Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Mohnake » 04 Heinä 2013, 20:33

Nyt alko Aksu ahistaan kuule. Hiki pinnassa kelailen, että mitä tapahtuu.
Mohnake

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2013, 20:40

Älkää huoliko! Mulla on varmuuskopio! No oke, en mä tehny mitään muuta maailmaa mullistavaa kun pistin anomuksen siirrosta proboardille, mut sekään muutto ei sit ole varma, et älkää nyt valmistautuko mihinkään ellen toisin sano. Saa nyt nähdä mitä tapahtuu.

Ja niin TNF katosi bittiavaruuteen. Oops.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 04 Heinä 2013, 20:49

Oi joi ._.

Joku kertokaa miten pysyä hereillä. Kahvia ei ole enkä sitä juo. Eikä ole rahaa että pääsis ostaa energia-juomaakaan. Am I screwed or what?
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2013, 20:53

Dogi, ylös, ulos ja lenkille. Raittiiseen ilmaan virkistymään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 04 Heinä 2013, 20:59

Tonne kohta-ehkä-sataa-keliinkö? ._.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 04 Heinä 2013, 21:05

Kyllä. Sade virkistää. Yllättävänkin paljon, paitsi sitten jos se on kylmä syys sade ja saat siitä keuhkoputkentulehduksen ja kuolet. Se ei ole kovin virkistävää. MUTTA KUOLEMA KUITTAA UNIVELAT.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 04 Heinä 2013, 21:08

No on sade kiva juu mutta en taho kastua. Märkänä ei ole kiva olla :I

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 04 Heinä 2013, 23:07

Sateenvarjo vain kouraan ja reippailemaan siitä. Ei olla sokerista tehtyjä ^^

Yritän kuumeisesti väsäillä uutta hahmosta, mutta ei ideat oikein tule esille... Aww, miks tän pitää olla näin vaikeeta. (ahdistuu) ;.;
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Lotdow » 04 Heinä 2013, 23:40

Yritän kuumeisesti väsäillä uutta hahmosta, mutta ei ideat oikein tule esille... Aww, miks tän pitää olla näin vaikeeta. (ahdistuu) ;.;

Mäkin uutta hahmoa väsännyt viimeiset puoli vuotta, ja nyt ollaan ns. viimeistelyjä tekemässä. Tästä tulee huolellisin koskaan! Sanokaa minun sanoneen. Se vain, että ideoita meinaa olla mulla ihan liikaa ja kaikkea ei voi tunkea mukaan /)//< On se vaikeaa, vaikka miltä kantilta katsoo.

JES! Koko päivän olen kutonut sormikkaita, ja sitten viimein jaksoin nostaa puhelimen käteen ja soittaa kaverille. Oli hyvä ilta (Y)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Michyy » 05 Heinä 2013, 00:28

Jaa no itselläni olisi toinen hahmo aloittamista vaille valmis. Eli idea on, pitäisi toimia ja sillä tavalla. Mitään hienosäätöähän en ole tehnyt mutta muutenkin teen sen yleensä kirjoittaessa...

Ja hahmoista sitten sellainen asia mieleen että nyt kysyn rehellistä mielipidettänne: Kumpi sopii Nakamille paremmin se täyspitkä kimono vai sellainen paitaa vastaava kimono+ hakama (eli esim samuraiden käytössä olleet löysät housut, nykyään esim kendossa käytetään) Itse kun näen molemmissa vaihtoehdoissa hyvät ja huonot puolet. Ja ei tällä ei tule olemaan vaikutusta ropen vaatetukseen vaan lähinnä kumpaa käyttäisin kun jotakin töhertelen kyseisestä hahmosta.
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Heinä 2013, 00:39

Michyy, miksei molempia? Eihän hahmolla tarvi vain yhtä asua olla, voihan sillä olla pari erillaista eri tilanteisiin.

Mikään ei kiellä sitä, etteikö hahmot sais vaatteitaan vaihtaa ja hyppiä vaikka eri kuteissa joka pelissä. Mulla ainakin noi kuninkaalliset nyt vaihtaa vaatteitaan vähän väliä. Ottaahan se sen, että siitä asustuksesta pitää mainita pelissä, mutta onko se sitten suuri vaiva?
Tosin, jos pakko sanoa jompikumpi niin kannatan paitaa vastaava kimono+ hakama ideaa. Koska.

Uusia hahmoja. Bring it.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Heinä 2013, 00:44

Aksu rakas, jos seuraavasta hahmosta et pidä edes vähän, niin en sitten tiedä mistä! :D Btw, sanonpas sen nyt tässä että traden puoliskoni on väritystä vaille valmis ^^

Mulla on tusinoittain vaateidoita hahmoille. Koska vaatteita on kiva suunnitella *u*

Pitäiskö mennä nukkumaan, vai piirtää? Piirtää? Sitä minäkin.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Heinä 2013, 00:48

asd, mun traden puolisko(t) on vielä hahmotelmia koska EN OSAA PÄÄTTÄÄ MINKÄ NIISTÄ TOTEUTAN LOPPUUN ASTI >: Koska asd, niin hieno hahmo et pakko olla täydellinen kuva.

Piirtää. Nukkuminen on yhä turhaa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Heinä 2013, 00:53

Ois hienoa osata piirtää koneella, niin voisi kopioida jostain TAUSTAN! Sillä omat taustat on *köh-köh* hieman simppeleitä.

Toivottavasti mulla riittää värikynät tähän työhön D: En kestä sellaista kirkkaankeltaista tai purkkipunaista >/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Michyy » 05 Heinä 2013, 01:08

Kyllä yö on nimenomaan piirtämistä varten, silloin inspaa kaikista parhaiten.

Ja mitä tulee vaattetuksen ahkeraan vaihtamiseen niin kyllä juu sitten kun omistaa vaatekaapin. Mutta tällä hetkellä kun kuitenkin jatkuvasti liikkeellä ja mahdollisimman vähillä kantamuksilla niin ei ihan sen takia. Mutta tosiaan sitten kun jonnekkin asettuu ja missä voi vaatteitaan pitää niin tuo toinen asukokonaisuus ilmestyy hyvin nopeasti valikoimaan.
Michyy
Porvari

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut