Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Kitty » 17 Loka 2011, 15:29

Sama, itekki katoi hetken sillee WUUUT ? mutta kyllä se tästä, ehkä =D
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 17 Loka 2011, 15:34

Juu on se aika jännä, mut silti oon tottunu vähä enemmän siihen vanhaan >.< Mut tää uus on kyl ehk vähä parempi
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Demintty » 17 Loka 2011, 15:38

Tää uus on tälläne "JÄrjestelmällisempi" jos niin voi sanoa :D
mutta nyt täälä pari tuntia putkeen nii kyl oon tähä jo tottunu :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 17 Loka 2011, 18:00

Joo itsekkin vähän katsoin, että: "Mitä ihmettä nyt? Onko mulla selaimessa vika vai onko tää oikeesti muuttunut?" Ja päätin todeta, että jälkimmäinen on tapahtunut.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Templer » 17 Loka 2011, 20:08

Jep, nyt on tämä uusi "sisustus" saapunut ja olen aika tyytyväinen tulokseen, tästä tulikin itseasiassa ihan hyvä, että kiitän Aksutarta ja kaikkia muita, jotka olivat tätä tekemässä, kuinka hyvä ja järjestälmisempi tästä tuli. (: Minä ainakin pidän, toivottavasti muutkin (;
Templer

ViestiKirjoittaja Demintty » 17 Loka 2011, 20:16

Huh saatin sytytettyä Pulina uuestaan, jäi vähän hiilloksille vähän aikaa, huom. mun vertaukset hyviä :D No mutta tää on hieno "sisustus" nyt ku on vähän siistempi :D
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Loka 2011, 11:37

No täällähän on tapahtunu muutosta sitten viime kerran kun täällä käväsin. Katsoin aluksi että wut onko selaimessani vikaa kun tämä näyttää tältä. Mutta hyvältä näyttää, kaikinpuolin. Eiköhän tähänkin nopeasti taas opi mistä löytyy mikäkin, ei tuossa kuitenkaan niin maailmaa mullistavaa muutosta olla koettu loppujen lopuksi x)
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 18 Loka 2011, 12:39

Hohohoo, Ihanaa saada teidät hämilleen.
Sain siskolta kauniin synttärikortin, mihin se oli piirtäny anatomisesti korrektin Blackin. Kuva muistuttaa ala-aste ikäsen teokselta, vaikka sisko on jo lukion tokalla..
Mutta silti oli ihana lahja <3 Sitten sain vielä pleikka kolmosen. Hohohoo, hyvästi elämä. No mut tänään en voi sitä hakata ku pitää teoriakokeeseen harjotella. Nyt ku kerta sain ne tunnuksetkin ajokaista.comiin.

Pakenen siis paikalta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Loka 2011, 13:11

Ainiin Aksulla oli perkule vie synttärit eilen eikö! Onnea ihan räjähdysmäisen paljon minun puolesta! \o/
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Loka 2011, 14:42

Äääh, itekki missannut tämän ihan totaalisesti, myöhäiset onnitteluni Aksu the great.
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 18 Loka 2011, 14:48

Helkkari mää pistin sen koneelle muistiin ja puhelimeen hälytyksen et voin sit pommittaa Aksua mutta ei tietokoneelle heti päässy niimpä se sit unohtu! -.- tää tulee vielä kostautuu Aksu
Demintty

ViestiKirjoittaja Templer » 18 Loka 2011, 16:42

Onnea Aksuttarelle syntymäpäivnäsä johodosta! Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja pitkää ikää. (:

Aksu se vuosia täyttää,
iloiselta näyttää.
PS3 vierellä möllötää,
sitä Aksu töllöttää.
Pöydällä kortti piirretty,
ei sitä ole vielä siirretty,
kun ei Aksu jaksa siivota vielä,
juhlat jatkuvatkin siellä.
Jo toista päivää Aksu bailaa,
ja Temp soittaa balalaikaa ~

Made by: Templer ::D
Templer

ViestiKirjoittaja Mohnake » 18 Loka 2011, 18:44

Onnea Aksulle. Siitä tuliki mielee et itekki täytin lauantaina vuoden lisää ja en sitä muistanut täällä mainita.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Loka 2011, 18:51

Hahaha =D Temp vähän epic runo !

Ja onnea Mohniksellekkin !
Kitty

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 18 Loka 2011, 19:38

No voih~ Myöhässä tuleepi mutta onnea Aksulle ja Mohnakelle :3
Ja Templer, aika hieno runo :D

Niin ja mun pitää muuten vain ihan Nyaa kiusatakseni sanoa, että haahaa! :D Se sano nimittäin tänää koulus et on kateellinen mulle ku oon porvari, vaik se on ollu tääl kauemmin ku mä :D Hoh (:
Ventus-setä

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut