Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 02 Heinä 2013, 23:09

Battlemaget ovat ehdottomia ykkösiä. Voi keittää vastustajan haarniskan sisään samalla, kun työntää miekkaa toisen kankkujen väliin.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Michyy » 02 Heinä 2013, 23:56

Juu ne on kivoja. Jotenkin helposti saa taistelumekaniikaltaan jänniä hahmoja juuri tuolla magian ja lähitaistelun yhdistelmällä. Yksi jännä idea aikoinaan oli että teenpäs battlemagen joka perustuu ansapohjaiseen magiaan. Siinä missä idea houkutteli niin jotenkin on vaikea tuollaista vissiin toteuttaa, ellei sitten tosiaan pöytäropea kartalla pelata ja silloinkin pitäisi itse johtaa koska pelin johtajaa paha järkätä ansoihin asenteella "Juu no ei ole mököjen näköalueella joten ethän sinäkään ansojeni tarkkaa sijaintia voi tietää..." Joten kyllä ne on kivoja terveisin hahmoni uppoavat kategoriaan enemmän tai vähemmän ellen sitten vain ninjaa ole tehnyt (silloinkin usein magiaa koska sillä voi tehdä kivoja juttuja.) Toinen on sitten se että kyky ottaa iskuja vastaan jää itselläni yleensä vähemmälle painotukselle kun taas ketteryys mahdollisimman korkealle (ja sitten se jokin tapa saada asioita aikaan iskuilla suoraan tai epäsuorasti.) Ja ennen kuin kysytte niin ei minulla ei ole hahmoja (täällä, missään muualla tai suunnitteilla) jotka ei olisi toimivia myös taisteluissa. Sitä se pöytäropetus teettää...
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 15:01

Pöö. Haluaisko joku keksiä meikälle muuta tekemistä kuin piirtämisen / pika-ropettelun Skypessä? Terveisin ultimaalisen tylsistynyt Jeppe. Piirtäminen meinaa luonnistua, ja mun pika-rope-partnerit kadonneet töihin / matkoille joten sekin idea on ulkona -3-

PS voiko lusikan varren juuri haljeta itsestään? Koska nyt on teelusikassa outo halkeama...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2013, 15:03

Joku mummo koki tänään tarpeelliseks alkaa räyhäämään mulle, kun koira pissi lyhtypylvääseen 8| Lähti jopa seuraamaan ja huutelemaan kaikkea, kun ei ilmeisesti ketään mutua ollu, ketä stalkkailla. Annoin koiran siis kusta jokaiselle lyhtypylväälle, ihan vaan ärsyttääkseni sitä lisää. Onneks enää kuukausi tässäkin ni sit pääsee muuttaan kauas pois.

Jotta voi hakee opitnotukea, eikö tarviikin olla joku todistus koululta? Voiko sen hakemuksen silti heittää jo jonoon ennen kun sen todistuksen on pistäny liitteeks?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 15:13

Lukasinkin siitä... Perkeleen mummot >8C

Tietääkseni kyllä, kyllä sen voi pistää sinne jo menemään. Toisaalta jos pistät sen lapun mis lukee et sut on hyväksytty sinne kouluun, niin sekin lasketaan todisteeks siitä et sä opiskelet - ainakin itellä se toimi.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2013, 15:23

Oon kans miettiny et pistäisin sen hyväksyntälapun, mut sit taas toisaalta, onko se todiste? Voitko sä sillä todistaa että sä alotat opiskelemaan/olet opiskelemassa ja että varmasti otit sen paikan vastaan? Toisaalta, kai sitä voi aina kokeilla. Kai ne sieltä tarkistaa sen sit jotenkin en minä tiedä siitä on kolme vuotta kun viimeks oon näiden kanssa tapellu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 15:27

Suosittelen kokeilemaan - jos ne sieltä pistää mitään viestiä se vaan tarkoittaa about 2 viikon viivästystä. Mieluummin pistää nyt siis samantein.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2013, 15:41

Nonni. Kai sitä vois kokeilla.

Mut ai perhana. Oonko ainoo jolla foorumi lagaa? Meinaan äsken tuli error ilmotus, nyt on pirun hitaalla ja foorumi.info ei toiminu. Nyt suotana jos menee foorumi taas edes päivän ajan alaks niin se on muutto sitten. Aivan varmana. En edes harkitse vaan sillä samalla sekunnilla jos nään yhdenkin error ilmotuksen joka hyppii ruudulla pidempään kun tunnin.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 15:46

Et ole ainut ei... Sain errorin kanssa :I Mietin vaan koko ajan että millonka tulee seuraava... En tiedä et pitäiskö olla helppottunut ettei kyseessä ole oma nettiyhteys sittenkään.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2013, 15:49

Mun tilanteessa ketuttais huomattavasti vähemmän se, että kyseessä ois oma netti, kun taas sitten se, että foorumi flippailee koska FFFFFFDFDSS. I'm done.

Proboardsille sais kuulemma helposti siirrettyä...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 16:01

Ja nyt tää toimii \o/

Pro-what-now? *ei tiedä mitään foorumeista*

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2013, 16:05

ProBoards mon. PROBOARDS

Kuinkakohan moni mulle totakin on suositellu. Tos pitäis vaan antaa foorumien osotteita ja sit en tiiä mitä tapahtuu ja sehän täs pelottaakin koska asd. Mulla pitää olla kuva kuvalta kädestä pitäen näytettynä miten prosessi toimii, ennen kun mä mihinkään ryhdyn. Pyllyt.

Kahvia ja energiajuomaa sekaisin, pitäiskö kokeilla?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 16:10

Aa, tiedän tunteen - pitää tietää tismalleen mitä tapahtuu ennen kuin koskee mihinkään e.e

ÄLÄ HERRAN NIMEEN KOKEILE! D: Tulee vielä kofeiini-myrkytys.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Heinä 2013, 16:13

Täällä on keskustelu käynnissä.

Tulin vain ilmoittamaan että täällä sataa aika hemmetisti. Jatkakaa toki. ^^
Lotdow

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 17:35

Ja kaikki katos :I

Plääääh. Tekiskö puuroa tai makaroneja... aika ykstoikkonen tää mun ruokavalio tosin.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut