Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Demintty » 18 Loka 2011, 22:38

Ite en oo koskaan, koskaan jäänyt tappeluihin jos joku sellasia haluaa haastaa heitän sille vaa läpän ja lähen kamujen kaa äkkiä livettiin, näin säästytään haavoilt! mut se on nyt mun osalta bye bye and good night!
Demintty

ViestiKirjoittaja Kitty » 18 Loka 2011, 22:38

Mäkin olin pieni heikko raukka mut sit kyllästyin ja kasvatin kivekset. Toisaalta nyt amiksessa meinaa tulla vähän se pieni raukka jonka hukkasin niin takasinpäin. Mutta sisulla vaan polkee sen raukan maanrakoon ja on omaittensä !
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 18 Loka 2011, 22:39

No kylläpä te ootte väkivaltasia.

Mä taas lannistan viholliseni puhumalla. Ne vittuuntuu ja lähtee menemään tavallisesti siinä vaiheessa, kun ne ei keksi enää mitään vastaansanomista mulle. Nyrkkejä en heiluta, munille potkin jos on pakko. Mä olen se, joka tulee tappeluiden väliin ja puhun ne ottelut poikki, pelastan heikommat pulasta. Minua saa lyödä, olen masokisti, joten ei haittaa. >8O
Joten elkää tulko minulle räpättämään, käy kalpaten~ *3*
Crimson

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 18 Loka 2011, 22:42

Good night Demi :3

Mulla kyllä menee välillä näissä tappeluissa pupu pöksyyn, kun en oikeen kiveksiäkään omista :D Mut oon silti ihan tarpeeks paha suustani :P
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Loka 2011, 09:01

Kiitos kaikista onnitteluista.
Ja onnea Mohnakelle minunkin puolesta.

Nyt teoria kokeeseen >8O Wish me luck, once again!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Loka 2011, 10:25

Nya is here and want hit you all! Jaahas! Ventus siis juorus musta!! Ne jutut meistä oli iha hölypölyä! Mä olen sellanen ehkä hitusen väkivaltanen, mut en hakkaa ketään. Mut kyl mä osaan olla melko pelottava omalla tavallani. Niki taas ei ole sellanen gansteri tai mitään sellasta! Se on kiva tyyppi, jota on sika kiva kiusata! (Muhahhaa Niki saa kärsiä!) Mut jos katotaan menneeseen siis mun. Nii oli tosi väkivaltanen. Löin vähä väliä ja pojatkin pelkäs jajuoksi karkuu. Viitosel löin yht poikaa päin pläsiä, nii et koko loppu päivän näky hieno punanen käden jälki. Nykyään olen sellane kiltti ja rauhallinen, ehkä joskus sekoilen vähän ja härnään kaikkii!! Ventus on ihan seko tääl, se juoksee hippaa, nauraa iha sekosti ja muutenkin sekoilee koko ajan! :))

Niki on se kylmä kalle meistä. Joskus se kiroo toisii ku meluaste nousee liian korkeelle. Vaikka mä oon pieni ja kevyt on mussa melkosesti voimaa. En itse osaa arvioida voimiani joten joskus tulee kovaa ja vauhdilla. Yleensä tuijotan tyhjästi eteen päin ja olen omissa maailmoissani. Yleinen tapa mulle. Lisää Nikistä! Niki on tosi kiva tyyppi ja kuuntelee musaa paljon, enää se ei kuuntele yht paljo ku on se piipitys. Se on huumorin tajunen ja hauska tyyppi. Mut ku se huutaa se huutaa kovaa, (mä säikähdän aina) ;) Viileä tyyppi se meistä kolmesta on. Ventus on kiva vaikka välillä sekoileeki. Mä raahasin ne molemmat tänne pelaa mun kanssa. Mä sain ne molemmat myös kiinnostuu mangasta.

Varokaa vaan Nya aikoo vetää jok ikistä lättyyn jos joku kiusa mun kavereita! (Okei en ihan kaikkii..)
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Loka 2011, 10:37

En ymmärrä mistä puhutaan, voisiko joku selittää? Mutta minä palasin juuri Lontoosta, ja kyllä oli hauskaa, anelkaa lisää informaatiota Agnalta. :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Loka 2011, 10:41

Puhuttiin minusta Ventuksesta ja Nikistä, ku Kitty luuli meitä samaks ihmisek ja luuli meijän olevan samallaisia, nii Ventus kirjotti meistä kaikkee roskaa ja mä vähä selvenain.
Nya

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Loka 2011, 11:23

Nyt tulee valitettavasti Nikiltä kommetia. Joten alkakaas lukea.

Kaikki on valetta! En ole gangsteri , vaan kiltti pieni papana (khrm), joka ei tykkää melusta. :<
Nya

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 19 Loka 2011, 11:33

Älkää kuunnelko noita! Okei Niki ei oo gangstari, mut Nya on väkivaltanen! Se löi välkäl mua nyrkil käsivarteen ja sit se potkas Nikii melkee päähän! Joten mä olen oikeassa D< Mut emmä oo hippaa :D Ehkä välillä sekoilen, mut en juokse kenenkään peräs ja sano sit hippa ku saan sen kiinni :D Nya on kiva mut ilkee. Niki on myös kiva, mut ei se nyt ihan gangsta oo. Ja mä oon seko :)
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 19 Loka 2011, 11:49

Äskenki se käänty sillee äkkii ympäri ja löi mua melkee mahaa. Sit se istu Nikin päällä ja Nikin olkapää ja kännykkä kärsi :D
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Nya » 19 Loka 2011, 11:57

No joo no joo. Myönnän olevani väkivaltainen, mut älkää uskoko Ventusta! Se leikkii hippaa!! Ei se niiku sano hippa tai mitään, mut se juoksee karkuu ja kaikkee. Nyki se sekoilee jotain Nikin kans! Iha sekoi molemmat. Tulee kyl iha sellasii lyönti puuskia ja kaikkee, muhahahaa kaverit saa kärrsii!! Varsinkin Ventus ja Niki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nya

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 19 Loka 2011, 12:04

En leiki hippaa Dx Toi on ilkee mies! Mut ihan sama :D En jaksa selitellä teille meijän huolia~ Mut meijän pitäis kyl nähä ^^
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Loka 2011, 16:07

Okei mitä vitsiä. Pulinassa on meneillään ihan outo aihe joidenkin ihmisten kolminkeskeisen keskustelun myötä ja saan silmäinfarktin koska off-topic puoli on uudelleenjärkätty: MISSÄ KAIKKI OVAT?! Ai, tuossahan se. Ja mitä tuokin tekee tuolla? Hei, eikös tämä ollut jonkunaikaa sitten paljon alempana? Ai, se on hävinnyt kokonaan. Ei, vaan jakautunut sittenkin.

Terveisiä Lontoosta. Annoin Justin Bieberille suukon, poseerasin Jack Sparrowin kanssa ja tein Napoleonin avulla sotasuunnitelman. Lauloin Michael Jacksonin ja Queenin kanssa oodin ja kutitin Hitleriä viiksistä. Brad Pittin ja Tom Cruisen kanssa vaan vilkutin ihan onnellisena paparazzille joka muistuttaa kovasti minua itseäni, mutta on kaksi vuotta nuorempi.

Ja St. Paulin katedraalin kattoonkin kiipesin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 19 Loka 2011, 16:58

Aivan, minä golfasin Tiger Woodsin kanssa, ja sain järkyttävän kohtauksen kun näin lauman psykoja vankikarkureita. Nyt saan vihdoin taas henkeä.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut