Kysy seuraavalta

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Touko 2009, 19:20

Täytyy sanoa, että kyllä se on tuo Lose Control. Vaikken muuten kauheasti sentyylistä musaa kuuntele ^^'

>> Kuinka paljon nukuit viimeyönä?
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Dogster » 15 Touko 2009, 14:16

Nukahdin vasta kymmeneltä, heräsin kahdelta, nukahdin taas kolmelta, heräsin neljältä, nukahdin kuudelta ja heräsin lopulta seitsemältä. Eli sellaiset 7 tuntia... Ihan normi heräilyä siinä välissä meikältä.. Minä jopa puhun japania joskus unissani.

>>Ostamasi mustepullo kaatuu äitisi perintömatolle, ja siihen jää iiiiiso läikkä. Mitä teet?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 15 Touko 2009, 20:17

Rääyn ja pyydän tuhannesti anteeks. Sen jälkeen kärsin piiiiitkän konekiellon ja joudun leikkimään 6v pikkusiskon Pepin kans -.-

>> Mitä sanoit viimeksi? (Oon kysyny jo aiemmin)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 11:58

"Tämä näppärä vehje on 15cm pitkä.
Sen käytöstä nauttivat miehet ja naiset.
Sen toisessa päässä on tukko karvaa ja toinen pää on sileä.
Käytettäessä se toteuttaa edestakaista liikettä ja jättää jälkeensä
usein valkoista ainetta.
Tälläistä toimintaa suositellaan toteutettavaksi 2krt päivässä...
Ahh, kyllä hammasharja on kätevä!"

... isä katto pitkään :( mut sisko repes

>> Mitä lukee kännykkäsi uusimmassa saapuneessa viestissä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Touko 2009, 13:27

"Hullu! porukka nukkuu ja sä lähetät viestin tähän aikaan kato kelloo ihan piruuttas"

On kyllä vanha viesti, mutta kun tuli juuri tyhjennettyä kaikki ylimääräiset viestit.

>>Milloin viimeksi menit sänkysi alle?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Ay » 17 Touko 2009, 14:23

Lapsena, kun pääsin vielä sängyn alle kokonaan.

Mikä on paras tv ohjelma?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 15:38

ehdottomasti paras oli Ghost hunters (TAPS), mutta sitäkään ei tuu enää ): saiviat taas näyttää sitä...

>> Kesäloma peruutettiin, mitä teet?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Touko 2009, 15:45

Saan itkupotkuraivarin. Soitan kaikille tutuille, ja suostuttelen heidät kaikki tulemaan Helsinkiin tekemään laittoman mielenosoituksen. Raivoan pää punaisena kaikille valtaa pitäville.

>>Mitä kokkasit / levoit viimeksi?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 15:53

keitin nuudeleita 8DD

>> osaatko eläytyä kirjoittaessasi roolipeliin vastausta?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Touko 2009, 16:03

Kyllä. Eläydyn joskus kuulema liiaksikin vastausten kanssa, joskus hahmojen kanssa. Muttei se kuulema aina ole paha asia.

>>Vessanpöntöstä ilemstyy käärme, joka puhuu! Mitä teet?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 16:07

riippuu siitä istunko just sillä sekunnilla pöntöllä vai muuten vaan oon vessassa... Jos olen *krhm* tarpeilla niin varmaan kiljun ja huudan ja si kiroon ja tapan sen käärmeen.
Jos muuten vaan hillun siellä niin katon varmaan aika pitkään ja si meen takas nukkumaan/dataan.

>> Kumman ottaisit mieluummin: Ikioman, uskollisen lohikäärmeen vai lottovoiton?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Touko 2009, 16:09

Lohikäärmeen, ehdottomasti! Raha kuluu liian nopeasti, eikä sillä saa mitään (vaikka tyhjätasku olenkin juuri nyt...). Lohikäärme ystävänä olis aivan mahtavaa ^^

>> Oletko koskaan kiivennyt aidan yli varastamaan omenoita?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 17 Touko 2009, 16:13

en mutta kävelin kerran puskan läpi varastamaan omenoita :D

>> Ottaisitko mieluummin kuolemattomuuden vai lentämisen taidon?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 17 Touko 2009, 16:23

Khh, nyt heitit pahan... Pelkään korkeita paikkoja, muttei ikuinen elämä kovin kiinnosta. Ellii... Lentäminen.

>>Netti kaatui kesken viestin, etkä saa sitä enää toimimaan. Mikä neuvoksi?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 18 Touko 2009, 08:25

Kopioin sen viestin minkä oon tehny, tallennan johonki Wordiin, ja lähetän myöhemmin. Jos en saa sitä enää toimimaan, meen pois koneelta, koska mua alkaa ärsyttämään -.-

>> Viimeisin henkilö jolle soitit?

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna