Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Tammi 2013, 16:14

Ensi kerralla estän sinua osallistumasta, Agnaseni >:D ja onnea voittajalle.

Ja kiitän äänestäjiä ja onnittelen Bizaraakin, koska hänen työnsä oli omasta mielestäni erittäin hieno :) Ja kaikkien muidenkin työt olivat erittäin hienoja, oman äänen sijoitusta piti pitempi tovi miettiä :'D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Bizara » 04 Tammi 2013, 16:28

asdf, men osaa edes... oAo Men edes kuvitellut että me saisin mitään, havaitsen itse liikaa anatomiavirheitä noissa molemmissa! Mutta kiittäähän sitä pitää, olihan se hienoa voittaa jotain >w> Ja onnea muillekkin, hävisin parhaille selvästi .`>
Bizara

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Tammi 2013, 17:44

Men edes kuvitellut että me saisin mitään, havaitsen itse liikaa anatomiavirheitä noissa molemmissa!

Mutta kisathan on leikkimielisiä nimenomaan siksi ettei kukaan ala niuhottaa anatomiavirheistä tai jos jossain on mennyt vähän väri yli rajojen :>
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Bizara » 04 Tammi 2013, 17:53

Onneksi, saan itse hermoromahduksen x__x Mutta en jaksa ruveta värkkimään enää about viiden tunnin lyikkäritöihin kumin kanssa, ei vain... Öööh.

Tuli muuten mieleen. Kävin Pandannan kanssa eilen Lidlissä kun heiluttiin kylällä huutelemassa outoja juttuja. Siellä lattialla oli kauppalappu, jossa viimeinen kohta oli "Aksun lahja". Kuka tunnustaa? o__o
Bizara

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Tammi 2013, 18:45

Men edes kuvitellut että me saisin mitään, havaitsen itse liikaa anatomiavirheitä noissa molemmissa!

Jos anatomiasta tuomittais ni minulla ei olis varaa tuomarina hyppiä. Se on se kuvan idea ja toteutus, mitä yleensä katotaan. Mutta kansa on puhunut, Kai si tästä lähin tullaan aina järjestään yleisöäänestys.

Kuka lähettää minulle lahjoja? Ivy oli ihana ja osti mulle leivänpaahtimen, koska se halus syödä täällä paahtoleipää. Lisäks sain siltä käsidesiä.

Onnittelut Tempille!

Aahaha, josko sitä tänään pelais L4D taas. Koska ZGn kiroomista on niin kiva kuunnella mikissä. Vastausinspiraatiokin katos johonkin, just kun vaan vois istua koneen ääressä ja hakata näppäimistöä. But noooooo.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 04 Tammi 2013, 23:03

Ja ja.. minä menen huomenna kavereiden kanssa sellaseen Angry Birds Aktiivi puistoon. lol. heh. Olen koettanut olla asiaa vastaan, mutta huomenan me jo mennään. Saan nolota silmät päästäni ja sitten meidät potkitaan ku pikkuset ei uskalla tällasten hullujen kanssa samaan, plöör. :D

Ja kiitos kaikille onnittelijoille. :3 Vaikka syntymäpäiväni oli kyllä vaisu, mutta ainahin tuli uusi luku mittariin. :D
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Tammi 2013, 15:49

:DDD Mä nauroin tälle niin paljon tuolla hahmokyselyssä:
Lotdow kirjoitti:4) You a virgin?
Occoe: /)O_O(\

Occoe parka järkyttyi :D Okei ei se enää ole niin hauska mutta nauroin mielikuvalle. Huhuhu. Hu. Hu.

Olen aktivisoitunut pelipuolella! *katkaisee kahleensa kuin Tarzan* \o/
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Tammi 2013, 16:27

Ulkona on liukas, tiesittekös? Tiesittekö myös, että sattuu, kun takalisto mäjähtää maahan. Kirottu olkoon painovoima.

Aksu kohtasi viimein arkkivihollisensa.
TOHTORI PAINOVOIMAN.*DUNDUNDUUUN*

edit//HUPS, VÄÄRÄ NAPPI!
Piti painaa uusi viesit, mutta painoinkin edit. SORI AKSU
t.Pappis
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Tammi 2013, 16:59

PAPPIS PERHANA! NYT SI HUUDAN OMALLE VIESTILLENI JA KAIKKI PITÄÄ MUO HULLUNA!

No sitähän mä olenkin mutta.
AERAKSJDKJSD

Anna oikeudet ja pian ne pistää sanoja mun suuhun, näemmä >8|
Ai mitenniin monesti ittekin painanu edittiä enkä quotea.

No, sanoin kuitenkin:

2) Height?
Pulla: *very proud face* I'm absolutely the tallest hobbit in Crypt.

Sanoi Cryptin ainoa pelaajan hobitti.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Tammi 2013, 17:17

Agna kirjoitti:Occoe parka järkyttyi :D Okei ei se enää ole niin hauska mutta nauroin mielikuvalle. Huhuhu. Hu. Hu.\o/

Olen niin kekseliäs *^*

Ja ei, en pystynyt pysymään erossa koneesta. Mitäs sanoit että olit kirjoittanut jotain hauskaa Pulinaan!
Ja Aksukin täällä puhuu itsekseen :P
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Tammi 2013, 19:05

Aksutar kirjoitti:Sanoi Cryptin ainoa pelaajan hobitti.

THAT'S THE POINT!

Ja mäkin meinasin muuten kaatua tänään. Huhhuh. Kaksi kertaa vieläpä! Ja baletti alkoi, tunsinpa itseni kevyeksi - kuin höyhen suorastaan. Leijailin. Kohti lattiaa. Tohtori painovoiman puheille.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Bizara » 07 Tammi 2013, 20:50

Minäkin leikin balleriinaa. Kymmenen sentin koroilla. Antakaa olla viimeinen kerta, kun ostan korkokengät talvikengiksi >__> Vaikka ne kuinka olisivat mokkaa ja nahkaa ja söpöt ja ainoat hienot kengät kaikissa kaupoissa.

Arvatkaa kuka sai parhaan synttärilahjan ikinä ^____^ Sain näin hieman jälkikäteen Dannaselta ihanan Pewdie-paidan <3 Unohdin kai sanoa että rakastan Dannaani. Nyt sen sanoin.
Bizara

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Tammi 2013, 21:39

Voi kiitoksia Bizara rakkaani~ Nytpä tiedän tämänkin .'>

Agh, hirvee olla kipeenä, sama fiilis kun viime talvvena kun olin kaks ja puoli viikkoa kotona sairastamassa x__x Selvisin hengissä kasisatasilla Buranoilla ja sen jälkeen nähtiinkin outuja unia. Jospas uusiksi, ei?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 07 Tammi 2013, 22:26

Bizara kirjoitti:Arvatkaa kuka sai parhaan synttärilahjan ikinä ^____^ Sain näin hieman jälkikäteen Dannaselta ihanan Pewdie-paidan <3

Vuivui onnea :3 Meidänkin taloudesta löytyy kummaltakin Pewdie-paidat. Tilasin Lotdowille synttärilahjaksi ja itselleni joululahjaksi. Brofist =3=

mmupu kävi täällä ja luimme pieniä kivoja faktoja elokuvista LOTR sekä Harry Potter. Ja kuunneltiin koko Hobitin soundtrack, mitä pari tuntia se nyt kestääkin, kun Lotta oli niin viisas ja osti sen itselleen joululahjaksi. Hobbit - Over hill =

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Bizara » 07 Tammi 2013, 22:35

Brofist tosiaan .D Me vähän kuin käskytin Dannan hankkimaan mulle synttärilahjaksi kun se ajatteli hankkia itselleen. Joku joka jaksaa kuunnella mua ja mun ulinoita .`>
Bizara

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut