Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Maalis 2009, 20:58

Orpokoti onkin espanjalainen kauhuelokuva, ja tosi näyttävä on omastakin mielestäni. Hirveät vieroitusoireet tuli heti ekan katsomiskerran jälkeen.

Täällä voivottelen jalkaani :<... Mutta ihanaa kun Terxxi palasi pelaamaan ^^
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 25 Maalis 2009, 21:05

Minullakin oli... Oli muuten tosi kivaa kävellä elokuvan jälkeen kävellä pimeällä kotiin ihan yksin. ...Hyvä ettei omaa varjoa säikkynyt.

Voi sua Agna :(
suskari

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Maalis 2009, 21:15

Nin, voi mua. .___."

Juu, sama täällä kun katsoin kotona. En viitsinyt luoda silmäystäkään enää olkkariin päin, kun pelkäsin että sieltä pimeästä hyökkää Tomás ilman huppua tai hupun kanssa :P Sama toistui, kun mentiin mmupulle yöksi päivä sen jälkeen, ja olin erehdyksekseni näyttänyt 10v pikkusiskolleni loppukohtauksen Orpokodista, jossa Tomásin pää vilahtaa hetkenäisesti sivulta ilman huppua.
Noh, mmupun talossa on käytävä, jonka päässä mmupun huone sijaitsee. Siellä me sitten nukuttiin. Pikkusisko alkoi sitten itkeä ja mahaakin väänsi, kun kuvitteli kokoajan Tomásin sinne käytävän päähän. Raasua pelotti niin jumalattomasti :/

Mutta myöhemmin sen oli kokoajan pakko piirtää ja leikkiä Orpokotia, eli vieroitusoireita tuli - joka tapauksessa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 25 Maalis 2009, 21:31

Kyllä itsekkin muistan hyvin elävästi Tomásin käytävän päähän se huppu päässä. Ehkä koko elokuvan pelottavin kohtaus. Samoin se meedio kohtaus jossa se nainen palasi tavallaan ajassa taakse päin. Ja se kohtaus oli sinänsä aika mielenkiintoisesti tehty, sillä siinä ei missään vaiheessa näytetty lapsia, kuten olisi voinnut olettaa. Vain se mitä nainen puhui ja lapsienkin ääniä (muistaakseni).

Loppukin elokuvassa oli erittäin koskettava, purskahdin lopussa ihan oikeasti itkuun. Tosin kaverini eivät tajunneet loppua ja sitä, että se nainen (ei muista nimeä) tappoi itsensä syömällä niitä lääkkeitä ja jäämällä näin lapsien hoitajaksi. Vetivät vain jotakin omia selityksiään, että se nainen on elossa ja jäi taloon... Näin se menikin --:
suskari

ViestiKirjoittaja Agna » 25 Maalis 2009, 21:43

Niin, sehän jäi huolehtimaan pikkuystävistään. Itkin itsekin lopussa, tunnarin osaan ulkoa jne...
Joo, se meediokohta on kyllä pelottava. Kun se vielä näkyy vihreänä, ja sitten sen naisen korviahuumaava huuto kun se avas sen oven ja "näki" ne lapset siellä sängyissä. Sekin on kamala kohta, kun se Benigna (Tomásin äiti, se mummeli) jää ambulanssin alle. PADAUM, mummo sai kyytiä, ja leuka pois. Huh. Tänään kaveri tosiaan tulee katsomaan sen meille, ja musta tuntuu että se kiljuu siinä leukakohtauksessa.

Mutta loppu on koskettava. Se on ihana kohta, kun musiikissa tulee se sellainen hiljainen kohta. Alicia tulee Lauran luo, ja tunnustelee sen kasvoja jne... Aivan ihana. Nyt se kaveri tulikin, ja tästä häippäisen.

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Maalis 2009, 22:24

orpokoti.. empä oo nähny/kuullukkaan.. vois joskus vilkasta.

ja Agna koittaa pysyä ny hengissä sen jalkansa kanssa DD: lohduttaudu aina sillä tiedolla että ainakaan Aksu ei oo sitä leikkausta tekemässä :3
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 25 Maalis 2009, 22:53

Haudi :33

Nuortenillasta tulin. Ei jaksais enää yhtään käydä noissa kirkkojutuissa -___- Ugh... Riparijuttuja siis.

Voi sinua Anga *taputtaa päähän myötätuntoisesti*

Kerpele noita rokotuksia. Pitäis vielä ottaa yks ennen kun saa lähtee Thaimaahan .____. Mä saan kauheen kohtauksen aina noista neuloista ja mä vihaan niitä. Kiva kun veli vieressä laittaa itte ittelleen ja on ihan innoissaan.... Ugghh...
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Maalis 2009, 23:13

O________O
mä.. vihaan...neuloja! Varsinkin verikokeissa! Mä en koskaan tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa niin sit siitä tulee itkunauru hepuli ja pitää olla vähintään viis lääkäriä pitämässä muo paikoillaan, ku yks ottaa verikokeen. Ei tuu mitään >.<
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 25 Maalis 2009, 23:55

yäk! en pidä laisinkaan kauhu leffoista. onnekksi en ole nähnyt Orpokotia. Usvankin laittaisin myös kauhuksi, vaikka ei ole. Sen lisäksi hirveä kauhuri on missä koirat tulevat tappamaan ihmisiä varoittamatta. Silmä on hyvä kauhuelokuva minkä olen nähnyt. en kuitenkaan haluisi nähdä mikä tulee elokuvateattereihin lähi aikoina Synnytymätön tai vastaavanlainen nimi. Astelee jo meidän asuntolan käytävälli alkaa pahat kauhu elokuvat kummittelee. Asuntoni on ulkooven vieressä toisella puollella pitkä matka vessaan ja keitiöön. Käyttävän valot saavat aina toisella puollella päälle asunnosta katsoen.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Maalis 2009, 10:19

mä taas rakastan kauhuleffoja >8D tosin oon jo nähny niitä sen verran paljon etten enää ees pelästy näissä uusissa.. Eye oli kyl ihan hyvä, SE ALKUPERÄNEN! Mä en yhtään tykkää näistä amerikkalaisita uusinta versioista 8) korea/japani/kiina on hyvä tekemään kauhua, vaikka ne tuntuukin lässylitä välillä, mutta niissä ei sentään oo aina blondia naista päähenkilönä 8)
lisäks oon huomannu että amerikkalaisissa leffoissa on aina pakollinen pano/suihku/pukeutumis/muhinointi kohtaus... pakko näyttää ees vähän paljasta pintaa.

kuka on nähny alkuperäset kaunat? Siis nää japanilaiset versiot? Ja nähny sitten myös amerikkalaiset verisot? Amerikkalainen versio saatto olla paikoin pelottavampi, mutta mun mielestä japanilaiset versiot oli täydentävämpiä ja parempia... lisäks amerikkalainen kauna kakkonen oli perseestä, vihasin niitä jokaista henkilöä siinä.. paitsi tietenkin Kayakoa 8) se on mun idoli.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Morado » 26 Maalis 2009, 14:01

Minä taasen en millään suostuisi katsomaan kauhuleffoja D8 Pelkkä ajatuskin kammottaa, no minähän oonkin vielä tämmönen kakara vielä, mutta njoo, fantasia/seikkailu leffat on hyviä :'D Niin ja kirjat varsinkin!

Neeh, Agnalle onnea siihen leikkaukseen. Itse en pidä minkään sortin neuloista, leikkauksista (ja enhän katsokkaan sairaalaohjelmia >8D) jne. Ja hammaslääkärit kuuluvat myös inhokkilistaan ^^ Aamulla piti mennä hammaslääkäriin revittäväksi, rautahammas revittiin irti ja nyt puolet poskesta on ihan puuduksissa.
Morado

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Maalis 2009, 14:08

joo, fantasia/seikkailu tulee heti kauhun jälkeen 8D ps, lukuvinkki kaikille fantasia/keskiaika tarinoista pitäville: Stephen king - Lohikäärmeen silmät. aivan ihana tarina <3

mut mä taas en si tykkää näistä teini draama angsti koulu leffoista... en mistään. Varsinkaan niistä missä tanssitaan ja lauletaan ja pompitaan niin ilosina koulun/laitoksen/leirin käytävillä 8DDD musikkalit on ok joskus, kuten nyt esim oopperan kummitus.

ja hammaslääkräit on kans inhottavia :s mulla ois kesäkuun ekalla viikolla heti hammaslääkäri... ihanata 8) mikä oiskaan parempi tapa alottaa kesäloma.

mutta nytpä hilpaisen kouluun, \o
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 26 Maalis 2009, 14:21

En ole nähnyt mitään Kaunaan. Enedes amerikkalaista tai aasialainen versiota nähnyt en edes traileriakaan, paiti kuullut siitä.
Eye oli ihan sopiva kauhu elokuva. Ainut japanilaiset kauhun olen nähnyt mikä tuli neloselta mikä kyl perustuu mangaan Battle Royal. Kuuluuku edes kauhuun. Enemmäkseen surulinen loppu oli.

Minulla sattunut leuan alle viikko. Kai pitäisi mennä myös hammaslääkärille, kun en tiedä onko se hammas ongelma vai lihas ongelma. Sen avulla en ole syönnyt viikkoon paljon mitään, kun syöminen sattuu. En usko, että viisauden hampaat kasvaisi.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Maalis 2009, 23:21

battle royal on kans ok, mut en pistäis sitä välttämättä kauhun kastiin :D se on enemmänkin just tätä mätkimistä ja tappamista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 26 Maalis 2009, 23:50

Onhan se pelottava, jos katsoo illalla. Muuten minäkin pistäisi toimintaa ja trilleriin, mutta on minusta siinä sykopaattista, kun joutuu tappamaan omaa luokka kavereita.
Ay
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut