Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja harlekiini » 30 Syys 2012, 17:42

Aksutar kirjoitti:Oonko mä ainoo jota ärsyttää nää wnb kuuluisat lyhenteet, joita jotkut käyttää ja parhaimmassa tapauksessa ovat itse keksineet..

Et.

Harlekiinin sunnuntai meni siinä, kun pääsi sängystä puolen yhen maissa, pelaillessa Ascreediä pari tuntia ja kattoessa How to train your dragon sen jälkeen. Lainasin sosiologian tenttikirjan viikonlopuksi jotta olisin voinut opiskella, mutta olen ehkä kaksi aukeamaa lukenut koko viikonlopun aikana.

TNF tarvitsee transuja.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Syys 2012, 18:05

harlekiini kirjoitti:TNF tarvitsee transuja.

TNF:llä on jo kreivi Garrett, niin eihän tälle mantereelle mahdu enempää naisellista miehuutta. Can't you feel that exploding drag-queen-power säteilying from him? Holy overcooked macaroni.

Hnnnnggghh mikä pelailuinspis onkaan D: Varsinkin PULLALLA! Ja tajuatteko! Hobitti tulee jo joulukuussa!

Ja se fiilis kun tajusit että Hobitti on kolmiosainen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 30 Syys 2012, 20:18

Hengitä syvään Agna, kyllä se siitä.

Hobitin kirja oli kyllä aivan loistava! Onko joku muukin täällä lukenut sen? 8)
Lotdow

ViestiKirjoittaja harlekiini » 30 Syys 2012, 22:22

Olin iloinen kun kuulin, että Hobitista tehdään leffa. Kun kuulin, että siitä tulisi kaksiosainen, olin riemuissani. Mutta kun kuulin, että osia oliskin kolme, tuli kämmenen kuva otsaan. Ei niin lyhyestä kirjasta vain ole mahdollista saada kolmea elokuvaa niin, että juoni pysyy kasassa! Yksi olisi ollut liian karsittu, kaksi olisi ollut täydellistä. Suuruudenhullut elokuvantekijät, prkl. Saavat luvan tunkea siihen Silmarillionin loppua jotta saavat jotain täytettä ja selitystä sille, miksi ihmeessä siinä on Galadriel.

Totta kai Hobitti on luettu, se on itse asiassa tuossa avoimena pöydällä ruokaluokemiseksi. Hauska poimia sieltä yhtymäkohtia TSH:n kanssa.

Olen koko päivän pelaillut tietokontta vastaan shakkia, ja nyt polttelee älyttömästi päästä pelaamaan sitä myös Lamenderlynillä. Pelin voisi käydä tosielämässä hahmojen kautta, niin että pelaajien siirrot merkitään hahmojen siirroiksi (pelin tulisi siis olla suht koht nopeatempoinen). Kaikki joilla on kotonaan shakkilauta, haastan!
Hello, children, I'd like to play a game...

Pahoitteluni Angalle, jonka pullanhimo (pffrt) joutuu nyt odottamaan kun en saa aivojani viritettyä radio Khaleemin taajuudelle. Se vaatii hieman työtä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Syys 2012, 22:34

Harlekiini kirjoitti:Kaikki joilla on kotonaan shakkilauta, haastan!

Kuva
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 30 Syys 2012, 22:47

On Hobitti luettu <3
Tosin siitä on niin kauan, että tahdon lukea sen ehdottomasti ensin uudelleen ennenkö katson elokuvan elokuvaa.
Lörri

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Loka 2012, 21:28

harlekiini kirjoitti:Ei niin lyhyestä kirjasta vain ole mahdollista saada kolmea elokuvaa niin, että juoni pysyy kasassa!

Mun muutama kaveri taas jotka on sen elokuvan lukeneet, sanoi että kyllä siitä voi sen kolme leffaa saada. Ite en oo lukenut kirjaa ja ajattelin että luen sen vasta sen jälkeen kun oon nähny leffan, sama mitä Taru Sormusten Herrankin kanssa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä sitäkään, että kuinka pitkiä niistä elokuvista tulee :) Eihän ne välttämättä kaikki ole kolmetuntisia toimintatohinoita. Mutta tosiaan, en oo lukenut kirjaa enkä tiedä mitä kaikkea siinä tapahtuu, niin en sitten osaa siihen sen enempää sanoa. Näemme kun lehvat ilmestyvät!

harlekiini kirjoitti:Pahoitteluni Angalle, jonka pullanhimo (pffrt) joutuu nyt odottamaan kun en saa aivojani viritettyä radio Khaleemin taajuudelle. Se vaatii hieman työtä.

(My name is spelled wrong. Hnngnhahjnahghajgh.) Don't worry brudha! Ei sillä vastauksella mikään kiire ole, teen kuitenkin läksyjä arkisin niin paljon ettei paljon peleihin vastailuun jää aikaa. Siispä take your time.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Loka 2012, 10:30

Kaikki joilla on kotonaan shakkilauta, haastan!

Kuva
Minäminäminä! o/

Asd, ensimmäinen tentti koulussa. Matikkaa. Logiikkaa (epälogiikkaa!). Sievennetään lause -p /\ (p V q) /\ -(p V q). Tietäkää myös että nolla on oikeesti kaks jollon yks on nolla. Kuolema koittaa nyt ja päikkärit oottaa kotona o7
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Loka 2012, 12:01

Crimson kirjoitti:\ (p V q) /

Joku hymiö siellä. Hymiöitä vaan piirtelette koepapereihin.
Ja mä kun luulin että kauppismatikka oli vaativaa. Nyt se tuntuu helpolta.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY WHERE'S MY HOBBIIITS.
OPPAN GANDALF STYLE.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 02 Loka 2012, 15:35

on se kiva kun jotenkin mystisesti mulla menee kaikki ohi, mitä tässä keskustelussa sanotaan. tai siis.. luen hetken jonkun kirjottamaa tekstiä ja sitten yhtäkkiä huomaan, etten tajuakaan jotain kohtaa.. |:: there is something wrong in me..

mutta kuuntelenpahan avatari musiikkia(elokuva, ei sarja), niin ei tässä nyt niin suurta ongelmaa näytä olevan ja uus hahmokin on valmisteilla. en vaan tiedä miten se sopii tänne.. nojaa pikkuhiljaa valmistuu ja pikkuhiljaa työstän myöt risoiset osat poies siitä, niin hyvvää tulloo. (:
hahmoa ei siis ole tulossa vielä ainakaan kuukauteen täältäpäin, vaikka kukaan tuskin sitä odottaakaan. ho.

btw. mä pitkään luulin että "brb" on vaan niinku ääni, joka päästetään silleen.. niinku röyhtäyksen tai oksennusrefleksin yhteydessä.. :| että juuuu. Temp osaa.
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Loka 2012, 20:56

Templer kirjoitti:btw. mä pitkään luulin että "brb" on vaan niinku ääni, joka päästetään silleen.. niinku röyhtäyksen tai oksennusrefleksin yhteydessä.. :| että juuuu. Temp osaa.

Ei se mitään. Kaverini mmupu luuli, että se on lyhenne Barbiesta.
Ja hänen kaverinsa luuli että "fap fap fap" meinaa "fab-fab-fabulous". *facepalmé*

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2012, 12:32

Templer kirjoitti:mä pitkään luulin että "brb" on vaan niinku ääni, joka päästetään silleen.. niinku röyhtäyksen tai oksennusrefleksin yhteydessä.. :| että juuuu. Temp osaa.

Älä huoli temp, mäkin luulin niin joskus.. >.>

Vapaapäivä koulusta, mutta mikäpä sen ihanampaa on kuin tehdä sitten kahta ihanampia kirjallisia tehtäviä kotona aiheesta, josta et lukemallakaan tuntunut ymmärtävän mitään. Menee inspiroinniksi tämä nyt. Laskee myös samalla mukavasti huomisen motivaatiota mennä käymään tunnilla, kun on ryhmätyötehtäviä tiedossa taas väärästä aiheesta väärällä koodaus tunnilla.

Siivous päivä. Ny hihat heilumaan..
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Loka 2012, 14:02

Pari viikkoa syyslomaan ja sitten Dubaihin. Onko tässä paikassa joku joka on siellä joskus käynyt?

Siivous päivä. Ny hihat heilumaan..

On se mukavaa kun äiti siivoaa B)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2012, 14:37

Lotdow kirjoitti:On se mukavaa kun äiti siivoaa B)

Vielä joku päivä Lotscream sinäkin joudut kuuraamaan lattioita enemmän ja vähemmän innoissasi B)

Älysin jopa avata huoneeni verhot tänään ja hoksasin, kuinka ihanan syksynen näkymä multa tästä avautuu tohon mehtään. Kun sitten jäin pidemmäksi toviksi tuijottelemaan ikkunasta ulos, alkoi yllättäen parvekkeelta kuulua omituisia ääniä - mitäs muutakaan kun oravat kiipeili taas siinä melkein parvekkeelle kaatuneilla oksilla ja kissa yritti tavottaa niitä sitten kaiteen takaa >.>
Kuka on jo kyllästyny syyssateisiin ja oottaa talvea?
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Loka 2012, 17:27

Kuka on jo kyllästyny syyssateisiin ja oottaa talvea?

Mun puolesta syksy vois jatkua ikuisesti, skipataan si talvi kokonaan. Varsinkin ne liukkaat kelit. Ja ne kaameat lumivuoret. Ja se keväinen loskalikukaskakka keli.

Hyvä muistaa vasta kauheen hikilenkin jälkeen et tänään on lämmöt ja lämmin vesi poikki kahteentoista yöllä, kiitos vieressä olevan työmaan. Noh, lämmin suihku onkin nössöille. Eipähän tullu vietettyä ikuisuutta siellä.
Onko lämpimän veden puute syy olla tiskaamatta? Onhan?
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 05 Loka 2012, 16:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut