Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lörri » 28 Joulu 2012, 11:38

Joulu joulu ohi on...hyvä, vielä kun uuveestä selviää, niin sitten alkaa taas olla elämä mallillaan :D :D

Ja mua ei äfbeessä onnitele kukaan paitti ne jokka muistaa mun synttäripäivän ihan oikeestikin...pois pois tuommoset tiedot sieltä, niin ei tuu mitään karmeeta onnittelukööriä :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Bizara » 28 Joulu 2012, 13:13

Pitäisi harkita tuota... Sitten kun oikeasti saan jotain aikaan tuolla >__> Mullon tärkeämpääkin tekemistä siellä kuin sörkkiä asetuksia, ja son Pandannan stalkkaa- eikun.

Vanhemmat teki kerrankin palveluksen loman aikana eikä herättäny mua. VIIMEIN xwx Oppisivat että me herään muutenkin ennen kahtatoista ilman sitä hirveää huutelua.
Bizara

ViestiKirjoittaja Lörri » 28 Joulu 2012, 14:43

No niin, joku kirkkoon mun kanssa ny. Tai siis Albinuksen ja sotilaiden ja vaalenapunaisen oravaneidon ja ja ja...Hop!Hop!

Lomalla herättäminen on suorastaan syntiä, soo soo! :D
Lörri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 29 Joulu 2012, 16:36

Jippi-jai-jee! Sain uuden pelitietokoneen! *3* Nyt aloitan kyllä lanikauden B)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Joulu 2012, 20:28

uus kone ois kyllä nam.

Haha, Ivy nukahti mun sohvalle ja koira valtas sängyn. Täydellinen aika tulla käymään foorumilla. Koko päivä kattottu Candy Candyä maratonina, kun Ivy toi dvdt. Niin viaton sarja, mutta silti me (minä) kiskotaan siitä jotain kamalan kaksimielistä >:
Ja huomenna leffaan \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 30 Joulu 2012, 01:45

Minä en koskaan muista onnitella ketään ja sitten ihmiset ajattelee, etten minä välitä. :D No, kaikkipa tietää, etten ole koskaan sisäistänyt facea elämääni.
Templer

ViestiKirjoittaja Ay » 31 Joulu 2012, 18:50

Minä taas muistan onnitella väärään aikaan, kun tulee muistiin. Tässä osiossa kalenteri on hyvä keksintö.

Hyvää Uutta vuotta kaikkille!!!!
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Selen » 31 Joulu 2012, 23:42

Aksutar kirjoitti:Haha, Ivy nukahti mun sohvalle ja koira valtas sängyn. Täydellinen aika tulla käymään foorumilla. Koko päivä kattottu Candy Candyä maratonina, kun Ivy toi dvdt. Niin viaton sarja, mutta silti me (minä) kiskotaan siitä jotain kamalan kaksimielistä >:

CANDY CANDY! <3 ...minulla oli ne kaikki jaksot videolla ja katoin niitä ehkä jonain 6 kesäsenä :'D Ja sitten löysin ne uudestaan pari vuotta sitten ja ei voi muuta kun todeta et <3 (mistä nuo dvd.t on hankittu? Tahtoo!)

Hyvää Uutta Vuotta 2013 kaikille näin etukäteen! Meidän naapurit pamauttelee raketteja oikein urakalla mut meiän pikuinen vaan tuhisee unillaan <3 Isin unenlahjat toisella ja hyvä niin! :'D
Selen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Tammi 2013, 14:29

Selen kirjoitti:CANDY CANDY! <3 ...minulla oli ne kaikki jaksot videolla ja katoin niitä ehkä jonain 6 kesäsenä :'D Ja sitten löysin ne uudestaan pari vuotta sitten ja ei voi muuta kun todeta et <3 (mistä nuo dvd.t on hankittu? Tahtoo!)

Kuulemma huuto.netistä löytyny. Ilmeisesti kaikki kauniisti samassa paketissa, japaniks puhuttu ja tekstitys joko kiinaks tai englanniks~

Ja niin se vuosi vaihtui. Hyvät uudet vuodet kaikille! Naapurit varmasti arvosti, kun Ivyn kanssa karjuttiin rick rollia yöllä kolmelta. OH WELL. Koira parka hankkiutu taas piiloon, kamalat raketit >:
JA FAR CRY 3 TULI \o/
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Tammi 2013, 23:08

Ei Rick rollia, oikeasti x__x Bizara roikkunut täällä viimeiset... neljä (?) Päivää ja koko ajan saa varoa ettei se yritä Rick rollata mua. Sitä saa varoa muutenkin koko ajan että eisiinä... onneksi me suunnilleen luen sen ajatukset ja osaan kieltää sitä ajoissa. .D ja uudet vuodet vaan teillekkin.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Bizara » 02 Tammi 2013, 17:29

Men voi vastustaa kiusausta kuunnelluttaa sulla kauniita biisejä, Dannani rakkaani o__o Ja hyvää uutta kaikille.
Bizara

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Tammi 2013, 17:49

Hoho, Rick Roll on paras. :D Varsinkin Runescape Karaoke -versio siitä sillä se on niin hirvittävä.

Haluaisin kokeilla peliä Scribblenauts, se vaikuttaa niin huikean hienolta *3* Rainbow Hipster Flying Ridable Fast Hake.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Templer » 03 Tammi 2013, 17:10

argh. Minä ja minun nopeat sormeni, jotka kirjoittivat kaksi sivua menneisyyttä, nyt sitä lyhennellen. :D Mitäs juoksi poika metsään ja viipyi siellä paperin verran, ku vielä pitäis kotoakin lähteä.. ::D
ja ei, menneisyydessä ei lukenut, kuinka poika siellä metsässä käveli, että ei ihan niin tylsää tekstiä kuitenkaan. plöör. tämä kiinnosti kaikkia, joten siksi sen sanonkin.

ja mulla oli eilen synttärit! yay! olen taas yhden vuoden vanhempi, mutten todellakaan viisaampi~
Templer

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Tammi 2013, 21:34

Synttärionnittelut Templer! o/

Scribblenauts olisi kyllä aika jees... Harkitaan Agna, harkitaan.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Tammi 2013, 00:20

Synttärionnittelut Templerille myös täältä :)

Ainiin ja suuri kiitos kaikille äänestäjille täällä näin talvipiirtokisan puolesta, olen hyvin otettu! ;__; <3 Ja onnea myös Lotdow ja Bizara! Kun en nyt keksinyt muutakaan paikkaa jonne tuuletukset tunkea.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna