Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Heinä 2013, 01:20

Piirtäkäämme siis!

Fuu, miksi Anna lähti menoihinsa? >:E Tarvitsen häntä tarkistamaan tämän anatomian, ennenkuin kehtaan tussata yhtään mitään.
Ja miksei mulla ole oikean kokoisia sukkapuikkoja ja NYRRGHHHHNNN! Tämä ilta ei mene ihan putkeen, ei.

Hölpötänpäs paljon. Olenko yksinäinen vai yksinäinen?
Viimeksi muokannut Lotdow päivämäärä 05 Heinä 2013, 01:24, muokattu yhteensä 1 kerran
Lotdow

ViestiKirjoittaja Michyy » 05 Heinä 2013, 01:24

Anatomia on jännä juttu juu. Tuo on se hyvä puoli siinä että yhden kuvan piirtämisessä menee toista viikkoa vähintään. Jos on jokin suuri virhe niin tekee pahaa katsoa ennen kuin edes luonnoksen on valmiiksi saanut ^^
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Heinä 2013, 01:26

No minä tämän työn kanssa :D Olin piirtänyt oman hahmoni melkein kokonaan kun huomasin että ohops, koko toi yläruumis onkin väärän kokoinen. No eiköhän mennyt koko soppa uusiksi, mutta nyt se on ainakin omaan silmään hyvä.

Sun piirrustuksiasi en ole tainnut nähdäkkään, enhän? :)
Lotdow

ViestiKirjoittaja Michyy » 05 Heinä 2013, 01:56

Juu no ehkä se on parempi niin. Ei niitä paljoa ole ja vanhemmat niistä eivät niin hyviä loppujen lopuksi edes ole. Tuolta ne kuitenkin löytyy. Tosin Nakamin ja Yamiran on kyllä ulkonäöltään jonkin verran tuosta muuttuneet (lähinnä oman taitojen kehityksen myötä) mutta silti alkuperäiset luonnokset joten. (Yamira siis toinen hahmoni, täällä tuskin tullaan näkemään koska cyberpunk on aika kaukana keskiajasta ja kaaosmaagit ei oo loppujenlopuks niin kivoja ropettaa.)
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Heinä 2013, 13:49

Kaikkein turhauttavinta on se, että onnistuu pirun hyvin anatomiassa, mut sit pitäis piirtää muka jotkut vaatteet siihen päälle 8) Sen takia kaikki doodlet jääkin yleensä alastomiks koska pffft, vaatteet on turhia. T: Hecate

Hyi kun on taas ärsyttävän painostavan kuuma päivä. Dislike. Sentään on perjantai. Mikä olisikaan paras tapa viettää perjantaita kuin lukittautumalla kotiinsa dataamaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Heinä 2013, 14:23

Mikä olisikaan paras tapa viettää perjantaita kuin lukittautumalla kotiinsa dataamaan.

Sulla ei oo äitiä valittamassa, että pois koneelta.

Mikäköhän näissä sormikkaissa meni pieleen kun tönne jäi jumalaton reikä...
Lotdow

ViestiKirjoittaja Niehku » 05 Heinä 2013, 14:40

Äöäöä anatomia on vaikeeta ja miehen piirtäminen ihan ylitsepääsemätöntä yyy :< en vaan osaa.

Eilen istuin tosi ahkeraana tyyliin koko päivän koneella ja näyttää uhkaavasti siltä, että teen saman tänäänkin.. Eijei, pakko tehä jotai muuta. No kävinhän eilen lenkillä! Tänään ei enää huvita.

Jaaaa, jospa sitä vaikka öö piirtäs.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Heinä 2013, 14:50

Perjantai datis. Jos joku kaipaa tekemistä niin mun koiraa saa tulla käyttämään pihalla 8)
ASd, tekee mieli vastata ropeihin mut nyt alkaa taas luova kirjottaminen tökkiä. Tai sitten vaan perjantai laiskuus

Isännöinnistä yrittää joku soittaa... pitäiskö vastata. Mitä ne haluaa musta. Yyy >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Heinä 2013, 15:03

Piirtäminen on niin kivaa, olisipa vain jokin aihe.

Fuu, miksi kaikki haluaa rehata mua ulkomaille? :E Minä en halua.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Niehku » 05 Heinä 2013, 15:18

Uuu, ulkomaille? Voin lähteä puolestasi! o7

Jep, istun vieläkin tässä koneella...
Niehku

ViestiKirjoittaja Dogster » 05 Heinä 2013, 16:16

Joku sanoi täällä jossain kohdin että on puoli vuotta tehnyt yhtä hahmoa. Pistän paremmaksi: Kaksi ja puoli vuotta olen yhtä demonia tehdä. Koska mikään ei kelpaa omassa päässä. Eka se oli normi ihminen kirouksen alaisena, sitten muodonmuuttaja, sitten demoni, sitten yksisarvinen, sitten muodonmuuttaja-demoni. Sit se oli eka hiljanen ja lempeä, sit siit tuli suorasukkainen hölöttäjä, ja nyt se meinaa jäädä hiljaseks antisosiaaliseks peikoks. APUVA.

AKA En enää itsekkään tiedä mitä tuosta otuksesta tahdon.

Ja mitä suotta tekemään mitään näin kauniina kuumana päivänä -3-
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 05 Heinä 2013, 17:00

Parhaat hahmot ei oo koskaan valmiita, vaan kehittyy koko ajan suuntaan tai toiseen kunnes kuolevat. Imo. Tietenkin niiden pitää ensin olla jonkinlainen kokonaisuus, ennen kun ne voi alkaa muuttua.

Hyvä koittaa vakuutella koiralle ettei oo mitään hätää kun ukkonen mossauttelee katon yllä. No sentään ilma viilenee ton myötä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 05 Heinä 2013, 17:59

Kaksi ja puoli vuotta olen yhtä demonia tehdä.

Mulla on vielä aikaa~ :D No ei sentäs, kyllä se alkaa aika lailla jo valmista hipoa, odotan innolla välituomari Annan arviota.

HUZZAH! Pääsen pian rullaluistelemaan kaverille 83 Olen aina halunnut kokeilla.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 06 Heinä 2013, 16:19

Se ahistaa kun haluu tehdä hahmon, mut ei tuu mitään. Oli mulla yhessä vaiheessa mielessä theä rok-lintu, mutta sitten rupesin miettimään, onko koko liian massiivinen ja linnulla on aika yksitoikkoinen pelata.

Mulle kävi kerran niin, että olin alkanu suunnitella hahmoa, sit unohin sen kun ei tullu mitään. Sitten viiden vuoden päästä pengoin kaappeja ja löysin vanhan piirrustuksen, jossa kyseinen hahmo oli. No sit se taas alko inspaamaan ja sit mä sen tein. :p

Mä en oo ikinä käyny ulkomailla -.- Helsingissä, Vaasassa sekä Rovaniemellä on tullu käytyä, muttei pitemmällä.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Crimson » 06 Heinä 2013, 17:35

Lotdow kirjoitti:HUZZAH! Pääsen pian rullaluistelemaan kaverille 83 Olen aina halunnut kokeilla.

Rullaluistelu on aivan pirun mahtavaa, jos on vaan kunnon alue jolla saattaa luistella. Itse omistin rullarit joskus kans, mutta mun jalat ei tykänny nuorempana mennä niitten kanssa erittäin rososella asfaltilla ollenkaan >: Sitten tasasella hiekalla jos yritti, niin ne meni vaan hiekasta tukkoon (joka varmaan oli sanomattakin selvää), ja niitä sai sitten puhdistella taas aikansa että toimivat taas kunnolla. Tyydyn tavallisiin luistimiin. Ne on parhaat. Joku tulee luisteleen mun kans si ens talvena!

Jatkuva psyykkaus että saisi kirjotettua jotain nättiä luovan kirjoittamisen kurssille, mutta sanonpa vain, että nämä kurssitehtävät ovat totaalisesti jostai erittäin syvältä perunamaasta. Mitä mä nytkin teen? Pyörin foorumilla ja vakoilen kaikkien pelejä ihan onnessani. Tsih <:
Crimson

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut