyt ne kaikki. Ja muistaa nimet. Paras on leijonakuningas Caesar Blue josta tuli ruohonleikkurin alle jäämisen jälkeen Caesar Lapa-Blue sillä toinen tassu irtosi lavasta lähtien :D

Shut up and take my... no, not my money. Voisin kyl noi kaikki fantasia örrit pölliä, joskin muutama löytyy itteltä.
Tosin nykyään tää keräileminen on jääny vähän vähemmälle koska hups rahat. Nykyään keräileekin vaan fantasiamörrejä, lähinnä lohikäärmeitä kaikissa eri muodoissa.. kuten nyt patsaina, kynttiläjalkoina, pehmoleluina jne.

Harlekiinin tapaan sitä keräiltiin kans aikanaan pokemonfiguureja, mutta sitä ennen kyl oli - KUKA MUISTAA?! - ne gogotsit vai mikskä niitä suomeks kutsuttiin, gogos. Niitä si koulussa aina vaihdeltiin.
Ipanana si ku oli heppatyttö ni halus haalia heppaleluja ja sit olikin hyllyt väärällää grand championsin hevosia, joista vielä muutama rakkain on tallella. Muutenkin kaikkee hevoskamaa tuli keräiltyä aina julisteista patsaisiin ja paitoihin. Se oli hyvä kun vanhempi serkku oli kans heppatyttö ni siltä sai kaikkee vanhaa si ku se ei enää tarvinnu.

Oli si jopa totta kai oma keppiheppa talli takapihan leikkimökissä ja sitten isä väsäs semmotteen säkäkorkeudelta 130 cm korkeen puuhevosenkin. Se oli hieno. Se oli ontto, sinne ois voinu kätkee vaikka mitä.

Täällä vaan turistaan leluista.
TOYS!
Mutta kohta onkin jo se aika kun telkkarista joka mainostauolla näkyy ties mitä leluja, kun joulu lähestyy.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 27 Syys 2012, 12:58

Aksutar kirjoitti:mutta sitä ennen kyl oli - KUKA MUISTAA?! - ne gogotsit vai mikskä niitä suomeks kutsuttiin, gogos. Niitä si koulussa aina vaihdeltiin

Minä muistan ja tallessa on! Niillä vois taas pelailla joskus :DD

Multakin löytyy muutamia schleich figuureja, mutta niiden kerääminen on jääny vähän vähemmälle. Kuvastoja on kuitenkin monasti tullu katottua niin haikaillen...

Muksuna mä tykkäsin kuitenkin todella paljon Playmobileista ja meillä onkin yks törkeen hieno merirosvolaiva! Ah, lapsuus. Silloin fantasiaseikkailut ei vaatineet ruutua väliin, että niihin pysty kunnolla eläytymään. Nykyään on sitten pelit ja leffat ja kirjat ja niin edelleen.
Pappis

ViestiKirjoittaja Selen » 27 Syys 2012, 13:29

harlekiini kirjoitti:No kuule, minen niillä mitään tee, joten pidä hyvänäsi. Saan itse otettua niistä mahdollisia esittelykuvia parin viikon päästä, ellen saa yllytettyä äitiäni tekemään sen puolestani vähän aikaisemmin. TAKE THEM AWAY.

:O oikeasti!? KIITOS! Laita sitten kuvaa yksärillä niin sovitaan hinnasta! Ja maksan mahdolliset postikulut yms!

....minä keräilin pienenä ja nuorena postimerkkejä >:'D
Selen

ViestiKirjoittaja tynnyri » 27 Syys 2012, 18:13

Voe työ ootte keräilly vaikka mitäs hauskaa :DD Mie kerrään vaan kylpyankkoja ja niitä on jo sellaiset yli 300. Kaikki erillaisia <3 Eli jos joltain lyötys joku hauskan näkönen ankka ja haluaa luopua siitä, NIIN minä kyllä voisin harkita asiaa kovin vakavasti ^^ köh köh...
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Syys 2012, 18:19

Mie kerrään vaan kylpyankkoja ja niitä on jo sellaiset yli 300.

..... En ole kateellinen en.
Oon aina halunnu kylpyankan... Never got one T_T
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Syys 2012, 18:22

Agna kirjoitti:
Aksutar kirjoitti:Oh schleich, wanna collect them all.

Take that.

Agna, rakas Nöffini on kyllä hyllyssä isänsä vieressä D: Älä huijaa ihmisiä.
Juu, ja Undu-Laatti on muuttanut etelään. Ja Sininen sotilas on päässyt parempaan paikkaan. Hänen nimensä taisi olla Richard. (Otto, minä katson sinua murhaavasti.)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Ay » 27 Syys 2012, 21:20

????

Tylsää ja tulisi jännäri/kauhu leffa Foxilta tänään.
Tää ei voi olla totta ostaa kauhu leffan, vaikka ei dikkaa ollenkaan sellaisista kun ei kestä. Kai oli pakko, koska oli Colin Ferrell vamppyyrinä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Syys 2012, 14:09

Aksutar kirjoitti:mutta sitä ennen kyl oli - KUKA MUISTAA?! - ne gogotsit vai mikskä niitä suomeks kutsuttiin, gogos. Niitä si koulussa aina vaihdeltiin

Mulla on noita iso kasa ja kaikki tallessa vielä! :'D Ja niilläkin on ihan omakeksityt nimet, hah...

Lotta, muistan sen 8D Richardista jäi miekka jäljelle. Ja hevonen. Loput Ottopoika viimeisteli. Sen hevosen nimi on Pringles kaiiiketi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Syys 2012, 16:12

Agna kirjoitti:

Mulla on noita iso kasa ja kaikki tallessa vielä! :'D Ja niilläkin on ihan omakeksityt nimet, hah...

Lotta, muistan sen 8D Richardista jäi miekka jäljelle. Ja hevonen. Loput Ottopoika viimeisteli. Sen hevosen nimi on Pringles kaiiiketi.

Hoho, muistan kun meillä oli ryhmissä ne "kuningas-gogosit" 8D

Ja sen hevosen nimi on kylläkin Salazar. Pringles on se punaisen ritarin heppa.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut