Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 03 Heinä 2013, 17:43

Makaroonit on hyviä (Y)

Vois tehdä jotain muutakin kuin olla koneella, mutta toisaalta taas ei.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2013, 17:45

Plääääh. Tekiskö puuroa tai makaroneja... aika ykstoikkonen tää mun ruokavalio tosin.

Oon kuullu ton saman kysymyksen aikasemminkin.

Ja kukaan minnekään kadonnu.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 17:52

Niin olet Aksu, niin olet. Tervetuloa elämääni missä ruoka-valio koostuu - ainakin tällä hetkellä - puuroon, nuudeleihin, ja makarooniin :I TAHTOO LIHAA. Uhraisin vaikka pikkurillini vasemmasta kädestä että sais kassillisen sapuskaa mikä täyttäis XD
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2013, 17:59

TAHTOO LIHAA. Uhraisin vaikka pikkurillini vasemmasta kädestä että sais kassillisen sapuskaa mikä täyttäis XD

Vaihda pikkurilli sieluun, niin voimme jatkaa keskustelua.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 18:00

Sieluun, mihin sieluun... Mihin sitä muka tarttee :I
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2013, 18:04

Nimenomaan. Et tarvitse sitä. Anna se minulle. Tässä, allekirjoita tämä sopimus. Verelläsi. Kiitos.

Dogi miks et oo sykpes mul on tylsää.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 18:07

EN ANNA. Ellen saa jotain sitä vastaan. Koska minä en verellä kirjoita mitään ellen saa korvauksia :I

Mitä? Mähän oon istunut Skypessä aamu kymmenestä! Teikä se mulle on siellä näkymättömänä!

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2013, 18:09

Juurihan tarjosin sitä ruokakassia.

... Älä nyt perkele sano et mun skype päätti et lol en näytä messenger yhteystietoja enää ikinä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 18:11

Ai, juu, niin aivan XD

No voehan... ootas, kokeilen kirjautua uusiks sisään... Josko tää vaatii päivityksiä tai jtn.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 03 Heinä 2013, 18:29

Aksutar kirjoitti:Nimenomaan. Et tarvitse sitä. Anna se minulle. Tässä, allekirjoita tämä sopimus. Verelläsi. Kiitos.

Dogi miks et oo sykpes mul on tylsää.

Tähän keskusteluun liittyen.. MIKSI EN NÄE KETÄÄN SKYPESSÄ!? Onko Skypessäni jotakin vialla?
suskari

ViestiKirjoittaja Dogster » 03 Heinä 2013, 18:35

Kyllä, kyllä on jos pelkkiä mese-osotteita löytyy. Nimimerkillä poistin nyt osan mese-osotteista ja lisäsin uusiks Skype-nimillä. Näkyy heti paremmin.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 03 Heinä 2013, 18:35

Skype osotteet ja skypessä olevat ex meseosotteet ei taaskaan synkkaa. Way to go.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Heinä 2013, 00:20

Ultimaattista inspiraatiota! 8D Tätä olen odottanut, nyt äkkiä kynät heilumaan ja näppäimistö koetukselle.

Mun Skype on ihan vain Skype :/ Ei siellä mitään mese-osoitteita ole, pitäisikö huolestua?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2013, 00:51

Kun messenger poistu käytöstä niin mese tunnuksi pysty sit skypeen kirjautuun - no shit duh - joten näitä, jotka sitä kautta skypeä käyttää, niin sanoisin "mese osotteiks". Sit on taas niitä, joilla on ihan skypeä varten tehty osote, mikä taas sit on... skype osote. kuten tästä hienosta tekemästiäni kuvasta näkyy "mese osotteet" eroaa "skype osotteista" ton ilmotuksen kautta viimestään. Sit skypessähän voi valita et näyttääkö kaikki vai pelkät skype yhteydet vai pelkät meset ja ilmeisesti FBnkin saa sinne ja mitä vielä? En sen enempää oo perehtyny. Mutta tämä näin tietääkseni. Jos joku tietää paremmin niin do tell.

Anyways.

Tulisko joku taas tiskaan?
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Heinä 2013, 01:07

Minä melkein voisin tulla, koska en jaksa kuunnella Annaa, joka puhuu kovaäänisesti Skypessä omassa huoneessaan.

Ja maanantaina sitten se ois Tampereelle päin reissua vaan B) Korkea aika pistää rippirahat käyttöön.
Lotdow

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut