Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja suskari » 23 Maalis 2009, 20:32

8D Hengissähän minä täällä möyrin... Mitä nyt flenssun kourissa, mutta kuitenkin.
suskari

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Maalis 2009, 20:36

Minä sen sijaan teloin ihmeelisesti vasen lihas posken. En oikein kunnolla syömään, kun sattuu helvetisti. Pakko syödä kipeällä puolelle, että sattuu vähemmän hassua.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Maalis 2009, 20:38

nii :D täälläkin on flunssaa liikkeellä.. tosin se saattaa johtua siitä että tyhmänä menin liian ohuen takin kanssa pihalle hyppimään, mutta kärsimpähän seuraukset.

ja mikään kipu mikä sijottuu pään alueelle ei oo kiva Dx nimimerkillä kokemusta on.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 23 Maalis 2009, 20:42

Niin on munullakin ja veristä sellaista... Sain työntö kuulasta pienenä pollaani, kun juoksin alle isosikon heitellessä... Oli sitten kivaa olla käärö päässä ties kuinka pitkään.
suskari

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Maalis 2009, 20:47

Ai, että kermaviili maistuu hyvältä (pelkkä kermaviili). Muuten kukaan teistä yrjönnyt verta koko talven?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 23 Maalis 2009, 20:49

E-ehen... En koskaan ole O.O;
suskari

ViestiKirjoittaja Ay » 23 Maalis 2009, 20:58

Valitettavasti minä olen ja se ei ollut yhtään kivaa. Koska sairausta ei tiedetty mikä oli. Ei saanut itseäänsä kiihdyttää millään lailla. Hyvin tylsää aika oli silloin. Kaikkia leikkejä ei saanut tehdä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 23 Maalis 2009, 21:03

Voi sua :__: *antaa keksin*
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Maalis 2009, 22:24

auts D: mä en oo oksentanu verta, mutta oon yskiny verta about kakskuukautta putkeen.

mä en yleensä telo itteeni (johtuu varmaan siitä että en pahemmin liiku missään 8) ) mutta si sairastun ihan hemmetin helpolla.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 24 Maalis 2009, 16:25

Ugh... Ei oo kivaa kun päähän tulee jotain, tosiaan. Olen telonut nenäni ties kuinka monta kertaa ja nyt siinä on sellane kyhmy >'D tänään sain sitten sählypallon suuhun, kaveri vetäs nenän edestä täysillä niin että se poksahti huuleen ja nenään. Nyt se on turvonnut .___.'

Tapaturma kokemusta löytyy täältäkin ties kuinka paljon >'D Pienenä jäi nilkka pyörän pinnojen väliin ja olin vasta 5 vuotiaana kuukauden pyörätuolissa ._. Ugh... Ja nyt kaudella 08-09 olen ollut varvasleikkauksessa, nilkka on nyrjähtänyt kaksi kertaa ja selkä venähtänyt. Ihan älyttömän paljon olen joutunut skippaamaan treenejä jonkun takia >.<
Arya

ViestiKirjoittaja Agna » 24 Maalis 2009, 16:25

Yaay \o/

Agnusta ylennettiin jopa moderaattoriksihovinarriksi *pyörtyy* Ompas liikuttavaa :"D Tästä tulikin sitten mun "Agnan elämän esteksparaspäivä", kuten mmupu ilmaisi. Haah. Tunnenpas itseni vaikutusvaltaiseksi, muahahahahah...

Mutta sitten jotain järkevääkin. Maantiedonkokeesta 9½ D: No ei, on se hyvä, mutta olis vaan pitäny lukea paremmin. Kohtapuoliin kuvikseen mutta sitä ennen pitäis jaksaa syödä. Hirmuinen tappajakoirani vain tukkii reitin keittiöön -.-
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Arya » 24 Maalis 2009, 16:28

Mine sain saksan kokeesta 9... Luokan keskiarvo oli joku 8 eli oli se ihan hyvin .D Ja ruotsin kokeesta tuli 9. Mutta mantsan koe meni pyllylleen kun aika loppui .____.

Missä päin Suomea sine suskari möyriskelet? Kun mine möyriskelen täällä Länsi-Hesassa .D
Viimeksi muokannut Arya päivämäärä 24 Maalis 2009, 16:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Maalis 2009, 16:29

8DDDD tosiaan, Agnuskasta tuli nyt auttava käsi.

9½? jos mä oisin saanu kokeesta ysipuolen, niin mulle ois kannettu kultaharkkoja ja enkelit ois laulanu kuorossa hallelujaa 8) mutta harvemmin tota numeroa papereissa näky.

ja aijai! Leikkaukset ei oo kivoja.. mää oon ollu kolmessa leikkauksessa, kahks niistä tehtiin niin et olin hereillä. Pienenä multa leikattiin kitarisat, sitten vähänaika si leikattiin selästä iso luomi pois, kun luultiin et se oli ihosyövän alku ja sitten vuoden sisään leikattiin kasvain korvasta 8) tai no, korvan lehdestä.
On muuten ilkee ääni kun lihaa leikataan! viel silleen saksilla.. eeeeew >-<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 24 Maalis 2009, 16:32

Mulla on leikattu tuo nilkka, sitten kita- ja nielurisat (samassa syssyssä) ja tuo varvas... Varpaan kanssa olin hereillä, ja se sattuu muuten ihan älyttömästi kun puudutetaan varvasta O__O Mutta siis varvas sen takia että tuli paha kynsivallin tulehdus (kynsi kasvaa varpaan sisään eikä eteenpäin) ja se rajoitti huomattavasti liikuntaa niin lopulta isä raahasi leikkaukseen .___.

Mulla on näkynyt viimeksi 9½ paperissa... Hei, sain mä 9½ enkun kokeesta >33 Jihii.
Arya

ViestiKirjoittaja suskari » 24 Maalis 2009, 16:36

Arya kirjoitti:Missä päin hesaa sine suskari möyriskelet? Kun mine möyriskelen täällä Länsi-Hesassa .D

Kotkassa hillun.

Leikkauksia minulle ei ole tehty kuin kaksi kappaletta koko elämäni aikana... Kitarisat ja toinen sitten paikaan josta EI puhuta.
suskari

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut