Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 19 Loka 2011, 17:35

JOHNNYYYY!! Olen kateellinen :cry: Yhyy :(
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Loka 2011, 18:22

Tää on varmaan eka kerta kun näen jonkun täällä käyttävän noita valmishymiöitä kolmen vuoden aikana :D Joten propsit sulle!
Ja jep, Johnny oli handsome ja mukava ja umm... Hiljainen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 19 Loka 2011, 18:45

Hoh 8-) Niit on kiva käyttää, mut en tykkää keltasest, joten.. :D
Se on ihuna ♥ :3
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Loka 2011, 20:35

Pallohymiöt hyi .. pois *_____*

Olipa mielenkiintosta käydä kävellen kaupassa, kun vettä satoi kaatamalla, ukkosti (pelkään ukkosta <3) ja nyt olen ihan läpimärkä vaikka mulla oli sateenvarjo. Ah, eiku saunaa vaihtaan kuivat vaatteet päälle~
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Loka 2011, 20:37

Hyvä Crim, täälläkin sato ja ukkosti, outoa. Ei tähän aikaan yleensä oo enään ukkostanut.
Kitty

ViestiKirjoittaja Demintty » 19 Loka 2011, 20:38

Johnnyy!! Oliko sotasuunnitelma hyväki? :D Ite en osaa käyttää yhtään noita pallohymiöitä ku ei niitä jaksa koko ajan hiirellä ruveta värkkään ja ku ei muista niitä merkki/sana juttuja -.-'
Demintty

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Loka 2011, 20:42

Meitsin mielestä on kans outoa että tähän aikaan ukkostaa. Ei siis kellonaikaan, vaan vuodenaikaan, koska en muista että koskaan ois näin syksyllä jaksanu ukkostaa. Mutta mikäs siinä, vointinpa taas kerran pelkoni lähtemällä tuonne välähtelyyn pomppimaan. Sydän takoi rinnassa nii lujaa että taisi käydä oikein urheilusta tuo reissu *____*
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Loka 2011, 20:43

Niin niin, siis vuoden aikaa mäkin tarkotin. Ite en juurikaan pelkää myskyjä, enemmän mä pidän siitä kun luonto näyttää missä kaappi seisoo loppupeleissä.
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Loka 2011, 20:48

Se on nättiä kyllä. Itsekin pidän, mutta loppujen lopuksi olen niin arka että pienempiki salamointi ja tuuli saa mut kipittämään piiloon peiton alle. Eriasia jos on seuraa, sillon uskallan olla pystyssä kun jos tapahtuu jotain niin sitten ei ole siinä tilanteessa yksin panikoimassa. Jäi traumat viime kesän ukkosmyrskyistä kun riehuivat aika kovina tuolla meillä päin silloin ja sitten kun kaatoivat puitakin meidän pihaan ja pistivät vanhan tallimme vähän kaksinkerroin <3 .. ja arvatkaapa olinko sillä hetkellä yksin kotona *____*
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Loka 2011, 20:51

Terveisiä Lontoosta. Annoin Justin Bieberille suukon, poseerasin Jack Sparrowin kanssa ja tein Napoleonin avulla sotasuunnitelman. Lauloin Michael Jacksonin ja Queenin kanssa oodin ja kutitin Hitleriä viiksistä. Brad Pittin ja Tom Cruisen kanssa vaan vilkutin ihan onnellisena paparazzille joka muistuttaa kovasti minua itseäni, mutta on kaksi vuotta nuorempi.

... Jossain ihme vahakabinetissako te olitte? Sounds fuuun.

Joku on väkivaltanen, joku gangster, joku valehtelee. Luotettavaa porukkaa TNFssä. Näin nopeesti kun lukasin.

Hyi valmishymiöitä. Hyi.

Huu ukkonen. Ukkostaispa täälläkin. Viime yönä oli kyl kauhee myrsky. Tavaraa lensi ikkunaa vasten niin lujaa et sai ihan pelätä niiden tulevan sisään. Mutta luonnonvoimat hävisivät, jälleen kerran.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ventus-setä » 19 Loka 2011, 21:15

En mä valehtele D: <---- siis jos mua tarkotit. Tai kyl mä välil, mut kaikki ihmiset valehtelee joskus.

Ukkonen on kyllä pelottava asia. Täälläkin sataa ja ukkostaa. Tai no ukkonen loppu heti ku yksäisin pari kertaa, mut sade ei oo viel loppunu
Ventus-setä

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Loka 2011, 21:29

Joku on väkivaltanen, joku gangster, joku valehtelee. Luotettavaa porukkaa TNFssä. Näin nopeesti kun lukasin.

Mistä mä olenkaan taas jäänyt paitsi o.o

Mmh mikä sade. Jyrisee myös mukavasti. Mutta koska pikku Hadekseni sanoo, ettei konetta tai mitään tarvitse laittaa salamoinnista huolimatta pois päältä, niin miksipä minä koneelta sitten lähtisin. *3*
Viimeksi muokannut Crimson päivämäärä 19 Loka 2011, 21:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Loka 2011, 21:39

Musta koska pikku Hadekseni sanoo

Jos Hades sanoo, että on turvallista silittää Kerberosta kun sillä on juoksut, niin uskotko häntä?

Ei aina voi luottaa Hadekseen >8[ Hercules voi todistaa sen. Ja Zeus. Zeus varsinkin.
Riippuu pitkälti minkälaisessa talossa asut ja miten siellä sähköt sun muut on hoidettu.

Pääsin muuten teoriasta läpi. Näin btw jos jotakuta edes kiinnostaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Loka 2011, 21:43

Hienoa Aksu ! Nyt voitkin tulla hakemaan mut täältä ! Ei mut onhan sulla vielä ajokoe jälellä ? No sen jälkeen sitten <3
Kitty

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Loka 2011, 21:47

Uskon! Sokeasti uskon Hadeksen sanoihin ja menen silittämään Kerberosta!

Pääsin muuten teoriasta läpi.

Gj Aksu! \o/
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut