harlekiini kirjoitti:Arvatkaas mitä tänään löytyi lipaston päältä kun vietin viikonlopun äidin huushollissa vahtimassa kissoja? Meikäläisen ylioppilasjuhlien kiitoskortit, sen kahden vuoden takaa = D

harlekiini kirjoitti: Sen siitä saa kun valvoo kertomassa Aksulle huonoja vitsejä pikkutunneille. Oli taas vähän väsynyttä menoa.

Aksutar kirjoitti:Ei voi revetä näin pahasti Agnan AKlle. Pulla perhana, nyt sattuu jo valmiiks kipeytyneisiin poskiin ja olemattomiin vatsalihaksiin.
Sae kirjoitti:Ah kuinka paljon ihmistä voikaan v#%£@taa. $$%! Sain perusteettoman pysäköintivalvontamaksu lappusen, vaikka A: autoni oli/on minun pysäköintipaikalla B: se on jumalauta ollut minun pysäköinti/lämmitystolppa paikka siitä saakka kun mie muutin nykyiseen asuntooni, yli neljä vuotta sitten! On elämä niin älyttömän kivaa, kaiken kivan lisäksi minä en ole edes koko aikana vaihtanut autoakaan, yhä sama vanha mersun rötiskö. Joten pitipäs 'kiva' reklamaatio väsäillä ja huomenna pitää katsoa jos ottaisin hommaksi soittaa isännöitsijälle ,että missä vika kun nykyään lätkitään maksulappuja vaikka auto on juuri siellä missä sen kuuluukin olla.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa