Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ay » 24 Maalis 2009, 18:52

Miksi Akuma et pistä samantien lista minne täytyy pistää listaan nimen, jotka jatkavat. Kaksi tai yksi viikko aikaa pistää nimensä. Kaikille pelaajallie tiedotat (tietenkin).
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Maalis 2009, 21:26

koska siinä ei oo mtn järkeä. Mikäli ei todellakaan ole ilmottanut itsestään mitään puoleen vuoteen, niin en sen takia ala mitään nimiä keräämään. lisäksi voi olla että juuri sillä viikolla joku tosi aktiivinen pelaaja ei pääse jostain syystä paikalle ja sitten hänen nimi puuttuisi listasta, mikä meinaisi poistoa ja sitten v*tuttais jokaista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 24 Maalis 2009, 21:32

No siinä mielessä ainakin vituttaisi todella paljonkin
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 24 Maalis 2009, 21:34

Olla samaa mieltä asiasta Akuman kanssa *nyöks* Ja onhan tuo varmasti puolet helpompaa ylläpitäjällekkin vain poistaa listailta "aivo kuolleita", kuin alkaa monen mutkan kautta pläräämään aktiivisia pelaajia.

Sitten toinen asia mikä minua ihmetyttää, on se, että miksi ihmiset yli päätänsä liittyvät roolipeleihin jos vain pelaavat muutaman viestin ja sitten katoavat mystisesti sanomatta mitään ties kuinka pitkäksi aikaa? Minulle kävi kerran näin yhdessä roolipelissä jossa rope kaverini vain katosivat mystisesti ilmoittamatta minulle mitään ja minä reppana odotin innoissani vastausta ties kuinka kauan... Kunnes sitten heivasin itseni irti pelistä.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 24 Maalis 2009, 21:46

m'hm. ei ole minun asia kaitsea ketkä jaksavat ilmoittautua ja ketkä eivät, mutta se taas on minun asia rankaista näitä laiskoja "aivokuolleita".

ja mä ihmettelen samaa, mikä hemmeti siinä on että halutaan rekisteröityä ja sitten ei edes pelata tai pelataan vain muutaman kerran ja sitten kuollaan kokonaan... ehkä siinä on se että ei kehdata sanoa että "joo, ei tää ollukkaan mun paikka pelata että lopetan nyt"... ja sitten ylläpitäjät huutelee perään ties kuin kauan. Ois se ny helpompaa - ja minä ainakin kunnioittaisin - jos pelaaja itse ilmoittaa joko vieraskirjassa tai sitten yksityisellä viestillä että lopetan. Sillon sais sen kuolleen tunnuksen samantien pois nurkista pyörimästä.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 25 Maalis 2009, 11:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitshi » 25 Maalis 2009, 09:21

Aivokuollut :D Ihana sana<3

Liityn itsekin tähän keskusteluun ylläpitäjänä. Katoavat pelaajat on tosiaan inhottavia, osa ei edes pelaa kertaakaan vaikka tekevätkin hahmon ja rekkaavat foorulle. Eli hahmo on tehty turhaan, erh? o_O Vielä pahempi on, jos katoava henkilö on ylläpidosta. Meillä toinen admineista katosi, hänestä ei kuulunut mitään kuukausiin. Samoten yksi moderaattori on ollut nyt kateissa ties kuinka kauan ja yhden hyvin aktiivisen kanssa miulla meni sukset ristiin pahasti, oli poikaystäväni mutta ero tuli ja sanoin silloin tyypille etten halua olla edes kaveri - eipä ole henkilöä foorulla näkynyt.
Aikaisemmin ajattelin etten ylläpidon jäseniä voi tuosta vain erottaa, mutta nyt kun peliä uudistan potkin kyllä jokaisen kuolleen pois >_>

Toisaalta on periaatteessa ihan ymmärrettävää, jos pelaajalle tapahtuu joku onnettomuus tai sairaus tai elämä järkkyy muuten vaan, itselleni kävi juuri näin, mutta ei niitäkään kovin paljoa voi olla? Duh.
Ihmiset on ihmisiä :o
Kitshi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Maalis 2009, 11:55

täälläkin on muutama "pelaaja" jotka ovat vain rekisteröitynyt ja korkeintaan laittaneet hahmoesittelyn foorumin puolelle, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään... ja sekös ottaa päähän.
Ja totta kai pitää ottaa huomioon elämän eri tilanteet, mutta vaikka nyt joutuisi sairaalaan - eikä nyt vajoa koomaan - niin voisihan sitä jotakuta muuta pyytää ilmoittaan asiasta, sitten kun aika on sopiva.. ESIMERKKINÄ mmupun ja Agnan toimet, kun Agna ei päässyt vähään aikaan koneelle niin mmupu kävi siitä ilmoittamassa vieraskirjassa.

ja kyllähän sen ymmärtää jos pari- kolme kuukautta on hiljaa juuri sen takia että jotain on sattunut, mutta että puolivuotta? ja heti sen jälkeen kun on rekisteröitynyt... ja niin tuntuu käyvän melko monelle, joten en usko että kauhean moni yhtäkkiä jää rekan alle samanlaisissa tilanteissa.
mutta kuten sanottu, ihmiset on ihmisiä.
sitten osalta oon kuullu selitykseks "hukkasin sivun osotteen enkä löytäny enää takas".. ei mee läpi, TNF on listattu moneen rope listaukseen ja lisäks tänne löytää jos googlettaa The Night Fantasy:n.. tai sitten googlettaa Tomoderuwix, sillä ainakin löytää 8DDDD

täältä ei - ainakaan tietääkseni.... - vielä ole ylläpidon/moderaattiorien joukosta kukaan kadonnut O_o osa tietenkin on vähän hiljaisia olleet, mutta tiedän heidän syyt ja asia on ok. Tosin nyt kun alkaa olla enemmän pelaajia, pitänee hommata lisää apuvoimia |D
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitshi » 25 Maalis 2009, 13:28

Ne pelkäävät :D
Nii ja juu, olispas kaikki yhtä ihania että voisivat kaverin hommata ilmottamaan, mut ei, välillä on vaikeaa saada edes yhtä sanaa suustaan... Tai edes tekstiä tietokoneen ruudulle.

Ja tuo hukkasin osoitteen on kyl jotenkin niin >_> Vähän kuten koira söi koepaperin... vai läksytkö ne olikin? Eniveis.

Salamurhaajia 8)
Kitshi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Maalis 2009, 14:22

läksyt ne oli 8) mul kerran kävi niin että marsu söi läksyt... oikeesti 8DD tai no, se nakersi yhden reunan kokonaan pois ja si kusi lopun paperin päälle.. sitä ei viittiny palauttaa opettajalle..

salamurhaajia? 8DDDDDD
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitshi » 25 Maalis 2009, 15:02

Aww ihana marsu :D Sekään ei tainnu tykätä läksyistä^^

Joo, salamurhaajia niitten pelaajien perään jotka ovat kadonneet, evil :3
Kitshi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Maalis 2009, 17:13

joo, meidän marsut ei tunnu tykkäävän mistään paperista..

haaa >8DD joo, kauheet salamurhaaja joukot perään vaan. Kissoin ja koirin täällä niitä jahdataan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 25 Maalis 2009, 17:19

Njeeh, *lueskelee toisten viestejä* kyllähän nuo tuommoiset "Liityn nyt enkä ikinä enää tule takaisin"- tyypit on ärrrrrrsyttäviä. Vaikken omaa ropea omistakkaan niin on tuommoisia nähty >.>

Tämä oli varmaan lähinnä tämmöinen hengissä olo ilmoitus :'D Ja pahoittelen niiden vastausten kestoa, ei ole oikein inspannut >.>
Morado

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Maalis 2009, 20:17

Niin näyttää olevan 8)... Mutta en oo varma oonko ite pitkään D:

Todettiin röntgenkuvauksis, että mun päkiän luusta on pala irti, ja se on aiheuttanu tulehduksen sinne jalkaan. Se pitää magneettikuvata, ja myöhemmin se pala pitää kaivaa mun jalasta pois. Mua ei ees nukuteta, mutta puudutetaan. Mä pelkään kuollakseni jo valmiiks 8"< Onneks se on vasta toukokuun aikoihin... Mutta meinasin oksentaa kun kuulin ton et se pitää leikata jalasta ulos. Urgh. En haluu leikkaukseen.

Mutta muuten kuuluu hyvää (aiheenvaihdos). Kohta kaverini tulee meille yöks, ja katotaan Orpokoti-kauhuelokuva.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 25 Maalis 2009, 20:21

Oooh... Itse kävin katsomassa Orpokodin elokuvissa muutaman kaverin kanssa ja se oli hyvä... Koskettava, mutta samalla pelottava. Mutta positiivinen yllätys oli se ettei siinä leikitty iha liikaa verellä, kuten amerikkalsisilla kauhu elokuvilla nyt yleensä tapana on.
suskari

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut