Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 06 Heinä 2013, 21:25

Itse en ile rullaluistelua kokeilly, on huonot asvaltit tiellä.

Vois vaikka keksiä jonkun oudon oman lajin, jos siit nyt jotain syntys. Joku outo koiran ja hevosen sekasikiö, jolla sammakin jalat. Ehkä ei kuitenkaan.... Väsyttää eikä pysty ajattelee, mutta ärsyttää kun ei keksi.

Ja vihaan puhelimella kirjoittamista. X(
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Heinä 2013, 23:16

Vois vaikka keksiä jonkun oudon oman lajin, jos siit nyt jotain syntys.

Tämä on hauskinta, mitä saa hahmossa tehdä! 8) Just wait 'till u see it!

Mä en oo ikinä käyny ulkomailla -.- Helsingissä, Vaasassa sekä Rovaniemellä on tullu käytyä, muttei pitemmällä.

Ole onnellinen. Ole onnellinen...

Mä inhoan kosketusnäytöllä kirjoittamista, mutta mun uskollisella Nokialla on hyvä kirjoittaa <3 MAIH PHONE FUREVER!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Heinä 2013, 12:07

Rullaluistelu on kivaa. Sillon kun ei oo alamäkeä. Tai ylämäkeä. Tai vauhtia. Niillä on kiva seistä paikoillaan <: Terveisin ihminen joka ei osaa jarruttaa rullaluistimilla.

Mut heti dudet/dudettet jotka haluaa luoda hahmoja mutta ei saa ideoita, menkää kattoon orvot hahmot osioo. Ties mitä kaikkee siellä tarjolla, sais tehtyä samalla hahmon, jolla on jo "kontakteja" toisten pelaajien hahmojen kanssa, ettei tarvii alottaa tyhjältä pöydältä ns. Toki voihan niitä suhteita sopia muutenkin kun hahmon luomalla, mutta anygays.

Tänään ois ollu mahdollisuus nukkua ties kuinka pitkään mutta monelta sitten herään? Kahdeksalta. Oh well.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 07 Heinä 2013, 19:00

Nyt se sitten sytty. The legendary flame of inspiration! Danke Aksuttarelle vinkistä. Saapa nyt nähä millanen sekasotkusikiöinen möykky siitäkin syntyy.. Mutta outo se ehkä on. En tiiä
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Heinä 2013, 21:24

Np mate!

Aaah, se hetki kun tekee mieli tehdä joku pirun classy merirosvokapteeni mut joo. Ehkä en nyt TNFään ainakaan tunge mitään uusia hahmoja viiteen vuoteen. Ehkä. Iso ehkä.

JA PIRUN FULLRESTORE POKEMONISSA! ASD.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 07 Heinä 2013, 21:45

Ehkä en nyt TNFään ainakaan tunge mitään uusia hahmoja viiteen vuoteen. Ehkä. Iso ehkä.

Huomenna sitten, vai mitä?

Anna on kotona! Jee \o/
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Heinä 2013, 21:49

Heti huomenna, kyllä. No ei. Liikaa kehitettävää jokaisella hahmolla suunniteltuna et en jaksa uutta alottaa. Sit kun sais vielä suunnitelmiaan eteen päin >:

Sano Annalle hei <:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Heinä 2013, 22:05

Keep it simple. Hahmojen kehittely on paljon hauskempaa, kuin uusien luominen. Miltei kaikki hahmoni ovat olleet alunperin jonkin ficin sivuhahmoja, mutta päätyneet (monen mutkan kautta) ropemaailmoihin. Niistä tulee yllättävän rakkaita.
Forte

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 07 Heinä 2013, 22:22

Se on kyllä outoa kuinka ihminen kiintyy hahamoihinsa. Jo parin pelin jälkeen uudella hahmolla tekee en tutun fiiliksen, että mä rakastan tätä hahmoa. sitten menettää yöunet (ainakin minä menetän) kun pitää miettiä hahmoa koko ajan. Mulle on syttyny tolla outo tapa..
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Heinä 2013, 22:26

Sitten on joku Aksu joka haluaa hahmojensa kärsivän kaikilla mahdollisilla tavoilla, ennen kuin kuolevat <: Kyllä mä niitä rakastan. Kierolla, kierolla tavalla. Ivy ei tykkää mun hahmojen kidutus suunnitelmista >:

ProBoardsilla on muuten tosi mukavaa teknistä tukea näin btw. En muista millon viimeks ois ollu niin hyvä fiilis keskustelun jälkeen jonkun tuntemattoman virallisen tahon kans.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 07 Heinä 2013, 22:33

Oon jo hahmotietoja kirjoittelemassa! Mietin vain, että pitäisikö lajin kuvaus laittaa ennen ulkonäköä vai vasta sen jälkeen? Vai kenties ihan loppuun?

Jos mun pitäis tappaa hahmo, niin se vain varmaan mystisesti katoasisi jonnekkin sumuun, eikä palaisi enää ikinä. Yksikään hahmoistani ei ole kokenut väkivaltaista kuolemaa.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Heinä 2013, 22:35

Suosittelen pistään lajin kuvauksen ennen ulkonäköä, niin siinä lajin kuvauksessa saa kuvan jo siitä lajin perus ulkonäöstä ja sitten ulkonäössä kerrot näistä erikoispiirteistä, mitä nyt sattuu olemaan. Imo paras tapa.

Mun hahmot kuolee brutaalisti tai selkään puukotuksen seurauksena tai omaan hulluuteensa tai dramaattisesti koska draama on aina hauskaa. Not rly. But still. Mutta suurin osa hahmoistani ansaitsee sen lopussa.
Viimeksi muokannut Aksutar päivämäärä 07 Heinä 2013, 22:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 07 Heinä 2013, 22:36

Pomppaan mukaan! Väkivaltaset kuolemat ovat meikälle tuttuja. Tapoin suurimman osan hahmoista ofscreenissä ton tauon aikana... Suurin osa vielä aika kamalilla tavoilla :I Iski sellanen... ilkeyden piikki.

Argh vielä pitäis jaksaa kirjoittaa noita hahmojen esittelyjä puhtaaks et saa ne joskus takas peliinkin prkl. Sullivan I miss you. Ja kyllä vaikka kidutankin hahmojani niin kyllä se sattuu jos joku toinen niitä alkaa mollaamaan / kiduttamaan / väheksymään jne. Nimimerkillä muutaman kerran tavannut tälläisiin tyyppeihin ja joka kerta jäänyt niin perkeleen huono fiilis et tehnyt mieli lopettaa kokonaan...
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Forte » 07 Heinä 2013, 22:52

Ehkä olen vain vanha nynnerö, mutta en pysty tuomaan itseäni tekemään mitään pahaa omille tai muiden hahmoille. Kaikesta kyynisyydestä huolimatta, en halua, että ketään sattuu. Edes mielikuvitusolentojani. Varsinkaan niitä, itse asiassa.
Forte

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 07 Heinä 2013, 23:16

Forte ollaan nynneröitä yhdessä!
Sutittaja

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut