Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Heinä 2013, 00:05

... onko pakko tän illan aikana?

LENNOKASKESKUSSTELUPLUSKYMMENEN
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Heinä 2013, 00:07

"Tätä iltaa" ei nyt varsinaisesti ole enää olemassa kun kelloa katsoo, mutta...
... No en minä tiedä! Julkaiskaa kun julkaisette, kunhan julkaisette! <_>

Haluan ostaa rakettirepun ja lentää Kuuhun. Kuka tulee mukaan?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Dogster » 02 Heinä 2013, 00:08

No mä sain valmiiksi yhen OC botin pika-kasvokuvat... lasketaanko se? En kyl aatellut julkasta missään kun on oikeesti semmonen pika-kuva :'D
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2013, 00:10

Taasko me alotetaan bottitransformesrmecharobotti keskustelut? Rautajätti on mun suosikki. Ette saa sitä. Paritan OCni sille. OCn jota ei olekaan.

On. Ähäkutti, nyt et pääsekkään karkuun!

no voi >:|

Vai kuuhun... En kyllä välittäis mennä, paitsi jos saan iskeä Aksulandian lipun sinne?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Heinä 2013, 00:11

Minä lähden!

Kolmesta hahmosta on paha tehä chibikollaasia o3o
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Heinä 2013, 00:18

Maailmassa ei taida olla mitään hulvattomampaa ko kattoa vierestä, kun kissalle iskee iltavilli ja se juoksee pitkin kämppää päättömästi 8| Tsiä se ny tankkaa vettä suoniinsa, että jaksaa juosta vielä vähän lisää..
Crimson

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Heinä 2013, 00:25

Jos nyt yritän kommentoida yhtään mitään, siitä tulee jotain kauheaa. Taidan siirtyä seuraamaan tätä keskustelua ja yritän saada edes luonnoksen aikaiseksi, ennenkuin painun Höyhensaarille.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Heinä 2013, 02:37

Hyi. HYYI. Justiin kun me luulin päässeeni niistä kärpäsistä, niin heti me melkein nielasen semmosen! xAx Men ymmärrä miten se pääs mun mehulasiin. Nyt non siirtyny traumatisoinnista murhayrityksiin. Hyi.

Älkää syökö kärpäsiä, sanonpahan vaan. Me sain traumat kun melkein.

Joo. Jos vaikka nukkus.
Hyi.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2013, 02:42

Mun isä kerran nielas kärpäsen puuhamaan parkkipaikalla ja sit oli kauhee kakominen. Tuuli niin kovasti, et itikka perhana lens vaan suuhun. En tiedä miksi, mutta nauroin.

Nukkuminen? Pffffft. Ei vielä. Ei koskaan. En nuku koskaan 5/5 Jupe Laamanen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 02 Heinä 2013, 02:43

Ja koska aiheet vaihtuu nopeasti ja minulla ei mitään muutenkaan järkevää sanottavaa olle niin yksi lähestymistapa magian väreihin olisi tietenkin sellaisesta pelistä kuin mtg (Magic the gathering.) Eli tuon pohjalta valkoinen olisi parantaminen yms valomagia yms jossain määrin edustaa lakia ja järjestystä, vihreä olisi elämä luonto ja raaka voima, punaine jotakin sarjaa kaaos yms tuhoisat luonnonvoimat (tuli, ukkonen, maanjäristykset yms), mustaan kuolema, kirous ja uhraus ja siniseen sitten tutkiminen ja esimerkiksi loitsujen purkaminen ja epäsuora lamauttaminen (kusipäiden väri koska mtg, countterspell ja charismapingerit)
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Heinä 2013, 03:15

NUKKUMISTA EI TUETA! Sanoo henkilö joka on yrittäny kääntää unirytmiä oikein päin viimeiset kaks viikkoa. Käyhän tää eläminen toki näinkin, että päivät nukutaan ja yöt riehutaan 8|

Mtg on hieno, joskin en sitä itte ole koskaan innostunut pelaamaan, mutta seurannut vierestä pienimuotoisia pelikortti/lautapeli kauppojen järkkäämiä turnauksia ja kavereitten pelejä. Poikaystäväni joskus vuosia sitten pelasi mtg:tä ja sillä taitaa vieläkin olla ne kortit tallella - en sitten tiiä kuin aktiivisessa käytössä ne on viä :>
Crimson

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Heinä 2013, 10:48

Nukkumista ei tueta ei. MUTTA MIKÄ ONKAAN TÄMÄ TUNNE NIMELTÄ VÄSYMYS, KUN ON MENNYT NUKKUMAAN VIIDELTÄ JA HERÄNNYT YHDEKSÄLTÄ?! Piru vie Crim, we did again.

Mitä taas tulee maagien voimiin ja väreihin, itte ainakin oon oletellu et porukat tulkittee sen aina mahdollisimman yksinkertasesti. Valkonen = hyvä, valo yay holy powerz, musta = omg baad evil daark >:. Ja sitten värit ittessään lähinnä nyt elementtien mukaan naiivisti, periaatteella vihreä maa, sininen jää/vesi jne. Tokihan niitä nyt eri versioitakin on ja jotkut niitä käyttää, mutta kuten sanottu, TNFssä ei oo sitä määritelty joten jokainen tulkitkoon omalla tavallaan.

Pandanna kirjoitti:Kolmesta hahmosta on paha tehä chibikollaasia o3o

Kolmen trio lupaa aina hyvää. Huehuehuehuehuehue joo. Josko menisin vaan vastaamaan.

Paitsi että pitää lähteä isän kans korjaan mummun pesukonetta. Damn!
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Heinä 2013, 12:05

Maagit on kivoja, miksi mullei ole semmosta.

Ehehehee Aksu, yritätkö se vihjata jotain? .D
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Dogster » 02 Heinä 2013, 12:29

Maagit ovat mahtavia <3 Paitti jos ne on semmosia rääpäle-räkänokkia jotka tajua maailman menosta mitään *köh köh*

Ja tajusin juuri olevani itsekäs kökkö -3- Koska pidän give-awayn dA:ssa, jonnekka ihmiset saa heittää omia palkintojaan jos niin tahtovat. Nyt ketuttaa kun en voi osallistua, perkeleen ihmiset heittelee kaikkea mahtavaa sinne XD
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Crimson » 02 Heinä 2013, 16:27

Nukkumista ei tueta ei. MUTTA MIKÄ ONKAAN TÄMÄ TUNNE NIMELTÄ VÄSYMYS, KUN ON MENNYT NUKKUMAAN VIIDELTÄ JA HERÄNNYT YHDEKSÄLTÄ?! Piru vie Crim, we did again.

We did it again indeed. Hups (-----D

Maagit on kyllä aivan parhaita. Ei turhaan ole se ykkösvalinta melkein kaikessa, jos jotain alan pelaamaan o3o
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut