Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 16 Loka 2012, 20:59

nyt kyllä ärsyttää.. tajusin vasta nyt, että kuka Danielin tilalle tulee Doctor Whossa. eieieieieieieieieieieieieie [ voisin jatkaa tätä kyllä koko päivän >: ]
enhän minä sitä ny enää pysty kahtomaan D; äääää.. nojaa. pitää keksiä jotain muuta. sniffe.
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 17 Loka 2012, 17:07

Mitä? Kuka? Miksi? MIKSIIIIIIHHHH? En haluu et Daniel lopettaa Doctor Who:ssa! Se oli nii komee ja kiva ja outo ja outo... Joo se oli outo. Ei näytteliänä, mut se oli hyvä!!!!

Kuka tulee sen paikalle????
Nya

ViestiKirjoittaja Bizara » 17 Loka 2012, 19:50

Onko väärin, että luen teidän kouluvalituksia ja mietin omia viime päiviä nauraen... .`D Luin puoli tuntia mangaa koulussa jotta kaverit sai piirtää mun naamaa, tai istuin jalat pöydällä jotta ne saa piirtää jalkoja... Tai teen loputtomia liimaa-leikkaa -tehtäviä. Tai piirrän portfolioon kolme tuntia pitsiympyrää, jota pitäisi monistaa ja leikellä vielä viiden tunnin edestä. Tai etsin paidattomia miehiä netistä, jotta saisin piirrustusmallin Elävän mallin kurssin miehen piirtämiseen (koska mehän en suostu etsimään sitä alastonta, vaikka opettaja kuinka sanoisi että solisi parempi. Häveliäisyyttä kun ne kuitenkin joutuvat kirjaston seinälle jossain vaiheessa!). On se vaikeaa olla käsityöpuolella, eikö? .`D

Tai no joo, nuo oli niitä kivoja peruspäiviä .w. Huomenna joudun ompelemaan kahdeksan tuntia mekkoa ja boleroa siskolle, ja puolet ruokatauosta menee siihen kun tökin kyseenomaisen henkilön täyteen neuloja sovituksessa .`> Tosi rankkaa.

Son aina hauskaa selittää näistä hienoista päivistä .D Kuten... Kuka haluaa kuulla siitä päivästä, kun nukuin valokuvauksentunnilla kohtuullisen mukavalla sohvalla käytävällä ilman että opettaja sanoi mitään vaikka se kulki ohi? .`> Siiton kuvia. Kaverit kuvas vieressä kun minä torkuin pehmeän kaulahuivin kanssa ja tietenkin ne kuvat meni faceen .>>> Samoten kuin se, kun tanssittiin kaverin kanssa Gangham Stylellä suojatien yli .DD
Bizara

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Loka 2012, 12:10

Kaverit kuvas vieressä kun minä torkuin pehmeän kaulahuivin kanssa ja tietenkin ne kuvat meni faceen .>>> Samoten kuin se, kun tanssittiin kaverin kanssa Gangham Stylellä suojatien yli .DD

Miks mulla ei oo kavereita jotka tanssis Gangnam stylea keskellä kirkasta päivää..... HARLEKIINI JA CRIM! WHE HAVE STUFF TO DO!

Ah, nyt sitten olin tyhmä wnb porvari ja ostin TNFlle omat kotisivutilat ja oman domainin. Ny si pitäis opetella käyttään tota kotisivutarjoajaa ja siirtää sivut sinne pikkuhiljaa. Valtakunta koodaustaidoista.

Doctor who... en oo pahemmin kattellu, sivusilmällä vaan kun isä sitä seuraa/seuras. Ja ne jaksot mitä mä näin oli hieman wtf. Ehkä kannattais kuitenkin perehtyä sarjan ideaan ja tarinaan ennen ku alkaa sitä sitten ihmettelemään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 21 Loka 2012, 16:48

Julkisesta Gangnamstyletanssista puheenollen meidän kaveriporukkamme tanssi eilen Dubain The Mallin Bershka-kaupassa gangnamia kaikkien ihmisten seassa kun se pärähti soimaan. Osa nauroi, osa kiersi kaukaa ja osa jopa vähän hyppi itsekin. Se oli hauskaa vaikka tanssi oli vähän toidtaitoisga. Ja siinä piti lukea toistaitoista, en jaksa korjata :| Ymihuomenna kutsuu taas harmaa suomi ja harmaampi arki. Yhhh.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nipustin » 23 Loka 2012, 08:52

Ensilumi on tullut! \o/ Hurray!

Asun toisiaan täällä kainuussa, joten tämä tieto ei ehkä liikuta teitä kaikkia koska teillä ei ole lunta, MUTTA TÄÄLLÄPÄ ON!:D
Voi ihanaa!
Onko muilla jo lunta näkyvissä?
Nipustin

ViestiKirjoittaja Daniella » 23 Loka 2012, 09:56

VAROITUS! Suaattaapi olla erittäin pitkä viestivuodatuspostaus..

Tättärää te iloiset pirpanat uudet ja vanhat ja erityisen ylistyksen arvoinen ihana Aksu! <3 Olen jo muutaman viikon aikonut tulla moikkailemaan takaisin tänne pysyvästi mutta Helsinkireissu sun muut juttuset esti "ylimääräistä" aikaa astumasta elämääni.. mhutta nyt HEI! <3
Ja ihmettelen (ja kiitän uurenmoisen suuresti) ettei mua olla vielä poistettu koko foorumilta! Niin kauan siitä on en oo uskaltanut edes katsoa kuinka kauan siitä on kun viimeksi olin täällä pelailemassa.. en ollut vieläkään päässyt kokonaan vieroitusoireista kyllä yli että sillä tavalla..

Takaisintuloni kunniaksi ajattelin ehkäpä jopa aloittaa jonkun tosi hienon projektin, johon sisältyisi kaikkien tämän foorumien käyttäjien yksi hahmonen samaan kuvaan, mut sit katsoin et rekisteröityneitä onkin 41.. minulle täysi mahdottomuus.. mut keksin jotain vielä jotta tosi hianoo! ja joulusta! ja vaikka jotain halloweenistakin kun se kerta on tällä viikolla ^^
+ kaikki pelit mitkä on kesken tai pelattu tai jotakin sinnepäin entiedä.. huh.

Mulla on ollut ikävä teitä! Mitä teille kuuluu?!

ps. joulu on taas, joulu on taas, mutta lunta täällä ei oo lainkaan.., but it's beginning to look alot like christmas ^^<3

psps. pelit käyntiin viimeistään keksiviikkona :D
Daniella

ViestiKirjoittaja Nipustin » 23 Loka 2012, 10:51

Moi!:) Sinä olet palannut! Mä välillä mietinkin että mihin sä katosin kun Moon oli melkein valmis ja kaikkea:D Voi nyt saan uuden jäsenen kohta valmiina<3

Ja jes jouluisia kuvia!:3 Ja hawwoween kuvia! Mahtista!
Nipustin

ViestiKirjoittaja Templer » 23 Loka 2012, 11:18

Nya kirjoitti:Mitä? Kuka? Miksi? MIKSIIIIIIHHHH? En haluu et Daniel lopettaa Doctor Who:ssa! Se oli nii komee ja kiva ja outo ja outo... Joo se oli outo. Ei näytteliänä, mut se oli hyvä!!!!

Kuka tulee sen paikalle????

Noseolijustparas ku se oli outo. >:33 Mutt nyt sen tilalle tulee matt Smith. D: Ja se on ihan.. tai siis ku se se vasta sitte outo onkin.. huonolla tavalla. >:
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Loka 2012, 11:36

Daniella kirjoitti:Mulla on ollut ikävä teitä! Mitä teille kuuluu?!

ps. joulu on taas, joulu on taas, mutta lunta täällä ei oo lainkaan.., but it's beginning to look alot like christmas ^^<3

psps. pelit käyntiin viimeistään keksiviikkona :D

SE ON PALANNUT JÄLLEEN! OH MEIN GOTT! Melkein olit poistolistalla, jos tän kuun oisit vielä hiljasena ollu ni sitten olisi saattanut olla Daniella vainaa tai kamalat kyselyt perään >:

Joulu on taas. Joo, ei näy lunta, mutta koiran kasat höyrysi mukavasti aamun hallassa. Ohikulkijat varmaan katto pitkään hämeenpuistossa et mitä toi hullu nauraa kikareille niitä poimiessaan. Koira ainakin katto et mitäs kehveliä nainen.

TNFän uusien sivujen koodaus veny eilen hieman. Sain sen kauan kaivatun ja kohutun kartankin valmiiks mut lol, olin ilkee ja jätin piirtämättä puolet itte mantereesta koska eihän teidän tarvii tietää paikkoja, joissa ei voi pelata.. vielä.

Halloween uuuuu.
Miks mä en tajua sanontaa "Syksy saa, mahtavaa" ... Mikä siinä on ideana?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ivy » 23 Loka 2012, 22:21

lol you silly mortals
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

ViestiKirjoittaja Ivy » 23 Loka 2012, 22:30

>8UUUUUUUUU

...Ei mulla muuta.
Ivy
kuninkaan neuvonantaja

EdellinenSeuraava