Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 27 Kesä 2013, 12:36

Voi herranjumala, teidän juttuja lukiessa tulee pakostakin semmonen olo että "mitä h*elvettiä me teen täällä?" .'> Kiitoksia vaan teillekkin, me repeilen.

Kärpäset xAx niiton liikaa!
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2013, 12:45

Taasko ne kärpäset harrastaa kolmenkimppaa siellä? Tapa ne.

ASdsd, vuokrasopimus tuli. Nyt vaan pitäis allekirjottaa ja lähettää kopio takasin nakkilan päähän. Ja se irtisanomishomma, perkele se pitää pistää vireille nyt asap.
Hyi rumasana, anteeksi.
Stressiä. Mistä sitä tulee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 27 Kesä 2013, 12:48

Hyi hyi Aksu, ei saa puhua rumia kun on pienempiä paikalla .<
Ei oo kolmen kimppaa enää nyt, nyt niitä pörrää kymmenen xAx
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Dogster » 27 Kesä 2013, 12:48

Usko pois Pandanna mulla on aivan sama fiilis nyt kun koettaa herätellä itteään henkiin - kirjoittelen jokaisen hahmon esityksen nyt uusiksi, koska vanhat ovat täyttä kuraa >8C Ennen sitä en paljoa pelaile (luojan kiitos Splinin esittely on valmis, se vaan oottaa hyväksyntää Aksulta koska pojan voimat koki hemmetinmoisen muutoksen). Mutta joo, arvaa vaan mikä fiilis tuli kun tänne pisti viestiä ja hups, yhtäkkiä olen keskustelussa mukana ._.

Ja senkus vaan soitat sille vuokra-isännälle ja selität tilanteen! Kyllähän sen pitäis sua ymmärtää :D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Kesä 2013, 12:51

Nämä keskustelut ovat itse asiassa vain osoitus siitä, ettei ihmisillä oikeasti ole mitään kunnollista tekemistä. Minulla ei varsinkaan, joten en vastaa tekstieni laadusta.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2013, 13:00

Eikö muka tuttujen ja puolituttujen kanssa juttelu foorumilla ole kunnollista tekemistä? Tämä on sitä sosiaalista toimintaa, eikö?

Dogi, minäkö muka soittaisin jonnekin? Nyt nyt kuule senkin.

Danna, Minä puhun rumia? SINÄ SEN ALOITIT AIKANASI >: Ehkä vien kuitenkin nämä häröilyni pelien puolelle, nyt kun kerta Perianilla ja Alfilla saa pelata.
Dogi koska Perian pääsee Sipeä ahdistelemaan? 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 27 Kesä 2013, 13:04

On, foorumilla kirjoittelu voidaan laskea sosiaaliseksi toiminnaksi, vaikka ei siinä kontaktia olekkaan. Onhan se loppujen lopuksi vuorovaikutusta kahden - tai useamman - ihmisen välillä.

No pistä tekstari!

Perian pääsee sitten ahdistelee Spliniä kun Splintter tulee takas. AKA KIRJE. KIRJEEEE. Just kidding, take ya time. Pitää muutenkin piirtää nopea kuvatus sen kropasta. Koska arvet. Nom nom.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 27 Kesä 2013, 13:07

Joo, sosiaalista kanssakäymistä, selittää kaiken .w.

Aksu, MITEN NIIN MINÄ MUKA ALOTIN?
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2013, 13:23

Danna, sinä niistä kolmesta puhuit facessa eka! >:Y

Pystyiskin pistää tekstarin. Ai mitenniin vuokranantajan toimisto on tässä samassa rakennuksessa ja kestäis tasan 2 min kävellä sinne keskustelemaan asiasta? Ehkä kohta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 27 Kesä 2013, 13:28

Jaaaaaa selittää, me puhuin kyllä rumista sanoista. .D
Nyt raahaudut sinne
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Dogster » 27 Kesä 2013, 13:32

Naapurit taitaa pitää hulluna koska äsken kauppakassia tonkiessa nostin äkkiä pienen pussin perunoita ja rupesin huutamaan: "OSTIN PERUNOITA! PERUNOITA!" ja juoksentelemaan ympäri asuntoa. Jaa mitenniin oon kyllästynyt syömään pelkkiä nuudeleita ja unohdan aina mitä mä oikein oon kaupasta ostanut? -3-

Juokse villi lapsi, juokse kauemmaksi, siellä kasvat vahvemmaksi ja vapaammaksi~ Tai siis. Kipaiset vaan siel toimistos, ei ne sua syö :3

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2013, 13:39

Mistä te tiedätte, syökö ne mut vai ei?! Mitä jos ne onkin kannibaaleja? Tiedoksenne, olen erittäin mehukkaan näköinen joulukinkku. Heti kankussa kiinni kun astun sinne. Enkä mä voi mennä ilman et joku tulee koiraa vahtimaan siks aikaa, kun sitä ei voi jättää yksin = Se ulvoo ja naapurit flippaa. Sitä ei voi ottaa mukaan koska pft kuka nyt ottaa koiran mukaan tollaseen paikkaan. Paitsi sokeat. Joku Azure.

Noni, eiköhän täällä ukkosta vähän. Kaikki muut toivoo ukkosta, silti se tulee tänne eikä muualle. Koira kiittää. Minä kiitän jos sähköt menee.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 27 Kesä 2013, 13:53

Koirat .w. me tykkäänki enemmän kissoista, meidän Haulokki <3 (miteen niin me nimeän lemmiikit hahmojen mukaan)
Pfft, Azure nyt menis koirien kans mihin vaan. .D
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Kesä 2013, 13:56

Dogster, tiedän tunteen. Aina kun käyn vanhempien luona, minulta meinaa päästä ilon itku, kun näen jääkaapin, joka oikeasti sisältää ruokaa. Siis oikeaa ruokaa.
Forte

ViestiKirjoittaja Dogster » 27 Kesä 2013, 14:00

Mulla tuli se sama fiilis kun olin kaverilla... Toinen kaverini tuli sinne hengailee pariks päiväks ja maksoi meidän ruuat. Ensinmäinen ajatus oli että pussaan kohta molempia - en oo saanut syötyä niin hyvin viikko-kausiin -3- Ah jäi ikävä niitä ruisleipiä ja pyttipannua...

Sais se ukkonen tulla tänne kans. Koska pfft tänne läkähtyy.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut