Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.
Valvojat: Ivy, Agna
Kirjoittaja Ventus-setä » 20 Loka 2011, 13:59
Uu hienoa täällä on sisaruksiakin (: Taidan kutsua mun iso- ja pikkuveljenki tänne. Ne ei tajuu mitään mangasta tai roolaamisest, isoveli on britannias kouluttautumassa bisnesalalle, pikkuveljel on oma koulu ja kaikki sen konsolipelit, mut ei se haittaa. Kyl niil on aikaa :DD Hoh eipäs olekkaan sitten Aksu kaikista vanhin >)
-
Ventus-setä
-
Kirjoittaja Kitty » 20 Loka 2011, 15:21
Uhh... Tuntuu siltä että mun pieni ja rikkinäinen sydän ois jääny auton alle....
Mulla ei oo kun yks kaveri joka harrastaa ropettamista, eikä kukaan koko suvussa tajuu mitä mä teen koneella 24/7
-
Kitty
-
Kirjoittaja Lotdow » 20 Loka 2011, 15:25
Aivan aivan... Tästä Agna ja Lotdow siskokset jutusta puhuttiin ensimmäistä kertaa jo aikoja sitten vanhassa pulinassa ^^ Aksun hämmästys oli lukemisen arvoinen!
-
Lotdow
-
Kirjoittaja Templer » 20 Loka 2011, 15:35
Temp palaa höpisemään taas pienen tauon jälkeen, netti petti minut jälleen D::
Uusi hahmo saapunut myöskin. (: toivottavati hänen tietosesna kävivät Aksun silmiin. Jos ei ole pyörtynyt sinne jonnekkin... : D
-
Templer
-
Kirjoittaja Agna » 20 Loka 2011, 15:36
Niin oli, ja khyl oli huolella suunniteltu juttu.
Näin ihan btw ei Aksu edes mun mielestäni ole vanhin täällä muutenkaan. Taitaa löytyä montakin (?) vanhempaa tai ainakin saman ikäistä. Tosin tuntuu että uudet pelaajat on kaikki ollu nyt viimevuoden aikana nuorempaa kastia (sellaista minä-ikäluokkaa ja siitä alaspäin).
Tein ehkä äsken maailman hienoimman värikynäväritykseni. Ja. Te. Saatte. Pian. Nähdä. Sen.
-

Agna
- Hovinarri
-
Kirjoittaja Kitty » 20 Loka 2011, 15:47
Ooh, Agna link link, ja saat luvan näyttää sen FredxEvelyn kuvankin ^^
-
Kitty
-
Kirjoittaja Daniella » 20 Loka 2011, 15:58
Mun täytyy hankkia ensin piirtopöytä, ennen kuin suostun koneella mitään väsäämään, ei hermot kestä xD lyikkäreillä vaan yleensä, myös maalit ja värikynät käy ^^ ja Kitty mulla on vielläkin työn alla se madame poisonin kuvatus!!! Vieläkin!!
-
Daniella
-
Kirjoittaja Templer » 20 Loka 2011, 16:08
Itse sain jo piirtopöytäni ja olen siihen hyvinkin tyytyväinen :3
-
Templer
-
Kirjoittaja Daniella » 20 Loka 2011, 16:27
Uiii minkäs rotuinen...(kyllä, rotuinen xD) tämä sinun piirtopöytäsi on, voisin ottaa vastaan suositteluja ennen kuin ostan ^^
-
Daniella
-
Kirjoittaja Ventus-setä » 20 Loka 2011, 16:28
Possut on kivoja :3
-
Ventus-setä
-
Kirjoittaja Templer » 20 Loka 2011, 16:30
Trust: Slimline Widescreen Tablet
Itseasiassa perus halpa ja ainakin minulla toimii, mutta Crimillä ei kuulemma toiminut niin hyvin? Ainakin tälläisen käsityksen sain. En kyllä mene takuuseen kuinka pitkään tämä minulla toimii, mutta vielä tuo on ihan loisto kunnossa (: Vaikka vastahan tämä hankittiin olisikohan n. kuukausi tai alle :D
-
Templer
-
Kirjoittaja Agna » 20 Loka 2011, 16:34
LOL! Äskeinen vuorokeskustelu:
Agna: Kas, Pumpkinin ja Lounatuulen sisarus... Tämmönen lohikäärme.
Lotdow: Lohikäärme?!
Agna: Niin?
Lotdow: Ja mä luulin että Pumpkin on hobitti...
Agna: Eijeij, se on... Tämä. *klikkaa auki kuvan Pumpkinin esittelyssä*
Lotdow: Se on nainen?!
Agna: On?
Lotdow: PAHUS, mä luulin aina että se on pieni ja juopotteleva hobittimies!
-

Agna
- Hovinarri
-
Kirjoittaja Kitty » 20 Loka 2011, 16:38
=D Sounds epic
-
Kitty
-
Kirjoittaja Templer » 20 Loka 2011, 16:38
xD Ei voi olla totta.. Repesin pahemman kerran. ::D
-
Templer
-
Kirjoittaja Lotdow » 20 Loka 2011, 19:01
AARGH! huomasin juuri että mullahan on kolme hahmoa piirrettävänä, kun ne kerran olen teikäläisille luvannut. Anteeksi tämä kesto! Yritän toimia, jahka löydän paperin, kynän ja inspiksen! X.X Ei voi ihminen unohtaa tällaista asiaa...
-
Lotdow
-
Paluu Keskustelut