Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Touko 2009, 09:25

Mad Doc (Steve Math), tosin en ole häntä missään käyttänyt :( jos joku tietää roolipelin mihin hyväksytään yliluonnollisia kykyjä omaava hullu tohtori niin hihkaiskaa 8)

>> Jos saisit 500 euroa käyttörahaa, mitä ostaisit jos se pitäisi tuhlata samantien?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 09 Touko 2009, 17:44

Viljakäärmeen hankintaan. Siinä mensi varmaakin kaikki.

Oletko Star Warsin ystäviä?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Dogster » 09 Touko 2009, 20:45

Kyllä, minä voin ylpeänä myöntää, että pidän Star Warsista ja sen maailmasta, joten ystäväksikin minut voi luokitella.

>>Minkä kauhukirjan luit viimeksi?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 09 Touko 2009, 23:39

En oo eläissäni vielä lukenu kauhukirjoja, joten mitähän tähän sit pitäis vastata... :P

>> Viimeisin elokuva jonka olet käynyt katsomassa?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Touko 2009, 00:38

taisipa olla watchmen.. ihan hyvä 8)

>> kuinka pitkä on ollut pisin karkkilakkosi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 11 Touko 2009, 07:25

Riippuu siitä, mikä lasketaan karkkilakoksi. Jos puhutaan ihan kokonaan karkkien syömättömyydestä niin heittäisin viikon tai kaksi.
Olen pitänyt karkkien ostamis lakon joskus vuosia sitten markka-aikaan. Äiti lupasi antaa minulle satasen, jos onnistuisin olemaan vuoden ostamatta karkkia. (En kyllä ole ihan varma, onnistuinkon)

>>Oletko allerginen millekään? Jos olet, niin mille?
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Touko 2009, 11:32

Olen allerginen pissiksille >_>
no ei, en mä millekkään allerginen ole.. tietääkseni.

>> Mitä meinaat tehdä kesäloman ensimmäisellä viikolla?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ros » 11 Touko 2009, 17:25

Olla töissä D:

>>Kuinka usein käyt elokuvissa?
Ros

ViestiKirjoittaja Aksutar » 11 Touko 2009, 17:37

ehkä kerran kuussa jos sitäkään.. riippuu ihan kuinka usein tulee katsomisen arvoisia elokuvia.

>> Heräät aamulla ja löydä sängystäsi kasan rottia. miten reagoit?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 11 Touko 2009, 22:05

Kirkaisisin, juoksisin toiselle puolelle huonetta, ja itkisin hetken aikaa peloissani. Sitten rauhoittuisin, katsoisin tarkemmin, ja alkaisin itkeään uudestaan pienten viattoian rottien kohtalosta.

>>Joku outo tyyppi hyppää puskasta, ja tarjoaa sinulle kauniisti paketoitua lahjapakettia. Mitä teet?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 12 Touko 2009, 09:18

no totta kai ottaisin sen paketin vastaan ja virnuilisin ilkeesti >8]

>> Kuulet että kotikaupungissasi riehuu massamurhaaja ja satut juuri sillä hetkellä olemaan yksin kotona ja on ilta. Mitä teet kun kuulet epämääräisiä ääniä asunnostasi?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 12 Touko 2009, 21:14

Jos olisin omassa huoneessa, ottaisin kitaran toiseen ja puukkoni toiseen käteen, ja jäisin sänkyni nurkkaan tuijottamaan huoneen ainoata ovea sydän pelosta hyppien. Jos joku tulee, saa korvia vihlovan kiljunnan ja kitarasta kuuppaan (vaikka itkisin sen kohtaloa heti perään.), olettaen että uskallan liikkua.

>>Kokis vai kahvi?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 13 Touko 2009, 07:20

nyt heitit pahan.. riippuu vuorokauden ajasta, Kahvia aamulla, kokista muulloin..

>> Oletko käynyt ulkomailla? jos olet niin missä? Jos et ole niin missä haluaisit käydä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 13 Touko 2009, 17:13

Sitä on tultu käytyä monessakin paikassa. Lähinnä Espanjassa, Pariisissa, Kreikassa, Ruotsissa ja vissiin Virossakin. Haluaisin käydä Egyptissä. Olisi vaan kiva nähdä ne pyramidit 8D

>>Minkälaisesta luonnosta pidät?
Morado

ViestiKirjoittaja Ay » 13 Touko 2009, 17:46

Ihan maatilassa en halua eikä keskellä keskustaa. Lähellä kaupunkia, mutta luontoa täytyy olla eli peltoa ja metsää ja vähän asutusta.

Mikä eurovision kappale 2009 on lepparisi?
Ay
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut