Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Tammi 2013, 21:56

Ja näin TNF-kaarti ojentaa Bizaralle Suomen-pisin-lause -palkinnon. Onnittelumme! :'D Ei, en tiedä sitä tunnetta.

Semmosta, vaihteeks. Onko viikonloput sujuneet hyvin?

Minulla on tylsää.
Olen kerännyt koko päivän aikana rahaa ruhtinaalliset 18 kasaan, ja nekin vain koska rakkaat kaverit halusivat investoida vähän. Mitenkäs sitten olin vielä muutama kuukausi taaksepäin se meidän perheen kroisos? :/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Tammi 2013, 22:10

Bizara kirjoitti:Tietääkö kukaan sitä tunnetta, kun---

... Nope.
Mutta nauti palkinnostasi.

JA FLUNSSA BYHYHYY.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Tammi 2013, 22:59

Lotdow kirjoitti:Mitenkäs sitten olin vielä muutama kuukausi taaksepäin se meidän perheen kroisos? :/

Itkee nainen jonka pankkitilillä on enemmän rahaa kuin mulla.

Voi sinua Bizara, mutta onnittelut palkinnostasi D:
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 28 Tammi 2013, 16:50

Se pankkitili mua mitenkään auta. Oot mulle muutenkin kympin auki.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Tammi 2013, 22:27

Hiljaa shiellä. Saat rahnasi joskus, kanalja.

Mulla on ollut nyt tänään kyllä sellainen päivä että haluaisin ostella satoja vaatteita tai lakata kynteni hienosti tai osata meikata kuin glamourtähti tai osata tehdä hiuksiini kaikkia hienonmoisia kampauksia kun ne on niin pirskutan pitkät. Ehkä aloitan blogimetsästyksen. Sitä ennen, MUROJA!
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 29 Tammi 2013, 11:38

Yyyhh.... x3x Ne yhteishaut tulee kovaa kyytiä, nyt värkitään jo harjotusdemon kanssa opontunnilla. Jes, tosi mielenkiintosta. Sitä paitsi mullon muutenkin traumat sen tunneista kun se jauhaa koko ajan amiksesta. Amis. Amis. AMIS. AMIS. Mihin se lukio yms. jäi? .__. Ei sillä, molen kyllä itekkin menossa amikseen, että aivopesu toimi! .DDD

Ja tämä tarinahan ylitti uutiskynnyksen 6-0. Joo, moi.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Tammi 2013, 12:36

Pandanna ole iloinen että oponne sentään puhuu amiksesta, eikä ole jokaisen selän takana niskaan hengittämässä ja kuiskailemassa että minne jokaisen pitäisi hakea kouluun. Nimimerkillä, meillä oli peruskoulussa ihan jees opo, joka kannusti hakemaan minne itse tahto, mutta sitten taas lukioaikana tämä entinen kiva opo jäi eläkkeelle ja meille tuli nuori nainen opintojenohjaajaksi, jolla oli aivan järetön tapa painostaa jokaista hakemaan just sinne kouluun minne tämä opo nimenomaan tahtoi. Minua tämä nimeltämainitsematon painosti lähtemään nimenomaan taidekorkeakouluun sen takia, että todistuksessani komeili kuvataiteen kohdalla pelkkiä kymppejä ja koska kyseinen aihe tuntui hänen mielestään olevan ainoa asia jossa pärjään. Sain sen jopa huutamaan itselleni kun väitin kivenkovaan tuolloin vastaan <3
Näin meillä aikoinaan, miten teillä?

Pitäisi kirjoittaa essee aiheesta oma viestijäkuva. Mähän en muuta osaa tehä kuin lintsata koulusta nimenomaan uuden kurssin avajaistunnilta ja viestintätunnilta sen takia, että mä voisin ilmaista itseäni kirjoittamalla kaksi esseetä joiden palautuspäivä on menossa umpeen, tehdä matematiikan itsenäiset joiden palautuspäivä on menossa umpeen, tehdä ryhmätyö yrittäjyydestä yksin JA jonka palautuspäivä on jo ummessa... Oisko jollain jakaa mulle hyvää mieltä, hymyä ja opiskeluintoa kenties? Tulkaa viihyttään muo!

Tää oli tämmönen, olen yhä elossa vaikkette muo täällä enää pahemmin nää viesti pfffffft >3<
Crimson

ViestiKirjoittaja tynnyri » 29 Tammi 2013, 14:32

No teillä onnekkailla on jotain mitä opiskella, seuraava jakso on taas lusmuilua, ku ne ei viiti laittaa mitään tunteja :P Kolmena päivänä viikossa amista<3 ja silloinkin pari tuntia...
tynnyri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Tammi 2013, 19:39

Crimson kirjoitti:Oisko jollain jakaa mulle hyvää mieltä, hymyä ja opiskeluintoa kenties? Tulkaa viihyttään muo!

Tulossa ollaan, piilota Daichi tai se lähtee mun mukaan! MINULLA ON TAIKAJUOMAA JOKA PIRISTÄÄ!

Ahah, kolme vuotta jo lusmuillu, pistäkää paremmaks. Älkää, tää on kamalaa. Ois jo yhteishaut ni pääsis hakeen ni sais tietää pääsikö jonnekin minne halus ja jos en päässy niin hyppään katolta ja kierin sadevesiviemäriin itkemään. En haluu enää lusmuiluja.

Olen elossa. Kai. Voi sitä huutoitkunaurua labrassa. Ja sitten pitäis muka uudestaan vielä mennä verikokeisiin. En halua. Ensimmäisen maailman ongelmat osa 345347
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 29 Tammi 2013, 21:19

Eikä, Crim, oikeasti? OAO meillä ei opo sentään käske mennä sinne tai tänne, mutta selittää kaiken puoliksi ja epäselvästi. Mullon vaan äiti, joka viimeseen asti yritti saada mut lukioon, mutta päästiin kompromissiin nimeltä kaksoistutkinto x3x ja näillä näkemin pääsen pois kotoa syksyllä .w. Aka Bizara, watch out.

Hyvä Aksu, se jäät henkiin kun mu siskokin jäi! (/oAo)/
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Tammi 2013, 23:08

Aksutar kirjoitti:Tulossa ollaan, piilota Daichi tai se lähtee mun mukaan! MINULLA ON TAIKAJUOMAA JOKA PIRISTÄÄ!

TAIKAJUOMAA! JES! MULLE! Tuletuletule tänne näin vaan. Daichikin odottaa jo innolla. Ilmaisee innokkaan odotuksensa nukkumalla sylissäni kerällä.

Ja kyllä vain Pandanna. Semmosta oli meillä >: Onneksi ei ole enää kun pääsin lukiosta tieheni jo ajat sitten.

Aksu selviää mistä vaan! IronAksu! Verikokeet on pyllystä, mutta tiputus on vielä kamalampaa ;___;

EDIT//Mikään - EI MIKÄÄN - varmaan ole palkitsevampaa tämmöselle arvosanoja koskaan varsinaisesti tavotelleelle ja aina koulutöittensä kanssa pessimistiseksi heittäytyneelle kuin se, että saa kurssista arvosanaksi nelosen jumalattoman tiukalta maikalta, aaaaaaaaa ;w; Ja peruskoululaiset, kenties lukiolaisetkin jotka ei tiedä, niin amkssa (en tiedä meneekö yliopistossakin) arvosanat on 1-5, joista 5 on paras.
MUTTA NY RILLATAAN! Bileet pystyyn ja baanalle.
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Helmi 2013, 00:14

MUTTA NY RILLATAAN! Bileet pystyyn ja baanalle.

OH YES! NUMERO ANSAITTU, SIENIBILEISSÄ NÄHDÄÄN!

Yhyhyyy, toinen labra aika varattu. No, sitten se on ohi. Ehkä mä selviän siitäkin, kuten edellisestä. IRONAKSU.

Pajalla oli tänään draamaa. Vaan sen takia, että joku koiraihminen ei voi ottaa vitsinä sitä että "Koira kakkaa kamalan kasan" vaan piti alkaa pätemään ja nillittämään, että koiralla on jokin huonosti, jos noin isoja läjiä heittää.... Se oli vitsi, get over it.
No, olihan sitä draamaa mielenkiintosta kattella <:

Kohta on ystävänpäivä. Yh.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 07 Helmi 2013, 08:37

Ja laskiainen, saapi pullaa :D
tynnyri

ViestiKirjoittaja harlekiini » 07 Helmi 2013, 20:22

Nyt tekee mieli laskiaispullia.

Milloinkohan viimeksi olen kirjoittanut pulinaan? Ei voi muistaa. Nyt pitää kuitenkin avautua kun tarkoitus on pitkästä aikaa värjäyttää fleda vanhoin kunnon kotikonstein. Pääsen leikkimään tavallista enemmän kun ostin huomaamattani siveltimellä levitettävää väriä jota en varmasti osaa levittää oikein. Jäin siinä kanssa pohtimaan A3 mittaista uhkauspläjäystä ohjesivuilla, missä viisi kertaa vaadittiin 48 tunnin allergiatestin tekoa ennen kuin edes ajattelee hiusvärin käyttöä ja uhkailtiin mustan hennatatuoinnin tekevän ottajastaan tikittävän hiusväriallergia-aikapommin. Sitä kun lukee alkaa heti ajatella Am I going to die?!
Ja sit se allergiatesti. 48 tuntia? Pssht, ain't no one got time fo' dat! Jos kuolen, tiedätte miksi.

Lisäksi ohjeissa sanotaan, että hiusten pitäisi olla kuivat ja pesemättömät ainakin se 48 tuntia ennen värin laittoa. Taisin pestä viimeksi eilen, haittaakse? Kuinka vakavasti nämä ohjeet pitää ottaa?
"Vakavasti", sanotaan sit kun hiukset putoavat päästä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Helmi 2013, 20:25

Taisin pestä viimeksi eilen, haittaakse?

Ei.
Väri läntätään päähän ja sitten sotketaan koko kylppäri ja katsellaan tuloksia.

Niin laskiainenkin. Oon vannottanu itselleni, etten yhtäkään laskiaispullaa syö!
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut