Aksutar kirjoitti:PitchPitchPitchPitchPitchPitchPitch.
Agna kirjoitti:Kiitos. Arvaa mitä Pitchin suurin fani lauloi täällä koko illan kun jumppasimme ja pesimme hampaita. Ja arvaa mikä myös meni hänen soittoäänekseen.
Tietenkin pitää olla käsidesiä, jotta leivänpaahdin pysyy kiiltävänä ja mahdolliset pöpöt poissa leivistä. :D

Aksutar kirjoitti:Tuosta nro 1. fanista voimme olla montaa eri mieltä. Itse en paikkaa havittele, mutta olen varma, että moni tumblrista - tai netissä yleensä - kävisi käymään taistoa siitä tittelistä.
Minä tyydyn katsomaan sivusta ja kun fanit on lahdannu toisensa, otan tämän tittelin. Jos jaksan.
a lol, niin sopis. On muuten niin ärsyttävä biisi että huhhuh. Ehkä teen musiikkivideon tollaseen yhtä lyhyeen pätkään TNF:n ba-a-a-ad hahmoista.

Aksutar kirjoitti:Sammich! Niin kauan kun sä et vaadi toista tekemään sitä täydellistä voi leipää, niin en nää syytä nipottaa. Mut auta armias jos joku tulis mulle kitiseen että tämä leipä ei ole kaunis, ni tunkisin suoraa suuhun sen leivän. SYÖ.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa