Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Kesä 2013, 12:25

Et sinä minua halua syödä. Olen pahan-makuinen, maistun aivan halppis chili-nuudeleilta ja sokerin sekoitukselta, hyih.

En liiku sängystäni, en, en yhtään. Pakko kirjoittaa ja piirtää. Ja tehdä lisää pikseleitä.

Tekken <3 En kyllä yhtään osaa pelata jos totta puhutaan.. olen näitä perinteisiä "Paina jokaista nappia ilman suunnitelmaa!" pelaajia mitä tulee Tekkeniin XD
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Kesä 2013, 12:37

Minulla ei ole makuaistia, joten ei se haittaa vaikka pahalta maistuisit. Nyt kitaan siitä.

Se on just ärsyttävintä Tekkenissä, kun kauheella vaivalla opettelet liikesarjoja ja sit tulee vastaan joku "räkäpelaaja" joka vaan hakkaa kaikkia nappeja ja pieksee sut. Terveisin siskoni. :|
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Kesä 2013, 12:44

Jos minut syö alkaa Argen itkemään. Sitä itkua ei edes Kali saa loppumaan >8C

Samaan aikaan meikäläinen häviää näille yhden liikkeen ihmeillekkin XD Ainut "tappelupeli" jossa pärjään on Naruto - Ultimate Ninja 1 ja 2
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Kesä 2013, 12:48

Ei kannata Kalin lähel pillittää liikaa, Delathos voi ärsyyntyä ja sitten on Argen seinätaljana >:

Naruto... joskus ZGllä taisin pelata sitä enkä ymmärtäny mitään mitä tapahtu. Tyydyn siis Tekkeniin. Kerta siitäkin on nyt ilmaisversioSDFLKJDSKJAFFFFFFFF ps-storessa. No, ehkä houkuttelen Crimsonin taas pelaan Tag tournamenttia joku kaunis ilta. Prrrrettty plz with da sugar on top.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Kesä 2013, 13:04

Argenista lattia-talja takan eteen :I

Se siinä onkin - siinä tapahtuu koko ajan XD

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Kesä 2013, 14:30

Kaunis talja olisikin.

Asd, oon nyt viimesen viikon miettiny tota kylä dilemmaa ja tullu siihen päätökseen, että vois sen toteuttaakin. Kylistä on olemassa jo kartta, nimet ja kuvaukset, mutta sitten toteutus tapa on vähän hankalampi, koska jokaiselle kylälle ei viitti omaa foorumia tehdä (17 ihmisten kylää, 6 kääpiöiden kylää, 17 puolueetonta). Ajattelin siis josko tekis yhden foorumin, mihin ilmotukseks pistäis kylien kuvaukset/tekstit ja kartan ja sitten aina kun pelais johonkin tiettyyn kylään sijottuvaa peliä, pitäisi pelin otsikossa mainita, missä kylässä peli tapahtuu.

Nyt kertokaakin, kuulostaako toi idea ihan tyhmältä?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Kesä 2013, 14:33

Hmmm.... no mikä nottei? Uusia kyliä ois kiva saada paikalle :'D Vaikka olisikin "vain" yhdessä foorumissa.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Kesä 2013, 14:44

Mohnake kirjoitti:The power of Moomin Pappa compels you!

Mitkään muumi papat muo päihitä! Tuon niille tusinan näkinkenkiä niin ne jättää mut rauhaan.

Aksutar kirjoitti:Kai te yhä tiedostatte, että mä syön mörköjä välipalaks? >8)

You can't eat me :333 <3

TEKKEN. Mä oon ikuisesti jumittunu tekken vitosen tasolle. Se on minulle ainoa kunnon tekken. Kuutonen ja tag tournament alkaa mennä niin lujaa etten mä jaksa opetella mitään haastavia liikesarjojakaan enää siinä, kun nappeja pitäis painaa suurinpiirtein kymmentä yhtäaikaa >:

Ovelasti skippaan kyläkeskustelun. Kukaan ei huomaa :>
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Kesä 2013, 14:48

Ne emmä voi suo syödä, tru <:
LET'S SPEAK SOME KARATE

ETKÄ SKIPPAA NYT KUN MÄ SAAN MUUTEN SLAAGIN KUN EN OSAA PÄÄTTÄÄ MITÄÄN YKSIN VAAN TARVIIN TEITÄ JA TEIDÄN MIELIPITEITÄ ASD. Missä on mun brainstorm Sands ja Harlekiini kun tarviin niitä?! Ivykin jossain. Olen yksin. Aivan yksin tässä kylmässä maailmassa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 29 Kesä 2013, 15:34

Ja ennen kuin edes harkitset maistaa nii vaadin ainakin sukkani takasin ennen sitä! KARATE YEES! KARATE ON PARAS!

Sinä mitään yksin ole. Ja jos siellä on kylmä, niin mä sanon sitten että täälä on ihan liian kuuma ja älyttömän trooppinen ilmasto. Vois sataa yhen päivän ihan aamusta iltaan niin olisin ilonen.
Crimson

ViestiKirjoittaja Dogster » 29 Kesä 2013, 15:38

SADETTA TÄNNEK- Ei katos keppanaa, tuollahan taitaa oikeesti kohta alkaa satamaan.... EI HITTO VIIMEINKIN JES WOOHOO.

Katsooko kukaan muu täällä Steve Wilkos nimistä sarjaa? Tai ohjelmaa, miten sen ottaa.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Kesä 2013, 11:51

Vihdoinkin kämppä on lähes kylmäksi lueteltavissa. Nyt on täydellinen lämpötila dataa sisällä iloisesti. Satanukkin yöllä, perfect.

Miten ihminen voi olla niin laiska, ettei jaksa kattoa yhtä leffaa? The Amazing Spider-man odottaa yhä, että kattoisin sen. Tossa se on pöydällä pölyttymässä, mut se on niin hankalaa tunkee levy koneeseen ja vaan istua ja möllöttää. Mutkun en tykkää kattoo leffoja yksin >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 30 Kesä 2013, 17:18

Im back!

Ja sain uuden tietsikan!!! Kultamuru on niin ihana ja nopee, etten mä kestä.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Dogster » 30 Kesä 2013, 17:26

JAHHUU. Tappelin ton allekirjotuksen kanssa jonkin aikaa - koetin tehä siitä et omia silmiä ainakin miellyttäis. Nyt se viimein onnistu, hyvä minä *dance* Joo sori nää on näitä mun.... omituisia pakkomielteitä.

JA TÄÄLLÄKIN SATAA. Ei uskois MUTTA SATAA. Tai ainakin satoi, nyt taitaa olla pien tauko. Tauoista puheen-ollen, nyt on hyvä hetki ottaa tauko noista pikseleistä viimein ennen kuin menee hermot niiden kanssa :I

Sutijalle onneks olkoon uudesta koneesta!

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 00:48

Onnea uudesta tietokoneesta! Tiedän miten hieno se tunne on \o/

Ja sitten totean KUINKA TYLSÄÄ minulla on juuri nyt. Ei, minua ei huvita mennä nukkumaan >:/ Anna, tule ja viihdytä minua.

Kenen peliin olen unohtanut vastata? Aksu, sinua ei lasketa.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut