Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Marras 2012, 15:42

No tuleehan sitä lunta niiko luvattiin. Koira hyppii ihan hysteerisenä ikkunan edessä, "MENNÄÄN JO PIHALLE MENNÄÄN JO PIHALLE".
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 30 Marras 2012, 17:13

Täällei ole lunta vielä, ja hyvä niin. ME VIHAAN SITÄ. Koska siis.... son kylymää, son märkää, se sattuu silmiin, son vielä kylymempää... Hyrrr... kauhia oAo Kohta sitä kumminkin tulee ja. Niin. Eli sowwy, no me gusta.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Joulu 2012, 10:13

Täällä on sadellut semmoinen lilliputtinen minikerros lunta, joka sulaa todennäköisesti keskipäivään mennessä. :|
Mutta pirun kylmä täällä on, sitä en kiellä.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 01 Joulu 2012, 12:02

Itseasiassa korjaus: lunta on tullut vähän lisää.

AKSUT OVAT KARANNEET! NAPATKAA NE! Ma rrrrakasta tätä kilpailua.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Joulu 2012, 13:30

Talvi tuli sittenkin! \o/ Tuo ihana aamujen pilaaja kun on päättänyt kinostua jalkakäytäville piilottamaan kaiken jään alleen - ja just kun mun pyörästä hajos jarrut.. MUTTA LUNTA! Sitä on nyt. Nyt on talvi. Nyt kelpaa olla. Nam. JA KOHTA ON JOULU! Miettikääs sitä.

Joulusta puheenollen.. missä on mun suklaakalenteri joka äiteen piti mulle ostaa. Saan avata viimein ekan luukun kaiken sen odotuksen jälkeen o3o
Crimson

ViestiKirjoittaja Dogster » 02 Joulu 2012, 01:16

Dippadiidii. Dogilla taas menee lujaa. Tai sitten ei. Se veret-seisauttava hetki kun olet join.messa, annat kaverille ohjat ja se miltein tuhoaa sun luonnoksen jota oot tehnyt niska limas 2 tuntia (eihän tuo ole aika eikä mikään, mutta kyllä se säikäytti!). Kohta saa kaveri kyytiä, jos tuon tempun uusiksi tekee >(

Ah, joulu. Vihaamani vuodenaika. Suku koettaa saada Riihimäelle, siellä joutuisin moikkaamaan äitikultaani, jota en ole oikeasti nähnyt sitten.. Öh, onhan tästä jo 4 kuukautta. Sais kyl jatkua toiset mokomat, pidän siitä kun saan kykkiä täällä omassa rauhassa ilman sitä haahkaa...

Ja lumi yllätti VR:n. Sekä minut. Kiva kykkiä siellä tuiskussa oottamassa puol tuntia myöhässä olevaa junaa, kun kuuluu viiden minuutin välein kuulutus "Hei juna tulee viiden minsan päästä!". Oisivat ees kertoneet kunnolla sen et millonka se tulee, ois voinut siel sisällä oottaa... Turhauttavaa semmonen et venytetään >(

Mitäs muuta.. no eipä varmaankaan muuta ollutkaan, hiljaiseloni jatkukoon...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Bizara » 02 Joulu 2012, 13:50

... Se tunne kun koira päättää taas karata x__x Kyseessähän ei siis ole mikään pikkuinen piski, vaan ihan mukavan kokoinen huskyn ja malamuutin sekoitus Roope. Jos pahennetaan asiaa, edellisellä karkumatkalla se kävi herkuttelemassa parilla ulkona olleella lampaalla. Auts.

Äiti käski sitten etsimään pakkaseen ulkona hihnansa katkaissutta koiraa, joka on ollut tunteja ehkäpä jo karkumatkalla, ja mehän ollaan metsän ympäröimänä .3. Eihän sitä tietenkään löytynyt. Palelutin vain varpaani vaikka autolla ajeltiin suurimman osan aikaa metsäteitä pitkin.

Ja taidettiin pikkuveljen kanssa aiheuttaa sydänkohtaus naapurin herttaiselle mummulle, jonka piha oli täynnä Roopen jälkiä. Piski päätti sitten juosta koko uuden lumen täyteen jälkiä, ennenkuin se lähti takaisin. Ja mehän käveltiin sen jälkiä tutkimassa, ja jos mummu nyt ei sitä huomannut, niin... o__o
Bizara

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Joulu 2012, 10:34

Ah, joulu. Vihaamani vuodenaika. Suku koettaa saada Riihimäelle, siellä joutuisin moikkaamaan äitikultaani, jota en ole oikeasti nähnyt sitten.. Öh, onhan tästä jo 4 kuukautta. Sais kyl jatkua toiset mokomat, pidän siitä kun saan kykkiä täällä omassa rauhassa ilman sitä haahkaa...

Samaistun 8]

Kuka muu joutui aamulla kävelemään -20 asteen pakkasessa 5 kilometriä tai vähemmän/enemmän? Voi video siellä on kylmä! Ei siinä ettäkö se tämmösen aina kouluun kävelemään joutuneen, -30 asteen pakkasessa penkkareita pihalla viettäneen ja -40 asteen pakkasessa valtatien vieressä 40min bussia odottaneen jollain tapaa nujerrettua. KUN MINÄ OLIN NUORI NIIN HIIHDETTIIN KOULUUN OLI KUINKA PALJON PAKKASTA TAHANSA! Mutta siellä on kylmä. Winter is here <3
Nää on niitä hetkiä kun ällöttää ettei omista villapaitoja, mutta senkin edestä villasukkia B<
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Joulu 2012, 12:29

KUN MINÄ OLIN NUORI NIIN HIIHDETTIIN KOULUUN OLI KUINKA PALJON PAKKASTA TAHANSA!

Kun minä olin nuori hiihdettiin kesät talvet aina ylämäkeen, niin meno kun tulomatkalla!

... Se tunne kun koira päättää taas karata x__x

Oh noes D: Se ei oo koskaan kivaa ku koira päättää että minä läden nyt, nähdään.
Kerran oma koira karkas ja oli yön kateissa. Eipä oo sen jälkeen pitkälle karannu, kun tolta reissulta palas jalka kipeenä. Oppi kantapään kautta ettei autojen kanssa kannata leikkiä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 03 Joulu 2012, 12:40

Kun minä olin nuori hiihdettiin kesät talvet aina ylämäkeen, niin meno kun tulomatkalla!

Silloin monoja pidettiin myös käsissä ja viiletettiin neljällä suksella menemään. Ai mitkä sauvat? Eiku tä (---D

Excel sumentaa järkeni. Karkaan.
Crimson

ViestiKirjoittaja Sae » 04 Joulu 2012, 16:19

Voi kun 'kivaa', miun jääkaappi päätti sitten ottaa lopputilin. Parasta tilanteessa kuitenkin on se ,että on talvi. Onnistuu heivata sellaiset tavarat jotka vaativat viileää kylmälaatikossa parvekkeelle *mitä on onneksi yksin asuvalla on loppupeleissä vahän ja miulla sentään on hyvin toimiva erillinen pakastin*.
Sae

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Joulu 2012, 16:36

Sae sulle tuntuu sattuvan ja tapahtuvan kaikkee ikävää D: Ensin se auto jupakka ja nyt jääkaappi! Oliko jo niin vanha mööpeli että ikänsä puolesta petti, vai?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sae » 04 Joulu 2012, 16:52

Ikä sillä varmasti alkoi tulla vastaamaan *tiedä häntä kuinka vanha se oikeasti on, miulla ei ole siitä tietoa*, virrat siihen kyllä tulee muttei suostu kylmenemään kunnolla. Miun muutosta alkaen oli aikalailla selvää ,että ennemmin tai myöhemmin tulisi eteen se tilanne jossa se on lopulta pakko vaihtaa. Sentään se tapahtui nyt eikä esimerkiksi keskellä kesää. Ainoa mikä toki harmittaa jossain määrin on rahan meno, pitää katsastella missä saa hyvän vehkeen sopivaan hintaan ja kotiin tuotuna/plus vanha pois *aka alkuhinta sopiva ja sittenkin vielä tinkimään, esimerkiksi kaikkien uusina hankittujen isompien huonekalujen kohdalla on tullut harrastettua tinkimistä*. Voi kuule sie et tiedäkään mitä kaikkea sitä onkaan ehtinyt sattua ja tapahtua oman elon aikana tai muutenkin suvun/perheen sisällä, joihinkin asioihin verrattuna tälläiset ikävyydet on loppujen lopuksi suhteellisen pieniä.
Sae

ViestiKirjoittaja Lotdow » 09 Joulu 2012, 18:36

Viimeinen koe *3* Sitten olen vapaa.

Kaikki muut on heti paljon pirteämpiä kun tuota lunta tuli hirveät kasat, mutta itse haluaisi vain nukkua jatkuvasti...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Bizara » 11 Joulu 2012, 16:56

Niille, jotka ulisivat kauppareissujen riesana soivista joululauluista: Sei ole mitään verrattuna kaupassa työskentelemiseen X__x On se vain kivaa kuunnella työpäivän ajan putkeen sitä samaa renkutusta. Ei sitä saa päästä rautatangollakaan enää pois, perkele.
Bizara

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut