Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Maalis 2009, 00:31

niin no, tottahan tuokin.
mutta en siltikään luettele sitä "puhtaaksi" kauhuksi.. pitäisi katsoa mitä takakansi sanoo luokittelusta. siitähän on toinenkin osa.. ootko nähny? Mun on pitäny pari kertaa vuokrata se mut koskaan en oo saanu aikaseks..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Maalis 2009, 14:54

Aahaa, vai että pelätään täällä hammaslääkäreitä (miun iskä ja mumma \o/), lääkäreitä (miun äiti ja mummi \o/) ja kirurgeja (miun ukki \o/)? Omasta kokemuksestani voin sanoa, ettei hammaslääkärissä ole niinkään pelottavaa n__n

Huomasinpas että Kitshi on herännyt eloon 8) Hyvehyve...
Hmm. Tätäkin voisi taas kutsua tällaiseksi ohikulkukierrokseksi, kun kohta pitäisi rientää harkkoihin.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Maalis 2009, 14:59

hee'e... munkin pitää kohta lähteä isälle.. eli en todennäköisesti vastaa ropeihin viikonlopun aikana, mutta muuten saatan ilmoitella olemassaolostani täällä.

:'DDD vai asuu Agnuska miun kellarissa.. täytyypä muistaa ruokkia sut.

ah, saimpa vihdoin päiviteltyä TNF clubia tuol devarin puolella.. poistin kaikki vanhat kuvat ja nyt sitten odotellaan uusia 8) kaikki jotka kiinnostu niin lukemaan cryptin sanomat siitä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Maalis 2009, 15:46

Joo lueskelin :D Niinpästä, mut kannattaa ruokkia... Tarpeeks usein. Eikä sit suolakurkkua tai tomaattia 8< ne saa mut yökkimään.

Täälläpäin alkaa paistaa aurinko - ja kyllä, puheenaihe vaihtuu säähän \o/ Veikkaan, että ku palaan Ylläkseltä, niin täällä ei oo enää yhtään lunta. Se kyllä kelpais mulle, kun tykkään enemmän kesästä mitä talvesta -.-
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja suskari » 27 Maalis 2009, 16:40

Foorumi oli eilen aivan ihana minua kohtaan... Oli kirjoittamassa vastausta peliin kun PUM foorumi heitti minut pihalle, enkä päässyt enää sisälle koko päivänä... Oli vain valkoista ja jotakin tekstiä... >< Mutta nyt palasin 8D

*lukee viestejä läpi* Kaunan olen katsonut japanilaisena kummatkin ja viellä peräkkäin. Ykkönen oli parempi kuin kakkonen, siinä ei paljoa juonta enää ollut. Kunhan se muija vain tappoi ja tappoi... Tosin menetin yö uneni elokuvien takia ihan kokonaan, peläten että se muija hyökkää jostakin nurkasta.
suskari

ViestiKirjoittaja Ay » 27 Maalis 2009, 17:16

Eilen minulla se ei päästänyt foorumiin, mutta päästi pääsivulle. Todella myöhää eilen illa päästi lopulta sisään. Miksi sellainen on toistunut monesti tämän viikon aikana?
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Maalis 2009, 17:38

eeei se foorumi edes itse SUURTA AKSUA päästänyt sisään, syy on foorumin tarjoajalla. kysykää sieltä, en sitten tiedä mikä niillä on vikana. Tulee aina se "critical error" tai vastaava viesti.
mutta ne täytyy vaan kestää, ei ne yleesä päivää pidempään kestä.

mullekkin on käyny kerran niin että kirjotin armottoman pitkän rope vastauksen ja sitten kun oli lähettämässä sitä niin TADAAA 8DDD foorumi alhaalle.. sillon otti päähän niin pahasti että menin mätkimään ihmisiä tekkeniin.
sen jälkeen olenkin aina kopioinut tekstin, ennen kuin lähetän viestin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 27 Maalis 2009, 17:44

Ugh voisi tosiaan vastata peliin kun eilen ei tänne päässyt :33

Onneksi tänään ei oo treenejä. En yhtään jaksaisi mennä. En sitten yhtään. Toisaalta tuolla paistaa aurinko ja kaikkea...
Arya

ViestiKirjoittaja Aksutar » 27 Maalis 2009, 17:49

nii 8) mää vastaisin muuten mutta ko ollaan isällä ja typotan jostain syystä ihan hemmetisti tällä näppäimistöllä ja kannettava kettuilee niin paljon etten jaksa sillä ees yrittää päästä foorumin puolelle... saatte siis oottaa maanantaihin.. onneks sillon on vapaata 8) mulla on nyt hemmetisti vapaa-aikaa.. kouluakin vaan satunnaisesti, paitsi tiistaisin kaks tuntia ja perjantaisin neljä.. että aikaa riittää 8)

pihalla on kyl niin nätti ilma että tekis ihan mieli mennä sinne.. mutta kun ei oo seuraa saatika tekemistä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 27 Maalis 2009, 18:04

Ugh... Vastasin peliin ja lähden tästä rustaamaan jotain paperille. Kerpele kun se yksi Copicci on ollut rikki siitä asti kun sain sen - pitää mennä vaatii uus. Pöh... Mut hais .D
Arya

ViestiKirjoittaja Zaubares » 27 Maalis 2009, 23:34

Terve tännekin. Olen ollut vähän hiljainen viime aikoina kun koirani kuoli, mutta nyt alan taas vastailla.

Mikä muuten on Copicci?
Zaubares

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Maalis 2009, 00:09

oow.. osanottoni :/

copic? niitäkö tässä ajetaan takaa? Ne on niitä huopakyniä tms, en ala päteen kun en varmaks tiedä 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 28 Maalis 2009, 11:26

Copic on tussi, jossa on kaksi päätä sivellin ja normaali tussi pää.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Maalis 2009, 13:00

nyt kun kaappeja aloin kavelemaan niin löytyypä miultankin näköjään kyseisiä tusseja.. no, ei kaikkea voi muistaa 8)

hemmetti ku on taas koodaus ongelmia.. ja täältä isältä käsin niitä on astetta vaikeempaa koittaa korjata =_='
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 28 Maalis 2009, 19:20

Osan ottini minultakin. Toivottasti hyvillä mielillä meni eikä täyden surullisena.

Ai, että futis ottelu on jännä. Suomi johtaa mikä ihmeelistä ja ihmeiden onni maali tuli. Ok maali oli. Ei millään pahalla ei Suomalaiset osaa pelata jalkapalloa miesten puolella.
Ay
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut