Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 19 Loka 2011, 21:50

Aksutar kirjoitti:... Jossain ihme vahakabinetissako te olitte? Sounds fuuun.

Joku on väkivaltanen, joku gangster, joku valehtelee. Luotettavaa porukkaa TNFssä. Näin nopeesti kun lukasin.

Hyi valmishymiöitä. Hyi.

1) Siellä juuri.

2) Älä muuta sano. En onneksi aja yhtäkään noista asemista... (-D

3) Agree.

BONUS) Mä oon menettämässä virkani Pulinan moderaattorina jos nyt katsoo että uuden on oltava yli 16v... YH D:
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Loka 2011, 21:53

No tou, vaihetaan Agna äkkiä henkkarit, tai sit ei.
Kitty

ViestiKirjoittaja Aksutar » 19 Loka 2011, 21:54

Agna olet poikkeustapaus. Kerta oot ollu täällä jo alkuvuosista asti, osottanu luotettavuutta ja olet harvinaisen kypsän oloinen käytökseltäsi. Ja monokkeli.

Jos joku muu alta 16 vuotias on nyt syvästi loukkaantunu siitä ettei hänellä olekaan mahdollisuuksia modeksi, niin olkoot hyvä ja kirjoittakoot minulle romanin siitä, miksi hän on pätevä ja kypsä - tietyllä tasolla - iästään riippumatta ja on valmis vastuulliseen tehtävään.

It requires the trust, ye know.

Josko sitä alkais taas koneellakin istua vähän, eikä vaan dragon agea paukuttais. Or not.

YAY IVY TULEE VIIKONLOPPUNA <3
Ja kiitos Crim ja Kitty!
Juu, inssi vielä ajamatta. Mutta pian sekin on alta pois. Toivottavasti. Sit lähetään TNF kiertueelle.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 19 Loka 2011, 22:03

Mua vähän houkuttelis tuo mode juttu .. tällee btw .. mutta sitten taas toisaalta en tiijä. Pitää miettiä vielä~

Dragon age. Siitä on pitkä aika kun pelasin sitä, vaikka pelin omistankin. Siitä lähtien kun veli pölläisi ps3 konsolin omaan huoneeseensa, en olekaan mokomaan saanut edes koskea. Se kökkö kun pelaa jatkuvasti gta:ta sillä .. tai vaihtoehtoisesti sly raccoonia=____=

Ja eipä kestä Aksu~ *3*
TNF kiertuetta odotellessa!
Crimson

ViestiKirjoittaja Kitty » 19 Loka 2011, 22:06

Uhh, ite oon ihan outside noissa dragon age stuff hommeleissa. Ja oon aina halunnu modeks mut en jaksais millään olla vastuullinen ihminen joten sit en haluukkaan modeks ja naureskelen ittelleni ja oudoille ajatuksilleni. Nyt taas perheen pienimmät menevät nukkumaan, mun silmät ei pysy enään auki. Öitä kaikille, makeita painajaisia !
Kitty

ViestiKirjoittaja Mohnake » 19 Loka 2011, 22:57

Modeksi voisin muuten pyrkiä, mutta ei ole mitään kokemusta koko hommasta ja pätevyyteni voi olla vähän niin ja näin.

Pari ekaa päivää nyt takana kuntouttavasta työtoiminnasta ja sanon muute et on melko likasta työtä, kun ensimmäisen päivän jälkeen oli valkoisen paidan kaulus ihan harmaa.

TNF-kiertua kyllä houkuttelisi, mutta olisi omiakin juttuja ja vähän epäilen säästeltäisiinkö siellä alkoholin suhteen :D
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Loka 2011, 00:02

Modeksi voisin muuten pyrkiä, mutta ei ole mitään kokemusta koko hommasta ja pätevyyteni voi olla vähän niin ja näin.

Kokemus on suotavaa, mutta ei pakollista. Jos uskot, että osaat sanoa koska ja milloin porukka menee liiallisuuksiin kirjotustensa kanssa, niin siinä on jo pätevyyttä alkuunsa.

TNF-kiertua kyllä houkuttelisi, mutta olisi omiakin juttuja ja vähän epäilen säästeltäisiinkö siellä alkoholin suhteen

HÖHÖHPHPHPHPGGFF. Mitään alkoholia kiertueella missä on alaikäisiä. Muumilimpparia ja mehua!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Loka 2011, 00:12

Wau. Se oli... Koskettavaa. Taidan tallentaa tuon kommentin jonnekin ja tehdä itselleni kunniakirjan tai jotain. Ja monokkeli. Sitä ei sovi unohtaa. Ostan sulle vielä joskus pienen muovimonokkelin ja lähetän sen postissa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Loka 2011, 02:00

Ostan sulle vielä joskus pienen muovimonokkelin ja lähetän sen postissa.

Sitä odotellessa. Lupaan ottaa sitten kun käytän sitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 20 Loka 2011, 10:56

Hei Aksu, riittääkö romaanin sijaan päteväksi syyksi päästä modeksi sanoa että olen Agnan sisko? :D
Lotdow

ViestiKirjoittaja Nya » 20 Loka 2011, 12:04

Täääh?? Oetkos sinä Agnan systeri? MITÄH?? Okei... No eipä ihme että olitte molemmat samaa aikaa siel mis nyt oliteki.
Nya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 20 Loka 2011, 12:20

Lotdow, Ei valitettavasti. Mutta tuo fakta saattaa antaa lisäpisteitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Daniella » 20 Loka 2011, 12:26

Näin asiasta kultakalaan.... this little creepy thing, that owns you all apologize and says it's sorry and who definitely looks how tho write words from dictionary 'cause it is so stupid...*takes breath* is alive.. mostly..again.. so HI!

Aksulle onnittelut kokeen läpäisemisestä ja onnentuonti potku inssiä varten! Aka hyvin se menee :D

Huih kun tämä foorumi onkin nyt kunnolla organisoitu ja siistitty, ihankuin olis ollut ainakin yhden vuosisadan poissa, cool, good job :D

Ja vielä moderaattori pulinaan!? Uiii ku kivakivakiva, se olis kunnia! Mutta avainsana tässä minulla taitaa olla aktiivisuus/ aika, joka minnuu estelee, en haluis tuottaa vielä suurempaa pettymystä teille : /
Daniella

ViestiKirjoittaja Agna » 20 Loka 2011, 13:07

No onhan sitä jos jonkunaikaa puittu että Anna + Lotta + Agna + Logna + Lotdow = siskot = vintiöt = karmeuksia tapahtuu.

HAA, minä olen bonus! Mutta siis en olekaan menettämässä virkaa vaan saan uuden kollegan? Oho. No sehän kuulostaa ihan hyvältä.

UUSI HAHMONI SAA TÄÄLLÄ PIAN ALKUNSA. Tehkää tilaa Hiroille... B)

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna