Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Kesä 2013, 16:14

Oi, minun on pakko jakaa tämä, ihan vain koska voin. Pari ystävääni ovat viimeiset kaksi päivää jauhaneet siitä, miten lauantaina he menevat Pride kulkueen mukaan ja miten maailman pelastuu ja kaikki on hyvin. Olenko, jälleen kerran vain kyyninen kun sanon, etten oikein usko tuon kulkueen, niin hyvää kuin se tarkoittaakin, oikein hyödyttävän mitään?
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Kesä 2013, 17:52

Forte samaa mieltä. Kyllähän se on kiva tapahtuma ja ilmanmuuta kannatan ideaa sen takan, mutta itse kulkue tuskin tulee mitään muuttamaan (kai?). Mutta mikäs siinä, jos haluaa sinne mennä pitämään hauskaa. En estä, en vastusta, en mollaa. Itte oon vaan liian laiska lähteäkseni.... oikeastaan minnekään. Ja ofc, onhan sekin taas tapahtuma, missä tavata toisia saman mielisiä henkilöitä.

Tietenkin taivas repeää heti kun minä lähden koiran kanssa lenkille. Nyt on sitten märkä koira ja ittellä kasa vaatteita kuivattavana. Tampere tulvii taas kohta, katotaan vaan. Kauhee joki jo tossa alaoven edessä kun tuli, sukilla ei ollut mitään mahdollisuuksia pysyä kuivana. No, oli se ainakin virkistävää. Ja viilentävää. Nyt niitä ukkosia vielä odotellessa...

Onko kukaan pelannu Shadow of the colossusta?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Kesä 2013, 18:39

Minusta se muistuttaa enemmän paraatia kuin mielenosoitusta. Ja koska se on, ymmärtääkseni, joka vuosi, Pride menettää vähän tehoaan. Siitä näyttänee tulevan enemmän vuosittainen kulkue, kuin mikään poliittinen kannanotto. Kaikella kunnioituksella toki.

Etelään piti tulla tänään ukkosia ja jotain maailmanlopun ennusmerkkejä, mutta on täällä puoli päivää aurinko ihan tyytyväisenä mollottanut taivaalla. Vähän aamulla jotain veden kaltaista ripsi ja ehkä yksi kytyinen jyrähdys. Miten säätä ennustetaan, arpakuutioilla vai onnenpyörällä?
Forte

ViestiKirjoittaja Bizara » 27 Kesä 2013, 21:31

Olisitte ollu Sievissä, täällä ukkonen veti kaheksan tunnin sprintin >__> Koskaan ennen en oo silkasta kauhusta itkenyt ukkosen aikana. Tappoivat pihalta meiän koivun jumalattoman pamahuksen säestyksellä. Sydänkohtaus loppui itkuun. Nyt mietitään miksi puu tiputtaa karnat.

Ja me pistän paremmaksi .> Sosiaalisuudesta viis, me katon animea mahjongin pelaamisesta. Ja siskon kanssa katottiin Madoka kahteen päivään. Ja luettiin ukkosella Death Notea. Ja Psycho Pass viikonloppuna, mikä lie. At laz meridianinkin ostin. Sosiaalisuuksista viis, mullon animua kesken. Sillon kun ehdin kesätöiltä >__>
Mun kesätyö on tehdä kaikki kotityöt. Kaikki puutöistä ruohonleikkuuseen ja pyykkien pesuun ja tiskeihin. Viiden hengen talossa. Muut asuu kuin pienet possut, sikolättihän tää on. Ja sitten ihmetellään miten me tungen sormet suussa pikkuveljen paidat siskon kaappiin. Oho- heräsin kahdeksalta peseen teiät pyykit. Miten sattu .w.

Whuu .w. Kaheksan tuntia ilman nettiä ottaa koville. Jos uskaltais viimein ottaa tuuletimen esiin niin ei kuole.
Bizara

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Kesä 2013, 09:47

Bizara, olisin mielelläni ollut siellä koska kunnon ukkosmyrskyt on nomnom. Paitsi jos omia sähkölaitteita mossahtaa sen takia, se on pyllystä.

ARGHGG, miks mun netti päättää aina öisin 2-3 aikaan alkaa takkuamaan asenteella "Nope, go to sleep". No ehkä se on vaan hyvä, tuleepahan tosiaan lähdettyä nukkumaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 28 Kesä 2013, 11:05

Nukkumaan mennään sitten kun aamuposti tulee ja kun silmät ei enää kestä konsolipelejä.
Forte

ViestiKirjoittaja Dogster » 28 Kesä 2013, 11:15

Nukkumaan mennään sitten kun tietää että on aikanen herätys. Ois pitänyt tehdä se eilen. Missasin kontrollin, nyt sieltä tulee neljänkympin lasku - - Jippii. Jospa piirtäis mielen paremmaks.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Kesä 2013, 12:20

Nukkumaan ei mennä koskaan vaan nukkuminen tehdään siinä samalla, kun pelataan vapaavalintaisella konsolilla tai pcllä vapaavalintaista peliä. Kahvia kitaan ja menoks.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 28 Kesä 2013, 18:20

Nukkumatti vie kohta teijät kaikkii sinne sininseen maahaansa!!

Naurettiin eilen kaverin kanssa, et olen sieni, jolla on lehmän aivot.... Hmmm täydellinen vertauskuva itselleni. Sain omakuvani valmiiksi, kiitos!

Viikko töitä vielä ja sitten hyppään bussiin ja menen kiduttamaan niitä pikkusia. Mut jos mun kädet ei selvii siitä työ viikosta, ku oon ties kuinka monta viiltoo saanu näihin, niin sit mä itken , ku ei oo käsi, joilla piirtää mitä kummallisia oloentoja!!

Kuulostaa mukavalta tavalta viettää kesää Bizara :D
Nya

ViestiKirjoittaja Crimson » 28 Kesä 2013, 20:21

Vois koittaa viimein tehä sen kauan puhutun come backin tännekin ja tuoda peli-ideoita ilmi ja muuten vaan häröillä perinteisesti menemään.

Eilen oli komeat ukkoset. Joskin väijyin kaikkia kissan kanssa pöydän alla sen jälkeen kun olin varmasti repinyt joka ikisen sähköpiuhan irti seinästä. Mulle on kehittyny vaistomainen tarve tyhjentää kaikki pistorasiat jos jossain jyrähtää, koska maalla aikoinaan meillä särkyi vaikka kuinka sähkölaitteita ukkosen takia. >:

Möröt ei nuku. Minä olen mörkö. :>
Crimson

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Kesä 2013, 08:59

Crimson kirjoitti:Möröt ei nuku. Minä olen mörkö. :>

The power of Moomin Pappa compels you!
Mohnake

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Kesä 2013, 10:06

Meikä nukkuu vaikka omaakin "Nurkkamörkö" statuksen :>

Äläpäläplööh... Mikä noissa pikseli-kuvissa nyt on niin kiehtovaa. Tekisi mieli tehdä niitä vähän enemmänkin :I No eikun tekemään siis!

Mitä muille muuten kuuluu? Onko kaikkialla läkähdyttävän kuuma vielä?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Mohnake » 29 Kesä 2013, 10:10

Täällä ei ainkaan ole ollut tuskallisen kuuma. Toissa päivänä, kun satoi rankasti.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Kesä 2013, 10:15

Sais sataa täälläkin - - Syksyllä satoi monta helkutin päivää putkeen, ja keväällä kanssa, ja nyt on hanat menneet kiinni jos niin voi sanoa.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Kesä 2013, 12:15

Crimson kirjoitti:Möröt ei nuku. Minä olen mörkö. :>

Dogster kirjoitti:Meikä nukkuu vaikka omaakin "Nurkkamörkö" statuksen :>

Kai te yhä tiedostatte, että mä syön mörköjä välipalaks? >8)
GET IN MAH BELLEEEH

Vähän on kuuma vielä, tosin vaan jos liikkuu. Hiostavat kelit tais olla sitten siinä, toivottavasti. Ei tartte kyllä takasin tulla.

Koirani ei osaa pelata Tekkeniä. Sääli, olisin tarvinnut kanssapelaajan tiimiin.

Eilen laiskotti, josko tänään ois taas ropetus päivä. Joooo. Batterya kitaan niin johan flippaa.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut