Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2012, 17:40

Aksutar kirjoitti:Mun puolesta syksy vois jatkua ikuisesti, skipataan si talvi kokonaan. Varsinkin ne liukkaat kelit. Ja ne kaameat lumivuoret. Ja se keväinen loskalikukaskakka keli.

Onko lämpimän veden puute syy olla tiskaamatta? Onhan?

Muttakun lumi on kiva >: Syksyn kirjavuus mutta muuten valkee maasto ois jotain semmosta jossa voisin elää 24/7. Mutta vaan, mikäli loskakakkakelit ei olis mahdollisia.. Kevät on kakka. Kesällä on tavallisesti liian kuuma. Tosi innolla odotellen talven kovimpia pakkasia, jos oikeesti tulee niin hyytävä talvi kuin on lupailtu. 5km kouluun taivaltamista siinä vaiheessa alkaa tuntua aika tappotouhulta, kun jo pelkästään 100m kodista lähimmälle bussipysäkille käveleminen ja sen jälkeen vielä aina myöhässä olevan bussin odottelu nuorempana on tuntunu kuolemalta siinä 40 asteen pakkasessa..

CRIM TULEE TISKAAMAAN! Puhdistaa siinä ohessa keittiön vahingossa. Jonka jälkeen siirryn luudan kanssa olohuoneeseen. Siitä vessaan. Kohta koko kämppä kiiltää kuin paraskin jalokivi. Crimin siivouspalvelu - kuurataan pientä palkkiota vastaan o7
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Loka 2012, 17:42

CrimSON kirjoitti:CRIM TULEE TISKAAMAAN! Puhdistaa siinä ohessa keittiön vahingossa. Jonka jälkeen siirryn luudan kanssa olohuoneeseen. Siitä vessaan. Kohta koko kämppä kiiltää kuin paraskin jalokivi. Crimin siivouspalvelu - kuurataan pientä palkkiota vastaan o7

IT'S A DEAL!
Kelpaako niskahieronta taas palkaks?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Loka 2012, 17:47

IT'S A DEAL THEN YES! o7

Kelpaa vallan mainiosti. Tää dataaminen niin koulussa kuin kotona kun harjottaa mun harteita ja niskaa aika kerpeleen tehokkaasti (----D
Crimson

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Loka 2012, 18:50

Haa! Temp osallistuu novelli kilpailuun. >:33 Pittöö kahtoo mitä siitäkin nyt tulloo, mutta Hei! ykkös palkinto on kuitenki 500 ja sillä saa jo vaikka mitä, sekä se että tyksin kirjotella, niin mikäs siinä. Pitää vaan miettiä viel että mitä kirjottasin. Oon tossa jo kahen sivun tynkää alottanut, mutta aihe ei ehkä oo se oikee.. katotaan katotaan. :D

ja minä itse pidän talvesta ja kesästä, talvi on vaan sen verran kakkeli että mulla tulee aina yhtäkkiä talvesta mieleen sellasia muistoja, jotka on oikeestaan ihan mukavia olleet sillon, mutta ku oon niissä pieni, niin sitten alan ahdistumaan kuolemasta ja siitä, että ne muistot on menny enkä saa niitä takas. Että niinkin kiero voi ihmismieli olla. >: Se pilaa kaiken kauniin, hennon ja rakkaan, ku ei enää edes uskalla muistella elämäänsä.
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 04 Loka 2012, 20:15

Mitäs tässä tehdessä kolmatta amigurumin päätä. Ne on niin kivoja. Ajattelin jo jossain vaiheessa että voisin ihan hyvin vaikka tehdä kaikki mun hahmot amigurumeina, mutta siitä tulis vaikeeta. Hehheheh. Nyan amigurumin teko Oy ilmottautuu! Ei vaan oo tarpeeks oikeeta lankaa... Yhyy... :(

KOe viikko tulossa, päntätty jo hieman ruotsii, tylsää!! Siitä on kyllä aikaa ku kirjotin tänne viimeksi. :P HOhohohoh, olen pysynyt varjoissa melko kauan, mutta joo, uusille vaan tervetuloa tänne! Toivottavasti kestätte meitä kaikkia ihania tyyppejä! :)

Lueskelin tossa vähän aika sitten kaikkien esittelyjä itsestään, kyllä täältä löytyy mitä erillaisimpia ihmisiä. Sitä minä tässä pohdin. HIhih. Olen itse ihan väsynyt ja seko. Sormikin venähti... :D
Nya

ViestiKirjoittaja Fentiz » 05 Loka 2012, 16:31

Yksi syy lisää vihata maanantaina kun koneesta pärähtää emolevy niin tuhannen tuskaksi :E

"Addiktin päiväkirjat osa 3647:
Eilen hajosi tietokone, tänään on sellaset vierotusoireet että ei pahemmilla väliä, kädet hikoilee ja silmät pyörii päässä. This must be hell."

"Addiktin päiväkirjat osa 3648a:
kaikki oireet x2, pakko hakea apua vanhimmasta suomalaisesta perinnelääkkeestä, bottoms up!"

"Addiktin päiväkirjat osa 3648b:
prasa ilta, kkukha koneta trviaa?"

"Addiktin päiväkirjat osa 3649:
Kaikki vierotusoireet takasin, pää kipeä, pankkitilissä lovi. This must be hell..."

Faktanomainen lisäselvitys: Kaikki tässä tarinassa on totta muuten paitsi että en alkanut alkoholistiksi vaan meillä oli keskiviikkona fuksiaiset joissa tuli itse kunkin otettua lasillinen jos toinenkin.. :-J
Fentiz

ViestiKirjoittaja Mohnake » 07 Loka 2012, 09:48

Taas on tullut oltua poissa täältä ja vähän erinäisistä syistä. Koira on vienyt aikaa ja samoin kaksi uutta kotihoitokissaa joilla piti olla 10 päivän eristys muista eläimistä matojen ja muiden pöpöjen takia.

Tietääkö joku sen tunteen, kun töissä on se yksi yli-innokas ihminen, joka keksii sinulle kokoajan jotain uutta tekemistä vaikka hänellä itselläänkin olisi ihan hyvin aikaa tehdä niitä asioita? Minä ainakin tiedän.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2012, 14:18

Aaaaahahaha ahah, on se hienoa että TNF on niiiin hieno peli, että tarvii sitä lähes suorasti kopioida.

Hienosti tekstiä suoraan TNFän sivuilta, Pelin juonessa varsinkin. Hmmhmmhmhmmm.

8)

//Edit, sin män se sivusto. Asia hoidettu. JUSTICE!

Pitäis pakata leiriä varten mutta sen sijaan istun koneella ja selaan roolipelejä. Aamulla ehtii heittämään vaihtosukat laukkuun ja lähteen matkaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Loka 2012, 18:10

Aksutar kirjoitti://Edit, sin män se sivusto. Asia hoidettu. JUSTICE!

Voi vitsit, oisin halunnu naamapalmuta sille DD: Sinne se sitten meni.

On jotenkin hieman hölömö olo, kun päätin että: "Minen tee tätä kuviksen portfoliota minulle helpoksi ja piirrä sarjakuvaa. MINE TEEN ANIMAATION", taidoilla, joita mulla ei periaatteessa ole, koska kukaan ei oo koskaan opettanut mua tekemään animaatiota.
Nyt sitten punnitaan kuinka hyvin pystyy oppimaan ja soveltamaan pelkkällä tarkkailulla.

Peliin voisi kenties vastata...
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2012, 19:45

Pappis kirjoitti:Voi vitsit, oisin halunnu naamapalmuta sille DD: Sinne se sitten meni.

Peliin voisi kenties vastata...

Oli ja meni. Olen kyllä yhä syvästi loukkaantunu tosta (vai pitäiskö olla otettu et joku kopioi? not), varsinkin kun siellä oli selvästi suoraa kopioitu tekstiä TNFän foorumiltakin, kuten UKK osiosta, kaikki suoraa vaan kopioitu. The actual what?!
*foorumi stalkkaus*

Vastaaminen vois olla kiva idea, kun vaan sais ittensä ajattelemaan luovasti x.x

Mutta nyt on sitten piirrustuskilpailu käynnissä, cheers. Joulukuun alusta starttaa sitten joulukalenteri taasen. Sitäkin pitäis työstää.
Mutta sitä ennen menen ampumaan jousella keskelle korpea pajalaisten kanssa koska leirit.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Pappis » 09 Loka 2012, 20:03

Löyty fooru googlettamalla.

VOI VITSI, ku se sivu menee alas, mulla ois ollu pari niin mahtihahmoa sinne.
Ja ei toi kyllä minun silmissä näytä yhtään kopiolta. Ihan originaali on, Aksu sinä nyt kovasti ylireagoit, soo soo. Ja miksi kukaan nyt TNFää kopioisi, kun siellä selvästi sanotaan "Kopiointi kielletty"? Minä en vain ymmärrä.
Pappis

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Loka 2012, 20:05

Pappis kirjoitti:Löyty fooru googlettamalla.

VOI VITSI, ku se sivu menee alas, mulla ois ollu pari niin mahtihahmoa sinne.
Ja ei toi kyllä minun silmissä näytä yhtään kopiolta. Ihan originaali on, Aksu sinä nyt kovasti ylireagoit, soo soo. Ja miksi kukaan nyt TNFää kopioisi, kun siellä selvästi sanotaan "Kopiointi kielletty"? Minä en vain ymmärrä.

Ylireagoin kaikkeen aina (----------8
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Loka 2012, 21:24

Aksutar kirjoitti:Mutta nyt on sitten piirrustuskilpailu käynnissä, cheers.

Itken verta ja kyyneliä kun pääpalkintona on kaikkien kolmen piirrustelut jostain hahmosta ja piirtäjäkaarti loistaa taitavuudellaan. Ja kun voitin ykköspalkinnon jo kaksi kertaa, en usko vieväni sitä tälläkertaa :'D ONNEKS MEIL ON YLEISÖÄÄNESTYS JES, kenet pitää lahjoa. Ei nyt oikeesti sentään.

Mä olisin halunnu stalkata sitä sivua kans 8( Miksi menit tuhoamaan sen niin pian, oi Agsu.
/Oi, foorumi löydetty myöskin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Mohnake » 10 Loka 2012, 06:51

Ainakin tuolla foorumilla näyttäisi olevan ihan TNF-väkeä. Tarkastelin tuota hetken ja mietin, että miksi vuoret ovat aina pohjoisessa? Kuten on täälläkin. Omalla tavalla hieman keljuttaa, kun kukaan nostata vuoria vaikkapa eteläiseen päähän mannerta.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Loka 2012, 09:28

Mohnake kirjoitti:Ainakin tuolla foorumilla näyttäisi olevan ihan TNF-väkeä. Tarkastelin tuota hetken ja mietin, että miksi vuoret ovat aina pohjoisessa? Kuten on täälläkin. Omalla tavalla hieman keljuttaa, kun kukaan nostata vuoria vaikkapa eteläiseen päähän mannerta.

MmMmmMmMmMmmmmmmhm 8)
Mor vuoret on etelässä. Niin etelässä kun oikeestaan voi olla. Tai no, luoteessa, siellä jossain. Kumminkin eteläpäässä mannerta. Mitenniin voisin sen kartan jo julkasta. Kleth on pohjosessa koska kääpiöt. Ne siirsi sen sinne. No ei oikeesti. Ja sitten kaikkein eteläisin vuori löytyy Manasses saarilta.

Agna kirjoitti:Mä olisin halunnu stalkata sitä sivua kans 8( Miksi menit tuhoamaan sen niin pian, oi Agsu.

Hand of justice doesn't wait audience!

Kamat pakattu ja naama kuosissa. Nyt sitten pitäis kohta alkaa raahautumaan bussiasemalle, juuri kun alkoi ropettaminen innostamaan. Jos leirillä on kone, juurrun sen eteen.
Ivy, Harlekiini ja Crim saa vahtia teitä sillä välin. Speshul tehtävän annoin kytätä, koska menee copycat alas lopullisesti. Vuorokauden sisään pitäis kadota, muuten tulee flipflop.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut