Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 21 Helmi 2013, 20:32

upuppup, täällähän on käyny paljon hiljasempia pelaajia o3o/

Yh, oikojat ja hammaslääkärit yleensä on pelottavia. Pienenä kun siellä ravas ni oli kauheeta >: Nya, ole onnellinen ettei - ilmeisesti? - mitään suuria toimenpiteitä alettu sitten tekemään. Ei enää koskaan uudestaan, kiitos.

Myö oon kans miettiny et kissan hankkis, mutta koiran seuraks. Jos se toinen otus sit kotona helpottais koiran oloa, kun itte pitää lähtee asioille. Se on sit eri asia miten toi tulis kissan kanssa toimeen, ei se kyl niitä kohtaan koskaan oo ollu aggressiivinen... enemmänkin utelias ja varovainen. Toista koiraa ku ei viittis ottaa sattuneista syistä.

Nya, mikä sun accon on devarissa?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 21 Helmi 2013, 20:54

Tan97! Sinne vaan töllöttämään niitä mun kriipejä kuvia :DDDD
Nya

ViestiKirjoittaja Niehku » 21 Helmi 2013, 21:19

Hmm... Pitääpä katsoa kyseistä komediaa jossain välissä ;) Mulla on iha sikana noita japsilemppareita, en jaksa ees luetella :D

Komppaan Aksua; hyvä, ettei tarvinnu iha mitää isoo juttua tehä :) hammaslääkärissä on ihanaa käydä et se ottaa kaikki kököt pois ja sit sen jälkee on sillee aaaah mikä puhtauden tunne. Mut sit jos se löytääkin reiän sieltä ni... Ei enää ookkaan kivaa. Toivottavasti hampaani pysyvät ainaki vielä muutaman vuoden ilman reikiä... Ja verikoe tuntuu jännältä. Pitäs itte asiassa käydä luovuttumassa verta, en vaa oo saanu aikaseks. Laiska mikä laiska. Sieltä saa palkkioksi sämpylää ja pillimehun. RUOKAA!

Voi sitä näkyä kun kissanpentu ja koira leikkii keskenään :3

Apuva, meijjän koululle tulee maanantaina 14 ulkomaalaista ympäri Eurooppaa ja meijän luokan pitäs pitää niille opastukset ympäri kaupunkii ja illalla viedä ne sit pulkkamäkeen... OMG. Englanniksi sössöttämistä...
Niehku

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 21 Helmi 2013, 21:53

Nya herranen aika, ei hammaslääkäriä! XAx me olen nyt ysiluokan aikana joutunut käymään hammaslääkärillä kuus tai seittemän kertaa, enkä halua sinne enää ikinä takasin. Ikävä kylllä huomenna ja ens torstaina ainakin pitää raahautua sinne xAx saa nähä antaako ne sitten vielä lisää aikoja. Huonot hampaat, ikävä kyllä.

Meiltä saa kissan, jos joku haluaa xAx äiti haluaa niistä eroon.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Nipustin » 21 Helmi 2013, 22:15

Oo verenluovutusta. Ois jännä tietää ees mitä verityyppiä oon... Mutta kannatan verenluovutusta ja tsemppaan kaikkia jotka sinne uskaltautuu! *tsemp tsemp!*

Ja hammaslääkäri on maailman kamalin paikka jonne en haluaisi enää koskaan joutua mutta aina vaan sinne jotenkin uudestaan päätyy.
Pitäis itseasiassa varata aika sinnekin ennen kun tässä kohta 18 vuotta pyörähtää täyteen, ettei tarvi maksaa siitä että joutuu sinne kidutettavaksi...

Ja englanniksi sössöttämine rulez!:O Oon niin kateellinen sulle! Saisinpa minäkin tehdä jotain noin kivaa koulussa<3

Vastoin yleistä käsitystä itseasiassa koirat ja kissat tulee aika usein tosi hyvin juttuun. Joten hyvinkin voisi Timille harkita kisukamua, kun sekin kisuli tulee pentuna niin sekin kasvaa tykkäämään koirista joten sen puolelta ok. Teoriassa:D
Nipustin

ViestiKirjoittaja Lotdow » 21 Helmi 2013, 22:32

OI! Minä haluan isona hammaslääkäriksi, ettäs tiedätte >:E Tiedän enemmän hampaista kuin te kaikki yhteensä. Itse asiassa kävin tänään vetämässä vapaaehtoisesti yhden hampaan irti sen sijaan rettä odottaisin sen lähtevän itsekseen ja sinne meni Lotdowin viimeinen maitohammas.

Mitä tyypit aikoo tehdä hiihtolomalla? :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 21 Helmi 2013, 23:06

"Lotdowin hammasklinikka, 90% alennus TNF:än pelaajillle" kuulostais kieltämättä kivalta .D EHKÄ uskaltaisin sinne, hammaslääkäri sattuu oikeasti olemaan suurin kammoni ikinä xwx

Hiihtoloma: kämppään kotona ja vedän yhden naisen lanit päälle .w. Ttietenki vois yrittää raahata Bizaran lanittamaan kans, mutta enpä tiiä haluaako se tullakkaan kun molen niin kamala .D mutta mullei oikeasti ole muuta elämää.

Eli lanit, varaan mikropitsaa.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 22 Helmi 2013, 09:18

Ennen hammaslääkärissä oli kiva käydä, kun oli ihan paras lekuri, mutta sitten se lopetti ja sinne tuli yksi haahka, joka ei kuuntele potilasta. Laitto puudutuksen ja sanoin ettei se auttanut, niin se vaan oli höpö höpö toimii se. Ja myöhemmin ihmetteli miksi rimpuilen, kun sattu niin vietävästi ku se poras :'(

Hiihtolomah... Kotona<3 Juhuu! Ehkä Moriconia kattomaan, kun on samalla paikkakunnalla :)
tynnyri

ViestiKirjoittaja Niehku » 22 Helmi 2013, 12:02

Kyllähän meillä kotona pyörisi tälläkin hetkellä ainakin kaks kissaa, mutta ku ei voida ottaa ku veli on niiiiiiiin allerginen vaikkei se enää ees asu kotona... Saan kissoja vasta sitte ku muutan..

Kun olin ylä-asteella, OPO yritti käännyttää minuu hammaslääkäritutkinnolle koska tykkään näpräillä kaikkee ja oon pikku tarkka :'D mut ei tosiaan oo edelleenkää kyllä se minun juttuni. Mutta siis jos Lotdow kerran on kiinnostunut alasta nii eikun vaan :) varmasti löytyy töitäkin.

tynnyri: voi ei! iha hirvee hammaslekuri :'< mie oisin purru moista sadistia..! räyh.

Hiihtoloma... Ajattelin käyttää sen urheiluun ja pitäs viidelle kaverille väsätä jonkinlaiset valmistujaislahjat. Tylsää tai tekemisen puutetta ei siis tule olemaan.
Niehku

ViestiKirjoittaja harlekiini » 22 Helmi 2013, 14:56

Kaikki yhdessä Lotdow'n klinikalle! Pitäisi itekin käydä tässä joku päivä vähän rassauttamassa. Mutta voin olla pollea ja kertoa että minulta on parikin hammasta porattu ihan ilman puudutusta (kieltäydyin koska se ei toimi) ja toisella kerralla meinasin ottaa torkut. Tehkääpä muruset perässä. Löylyä lissää, ei tunnu missään!

Dakum, et ole yksin, verikokeet on siistejä. Tykkään muutenkin olla lääkärien sorkittavana (näin paljastui harlekiinin salainen fetissi) ja toivon aina että lähetettäisiin kaikenmaailman testeihin kun on niin kiva kattella mitä ihon alla tapahtuu. Pienenä tuli harjoiteltua kun vietin suurimman osan ajastani jonkintasoisissa tutkimuksissa kaikkien mahdollisten allergioiden, astman ja löysän mahanportin (minkä vuoksi mikään ruoka ei pysynyt sisällä) takia.
Lisäksi EKG:ssä on suhteellisen sci-fi fiilinki kun nilkoista, ranteista ja pitkin rintakehää lähtee johtoja lipaston kokoiseen piipittävään laitteeseen. Leikin olevani matrixissa. Ja tämäkin tapahtui viime syksynä.
Meikälle tulee heti kylmät väreet kun näkee jollakulla toisella edes naarmun, mutta oma veri ja haavat kiehtovat suunnattomasti. Aina kun tulee jokin isompi avohaava harlekiini on siinä päällimmäisenä nenä kiinni kattomassa notta öhöhö onko toi luu. Pian pääsen leikkauspöydälle ja saan lisää sorkittavaa, jee.

Ja hiihtoloma... menee todennäköisesti siihen että luen tenttiin, Weberin armottoman paksua Economy and society -kirjaa ja valmistelen osuuttani lukupiirejä varten ja varaudun kirjoittamaan vielä esseen ko. opuksesta (ilmeisesti vielä englanniksi, koska essee liittyy lukupiiriin joka käydään englanniksi) ja panikoin tentinkö kolme kirjaa suomeksi maaliskuun alussa vai kaksi kirjaa englanniksi maaliskuun lopussa riippuen opettajan päätöksestä kun kämmäsin tenttiin ilmoittautumisen kanssa. Ja lisäksi pitää kirjoittaa kahden sivun alustus 6-8 sivun esseeseen taiteensosiologiasta.
Huh.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Helmi 2013, 21:16

Minen ymmärrä mikä hammaslääkäreissä pelottaa ihmisiä. Okei, sama kuin Lotdowilla, meidän isä on hammaslääkäri, mutta ei se ole siihen vaikuttanut. Iskä on multa kiskonut kaksi kulmahammasta ekaluokalla yläleuasta ja ne kasvoi vasta seiskalla kunnolla takaisin, mutta pelkäisin toimenpidettä todnäk ihan yhtä paljon vaikka ne olisi vetänyt joku muu. Meidän koko sisarussarja ramppaa harva se päivä oikomishoidossakin ja kaks nuorinta haluaa hammaslääkäreiks (miten tylsää, itse en D:) joten ei kai se nyt ole niin paha >:D Yhtä lailla pelkäisin mennä normaaliin lääkäriinkin. Voi paljastua vaikka malaria!

Okei no mulla ei oo koskaan ollu yhtäkään reikää niin ei oo porattu. Mutta still.

Ja btw psyykkisistä ja henkisistä vaivoista kärsivät voivat tulla mun psykiatriselle vastaanotolle sitten isona. Pistettäköön tää sama "-90% alennus kaikille TNF:än pelaajille" koska muuten mulla ei varmaan asiakkaita tuukkaan. Yhyy! Vakuutan selvittäväni elämänne kauheimmatkin kiemurat. Voimme pelata yhdessä lautapelejä ja lupaan hävitä tahallani.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Helmi 2013, 22:46

Ei susta ole lautapeliä häviämään, musta vähän tuntuu. Meidän Nintendo Wii oli kokea kovan kohtalon, kun Anna yritti pelata LotR Aragorn's Questia mun kanssa 8| Ja hyvin monien muiden pelejen kanssa myös.

Multa on nyhdetty suusta yhteensä 5 hammasta viimeisen puolen vuoden aikana. On se elämä kuulkaa rankkaa, on. Itseasiassa taidan päästä kaikenmaailman oikomishoidoista eroon nyt, kun ylävitoset on poistettu. ja ylävitosella tarkoitan hampaita enkä suinkaan käsiliikettä.

Kaikki pelaajat sitten vastaanotolle, kyllä. Ensimmäinen kerta -90% ja toinen kerta kaupanpäälle. (Edellyttäen että olette hengissä vaiheen 1 jälkeen.)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Agna » 22 Helmi 2013, 23:03

Hiljaa shiellä. Älä paljasta todellista minääni. (+ Mario Cart WII -ohjausratti lensi kuuta kiertävälle radalle kun hävisin, älkäämme unohtako.)

Olis hauskaa jos sun ylävitoset olis poistettu. Nuppikäsi.

NIMENOMAAN! Kyrieeee Eleeeisooon! Hei haluan ettiä sen viestin täältä Pulinoiden syövereistä kun Aksun päänpäälle syttyi lamppu että me ollaankin siskoja. Elämäni tähtihetkiä ehdottomasti.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Papiljooni » 23 Helmi 2013, 15:52

Moi, mä aattelin vaan tulla sanoo moi.

Moi :)
Papiljooni

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Helmi 2013, 15:56

Teretulemasta Papiljooni \o

Ja btw psyykkisistä ja henkisistä vaivoista kärsivät voivat tulla mun psykiatriselle vastaanotolle sitten isona. Pistettäköön tää sama "-90% alennus kaikille TNF:än pelaajille"

Mä oon sun vakioasiakas sitten. Tuun avautuun kuin hankalaa on olla yksijalkainen kuningas jolta vaaditaan liikoja.
eikun..

Hei haluan ettiä sen viestin täältä Pulinoiden syövereistä kun Aksun päänpäälle syttyi lamppu että me ollaankin siskoja. Elämäni tähtihetkiä ehdottomasti.

..... NO EI SITÄ VOI TIETÄÄ ENNEN KUN KERROTAAN >:<
Ja kun kattelee noita Lotdownin hahmoja ja sitten pitäis moisen hahmokaartin omistajalle mennä hampaitaan tarkistuttamaan niin... Jätän väliin.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut