Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Templer » 19 Joulu 2012, 19:32

en ymmärrä miten mulla on näin väsy aina aamulla. tää on vaan niin kauheeta >: ihan outoa, ei oo koskaan ollut näin väsy.. tai ku mua väsyttää heti ku herään ja se jatkuu koko päivän, kunnes meen nukkuu ja herään taas väsyneenä. Enkö mä osaa nukkua tätä pois? D:
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Joulu 2012, 23:08

Aksutar kirjoitti:Kohta on maailmanloppu. Ja loppuu myös piirrustuskilpailu.

Minä ja siskoni olemme vielä mattimyöhäisien seassa tulossa ò3ó Ei hätää Mooses. On vaan nää kokeet ja se on vielä vähän kesken.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Joulu 2012, 14:02

Ahahahahaha! Olen saanut koneeni takaisin! Vihdoinkin! Olen iloinen! Hirveän iloinen! No nyt on sekin hehkutettu...

Mites tänne kuuluu, en ole itse pitkään aikaan täällä kirjotellu, olen ollu hieman hiljasena ja niin, sitten ku on ollu oman asian juttujaki...
Nya

ViestiKirjoittaja Lörri » 20 Joulu 2012, 16:21

Joulukirkkoon mars nyt Albinuksen kaveriksi joku!! Hus sika metsään!
<3
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Joulu 2012, 01:02

<.< .... >.>...... Nyt on 21. pv. Kello on 00.01. Olen yhä täällä. Olinko ainoa joka selvisi? Iskeekö se vasta myöhemmin? KETÄÄN ELOSSA?!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 21 Joulu 2012, 02:08

Teidän kaikkien harmiksi: minä ainakin olen yhä elossa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lörri » 21 Joulu 2012, 07:38

Elossa! :D
Lörri

ViestiKirjoittaja tynnyri » 21 Joulu 2012, 07:58

Tää maailmanloppu hössötys on miusta hieman yliampuvaa, mutta henki vielä pihisee, niinkuin ennenkin :)
tynnyri

ViestiKirjoittaja Pappis » 21 Joulu 2012, 10:09

Perskarvani hiukan kärähtivät, muuten Imma fine

TOO BAD FOR YOU
Pappis

ViestiKirjoittaja Nipustin » 21 Joulu 2012, 10:11

Yhä elossa :--D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Joulu 2012, 13:39

Vielä on vuorokautta jäljellä. Kumminkin nyt jossain amerikassa kaikki tekee kuolemaa. Paras valmistautua pahimpaan niin sitten pettyy pahasti tai yllättyy ilosesti.

Vähän kyllä meinas aamuyöstä slaagia pukata kun sisäpihalla riehu aurat ja ne pitää niin perhananmoista kolinaa ja pauketta, sitten sopivasti niiden kirkkaat ajovalot paistaa sisään ikkunasta. "NYT NE HYÖKKÄÄ!" siihen ryminään kun heräs unestaan ni vähemmästäkin tipahtaa sängyltä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 21 Joulu 2012, 14:00

Minä etes muistanu koko soopaa. : D
Templer

ViestiKirjoittaja Nya » 21 Joulu 2012, 21:59

Jostan syystä olen vielä elossa. Ainakin mun pitäis olla?
Nya

ViestiKirjoittaja Mohnake » 21 Joulu 2012, 23:28

Se siitä maailmalopusta, kun ei edes valot räppiny..
Mohnake

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Joulu 2012, 01:04

Jahas, ei maailmanloppua tänä vuonna, sori! Tulkaa takaisin ensi vuonna, yritetään sitten uudestaan.

Kauhia kun olen tänään piirtänyt joulukortteja joka lähtöön 8| Agnan sietäisi levittää punainen matto eteeni, kun olen niin tarkasti hänen korttinsa väkertänyt u^u
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut