Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 07 Tammi 2013, 22:38

Saanko mekin brofistin kun mullon vähintään yhtä hieno paita? .w. Saanhan?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Tammi 2013, 23:26

Kuulkaa brofistejä maailmalle! Kaikki mukaan (|||)

Ja tottakai minä olen viisas Anna, kiitos huomautuksesta. Oli kyllä helppo joulu, kun Anna osti itselleen Tobuscus-hupparin ja länttäsi sen mulle: "Anna tää mulle joululahjaksi, kiitos." Elämäni paras joulu.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Tammi 2013, 19:47

Ja minnun paras joulu kun sain sellasen ison suklaalevyn (siin olis siis 9x tavis suklaa levyjä) serkultani, toki olin tätä häneltä toivonut ja tiesin saavani sen, mutta voi kun sain sen, niin olin vaan niin onnellinen. :D

Ja synttärilahjaksi sain kavereilta hienon lohikäärme korvakorun, toki jos ei olisi vioittunut ja kaverini eivät olisi lähettäneet samasta paikasta tilattua hupparia jo pois sen kuitin kanssa niin nyt kai pitää ottaa pihdit käteen ja koettaa oikaista tuota korvista. Cuzz it's so awesome ~

(Olivat pirullisesti käärineet sen sukkien sisään kun olimme puhuneet siitä, etten halua sukkia ja sitten ku ne sano, että siellä sisällä on jotain ja tunsin suklaapatukan niin olin ihan silleen "weeh. Ihana lahjat kaverit.. ostitte mulle sukat ja suklaata.." JA sitten vasta tajusin sen korviksen, olin kuolla. ~ )
Templer

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Tammi 2013, 20:05

Jaa lahjoista puhutaan. Mä voitan kaikki: Sain Ivyltä leivänpaahtimen, koska SE halus paahtaa täällä leipää. Lisäks sain siltä käsidesiä.
What

Brobuscus ilmottautuu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Templer » 08 Tammi 2013, 20:12

Tietenkin pitää olla käsidesiä, jotta leivänpaahdin pysyy kiiltävänä ja mahdolliset pöpöt poissa leivistä. :D

Muistan vain ala-asteen käsidesit jotka haisivat kauheille, mutta jotkut meidän luokkalaisista ihan imppasivat sitä, koska se haisi taikinalle? |: ja tunkivat sitä sitten minunkin naamaani.. ei näin. :D
Templer

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Tammi 2013, 20:52

Kiitos. Arvaa mitä Pitchin suurin fani lauloi täällä koko illan kun jumppasimme ja pesimme hampaita. Ja arvaa mikä myös meni hänen soittoäänekseen.
Hiton Lorax. Tuo kappale ärsytti mua jo kun Peppi katsoi dubatun version joskus kuukausia sitten G___G "EN PA-A-HA-A OLLA VOI! Käytän vain sen minkä luonto soi!" Mutten mene sanomaan etteikö se olisi enkuksi ihan hyvä, koska se on niin kauhea. Sopii muuten Pitchinkin ääneksi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Bizara » 09 Tammi 2013, 21:31

Kämppis yritti tänään haistatuttaa mulle pilaantunutta maitoa. Minä en omaa maitoani haistele, vaikka kuinka tuo haluaa D.< Emme sitä kuitenkaan olis juonut. Sen parinkymmenen minuutin painiottelun takia en päässyt sulkemaan jääkaapin ovea (en kai ole ainoa jota avonainen jääkaappi ärsyttää suunnattomasti? En kai?) saatika piirtämään. Horatsu joutui odottamaan, möh. Opeinpahan ainakin laittamaan maidot pois näkyviltä, kohta se yrittää uudestaan.
Bizara

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Tammi 2013, 21:41

Agna kirjoitti:Kiitos. Arvaa mitä Pitchin suurin fani lauloi täällä koko illan kun jumppasimme ja pesimme hampaita. Ja arvaa mikä myös meni hänen soittoäänekseen.

Kihihihihihihiihihihi.
Tuosta nro 1. fanista voimme olla montaa eri mieltä. Itse en paikkaa havittele, mutta olen varma, että moni tumblrista - tai netissä yleensä - kävisi käymään taistoa siitä tittelistä.
Minä tyydyn katsomaan sivusta ja kun fanit on lahdannu toisensa, otan tämän tittelin. Jos jaksan.
Keksin monta hahmoa, kenelle tuo how bad - biisi sopii tunnariksi TNFstä. köhköhTsytanköhköhköhköh

Tietenkin pitää olla käsidesiä, jotta leivänpaahdin pysyy kiiltävänä ja mahdolliset pöpöt poissa leivistä. :D

Ei kun käsidesiä sen takia, koska olen pöpö kammoinen >: Jos joku aivastaa, kaikkoan kilometrin päähän.

Pilaantunutta maitoa. Kerran kaadoin kasan piimää - ex maitoa - alas pöntöstä. Juon niin aktiivisesti maitoa.
Ja ai perhana kun tuolla saa leikkiä taas taitoluisteliaa kun yrittää pystyssä pysyä. En mee enää ikinä ulos jos pystyssä pysyminen on noin hankalaa >: Tai sitten en vaan osaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Tammi 2013, 23:06

Aksutar kirjoitti:Tuosta nro 1. fanista voimme olla montaa eri mieltä. Itse en paikkaa havittele, mutta olen varma, että moni tumblrista - tai netissä yleensä - kävisi käymään taistoa siitä tittelistä.
Minä tyydyn katsomaan sivusta ja kun fanit on lahdannu toisensa, otan tämän tittelin. Jos jaksan.

No jos Lotta selviää siitä taistossa hengissä niin voinette leikata paloja tittelikakusta kilpaa.

Ja lol, niin sopis. On muuten niin ärsyttävä biisi että huhhuh. Ehkä teen musiikkivideon tollaseen yhtä lyhyeen pätkään TNF:n ba-a-a-ad hahmoista.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Bizara » 10 Tammi 2013, 22:46

Mietin, onko väärin että kämppikseni ja pitkäaikainen ystäväni juuri totesi, että hän ei kestäisi asua kanssani? o3o Men ymmärrä mitä me muka tein. Pidin vain viiden minuutin rantin siitä, miten kunnon leipä tehdään. Koska mun leiville pitää olla tasanen kerros voita joka kohdassa, leivänpalojen pitää olla peräkkäisiä paloja tai nei näytä hyviltä ja niiden pitää vielä olla samoinpäin ja sopia täydellisesti kohdilleen. Men edes aloittanut täydellisistä kurkunpaloista saatika aromisuolasta, joka on mulla muuten väärän merkkistä ja siinon outo sivumaku verrattuna siihen mitä koulusta saa? Tai siitä, että mun voikin on väärän merkkistä, sen pitäisi olla oivariinia muttakun son liian kallista. Juustosta taisin mainita, samoten kuin siitä että ainoa maito ilman outoa sivumakua on kevytmaito. Mutta men edes aloittanut vääränlaisesta voista, ja men ymmärrä miten men voinut kertoa mun ruokakaappien tarkasta järjestyksestä ja Siitä mukista josta pitää syödä muromysliä ja ...

Men edes päässyt alkuun kaikesta enkä ymmärrä missä se vika muka on .w. Koska ilmeisesti vain se, että minulla kestää se viisi minuuttia tehdä Täydellinen leipä on syy olla haluamatta asua kanssani. On se nyt vain...
Bizara

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Tammi 2013, 16:27

Sammich! Niin kauan kun sä et vaadi toista tekemään sitä täydellistä voi leipää, niin en nää syytä nipottaa. Mut auta armias jos joku tulis mulle kitiseen että tämä leipä ei ole kaunis, ni tunkisin suoraa suuhun sen leivän. SYÖ.

Ahaha, on se hyvä kun isä on nero ni voi sitä konsultoida, kun pitäis miettiä miten tehdä yksnivelinen puujalka keskiajan puitteiden mukaan. Se jo teki teis mitä suunnitelmia paperille ja nyt se suunnittelee tekevänsä pienoismallin. Henry saa koipensa sittenkin.

a lol, niin sopis. On muuten niin ärsyttävä biisi että huhhuh. Ehkä teen musiikkivideon tollaseen yhtä lyhyeen pätkään TNF:n ba-a-a-ad hahmoista.

Ei edes ole ärsyttävä :---D Nyt tiedän, mitä laulan sulle sitten jos ikinä nähdään irl. Tirvaset muo sitten siitä hyvästä.

Mitä ihmisten perjantaihin?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 11 Tammi 2013, 16:56

Mitä ihmisten perjantaihin?

Kiitos hyvää, mutta on sanoinkuvailemattoman ärsyttävää kun yritän ommella käsin ja onnistut tuikkaamaan kolme kertaa peräkkäin peukkuusi neulan. Mitäs Aksun perjantaina?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Bizara » 11 Tammi 2013, 17:12

Aksutar kirjoitti:Sammich! Niin kauan kun sä et vaadi toista tekemään sitä täydellistä voi leipää, niin en nää syytä nipottaa. Mut auta armias jos joku tulis mulle kitiseen että tämä leipä ei ole kaunis, ni tunkisin suoraa suuhun sen leivän. SYÖ.

Suunnitelmissa on. Molen kuullut juttua, että toisen tekemä leipä maistuu paremmalta mitä omatekemä. Vielä me löydän itselleni testikohteen joka saa ruveta leipiä pykäämään mun kanssa. Sitten me syön kaiken itse, kyllä vain.

Ostin piparminttutikkuja halvalla .w. Tai siis, olisin ostanut ellei isi olis ostanut ne mulle. Säästinpä jopa huimat euron ja puoli! Siis hirveää.
Bizara

ViestiKirjoittaja Templer » 11 Tammi 2013, 18:02

Ei erikoisempia, aion tässä vain kirjoitella tarinaa, koska LOTR musiikki + Game of Thrones = Inspiraatio :3
Templer

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 17 Tammi 2013, 19:26

Yyyyhhhh, se tunne kun kauan odotettu keittiöremontti on vihdoin alkanut x___x Keittiö ja olohuone on kirjaimellisesti täynnä kamaa ja ruokaa kaapeista, pianoa ei edes näy niiden alta. Ja nyt sitä sitten syödään säilykkeitä pahviastioista ja juodaan lämmintä limsaa tai tiivistemehua. Ja keitetään kahvia vessassa! I love my life, dudes x___X

... niin, ja mun huoneesson läjä puisia kuljetuslavoja! Ihan kun sei ois ollu ahas jo muutenkin.... ulisen.
Noitarinki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut