Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 01 Heinä 2013, 23:31

Piirrä Rickon ja Alf puuhissa. If you know what I mean.

Kellään mitään hajua, että onko TNF:ssä ennaltaan sinisiä maageja tai muita värikoodillisia? Ja jos on niin määrääkö väri elementin, taikuuden tyylin vai arvon?
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 23:32

HEPHEPHEPHEPHEPHEPHEPHPHEPH, jätetään nuo piirrustusaiheet minulle. Meinaan kädenvääntö kuvat.

eeeijolejoo. Ei ole värikoodeja. Paitsi jos sellaisen hahmon haluaa luoda. Mutta mitään ei ole erikseen määritelty ja jos olisi, löytyisi se sivuilta.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Heinä 2013, 23:38

Kellään mitään hajua, että onko TNF:ssä ennaltaan sinisiä maageja tai muita värikoodillisia? Ja jos on niin määrääkö väri elementin, taikuuden tyylin vai arvon?

Mulla oli Mohnis aikoinaan punainen maagi täällä, lähinnä Final Fantasy sarjan mukaan menevä mustan- ja valkoisen magian hallitsija tyylillä. Mikä on sininen maagi? O3O

Kun puhutaan piirtämisestä, alkaa itteäkin himottaa piirtäminen. Senkin lierot 8|
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 23:41

Crimson kirjoitti:Kun puhutaan piirtämisestä, alkaa itteäkin himottaa piirtäminen. Senkin lierot 8|

Odotas vaan kun Ivy piirtää sulle taas vastaus kuvan siihen teidän Giffi sotaan. Sitten voit taas piirtää jotain kivaa sille <:

Tietääkö kukaan mistä sais ehkä käytettynä ostettua koulukirjoja halvemmalla?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 23:42

Mulla tulee sinisestä maagista lähinnä FF ysin Quina mielee, pysty oppimaan vihollisten taitoja.

Piirreetään. Kaikki.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Mohnake » 01 Heinä 2013, 23:44

Sininen maagi on lähinnä henkilö, kuka on syventynyt tutkimaan magiaa ja sen alkuperää yms. Harvemmin käyttää agressiivisia taikoja ja yrittää löytää kompromisseja ja väkivallattomia ratkaisuja. Tai näin ainakin on erään kirjailijan näkökulma. Eri todellisuuksissa ja maailmoissa sininen maagi voi tietenkin olla vain vesi/jää-elementalisti tai kuten joillakin värit merkitsevät magian harvinaisuus ja vaikeus asteikkoa.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Bizara » 01 Heinä 2013, 23:47

Me vaan istun hiljaa ja stalkkaan teiän viestejä. Jatkakaa toki. o__o

Aksutar kirjoitti:Tietääkö kukaan mistä sais ehkä käytettynä ostettua koulukirjoja halvemmalla?

Me ostetaan yleensa Jameralta o3o On sielläki aika kallista mutta silti. Riippuen siitä voiko käyä paikan päältä hakemassa.
Bizara

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 23:49

Ännänännänänä, täytyypä sitten tarkistaa Jamera, josko löytyis. Kuukausi aikaa hankkia kirjat. Oh boy.

Piirretään kaikki joooo.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 01 Heinä 2013, 23:50

Lotdow piirrä trade <:

Kun kerran noin kauniisti pyydät ^^(\

Bizara, liity ihmeessä piritämiskerhoomme! Olemme kaikki (paitsi minä) aihetta vailla.

Maagi on maagi, jos minä ne jotenkin luettelisin niin varmaan silmien värin perusteella, tai sitten sukkien. Mulla ei taaskaan ole muuten puhtaita sukkia.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Crimson » 01 Heinä 2013, 23:50

Mohnake kirjoitti:Sininen maagi on lähinnä henkilö, kuka on syventynyt tutkimaan magiaa ja sen alkuperää yms. Harvemmin käyttää agressiivisia taikoja ja yrittää löytää kompromisseja ja väkivallattomia ratkaisuja. Tai näin ainakin on erään kirjailijan näkökulma. Eri todellisuuksissa ja maailmoissa sininen maagi voi tietenkin olla vain vesi/jää-elementalisti tai kuten joillakin värit merkitsevät magian harvinaisuus ja vaikeus asteikkoa.

Tää selvens o7 Pitää viä tutustua tohon Dannan Quinaan. Mulle FF ysi on ihan koskematon sarjan peli, kaikkia muita oon vähintään kokeillu - paitsi niitä mmo sotkuja..

Tietääkö kukaan mistä sais ehkä käytettynä ostettua koulukirjoja halvemmalla?

Itte oon lukioaikoina tilannu kirjoja Jamerasta, joskin en tiiä onko siellä si korkeakoulujen kirjoja? Nyt sitten hyödynnän suomalaista kirjakauppaa. Korkeakouluilla on kans joillain omat kirjakauppansa (kuten meillä täällä hämeenlinnassa), josta saadaan luokan kesken kimppatilauksina tarvittavat kirjat keskimäärin halvemmalla kuin yksittäin mistään kaupasta :>
Crimson

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 01 Heinä 2013, 23:54

Niin. Ideariihi. Eikun.

Ei oo sukkia mullakaan .D tarviisin lisää.
Sukat. Hih
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Heinä 2013, 23:58

Sukat. Sukka. Sukkia. hassu sana. Kuten on myös kiisseli. Ja meisseli. Hokekaa heti ja sitten tulee vielä ufommaks kaikki sanat.
Puhtaat sukat on kuitenkin turhia kesällä. Kuka käyttää sukkia kesällä? Kesällä juostaan avojaloin pitkin niittyjä! Avojaloista mieleen, näin tänään hennerin kaupan nurkalla joka käveli pitkin katuja ilman kenkiä tosissaan. Kiva nyt täällä tampereella vetää ilman kenkiä kun joka nurkalla ja notkelmassa rikottuja pulloja 8|

Musta vähän tuntuu et tää keskustelu on aika lennokasta kun puheenaihe vaihtuu koko ajan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Heinä 2013, 00:01

Lennokas keskustelu on parasta, siksi lörpötänkin kaikesta täysin omituisesta.

Kaikki jotka sitten saa tämän illan aikana jotakin piirretyksi, niin julkaiskaa tekeleenne! Haluan nähdä ne 8)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2013, 00:02

Kaikki jotka sitten saa tämän illan aikana jotakin piirretyksi, niin julkaiskaa tekeleenne! Haluan nähdä ne 8)

..... Onko ihan pakko?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Heinä 2013, 00:04

On. Ähäkutti, nyt et pääsekkään karkuun!
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut