Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Heinä 2013, 23:23

Eeei se nössöilyä/nynneröä ole imo. Kukin taplaa tyylillään. Ei sitä aina tarvi draamaa ja tuskaa. Eniten ärsyttää kyl se kun jotkut olettaa että hahmo voi kehittyä VAAN sen draaman kautta ja sit kaikki onkin draamaa >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Michyy » 07 Heinä 2013, 23:31

Näinpä. Ja jos on onnistunut hyvän hahmon tekemään jolla on mukava pelata niin mitä sitä suotta väkisin tapattamaan. Ellei se ole juonellisesti välttämätöntä. Jolloinka se omalla kohdalla on harvemmin etukäteen suunniteltua. Mutta juu nysveröitä olkaamme yhdessä. Eikä tuo hahmojen tapatus koske vain ropeja, jos mitään omaa tarinaa pyörittää niin yllättävän vaikeaa se on omia suosikki hahmojaan sielläkään tapattaa. Ja jos tekee jonkun hahmon valmiiksi tietäen että niin siinä käy niin imo vaikeampi tehdä muuten yhtä hyvää hahmoa sitten siitä. Ei ole tunnetta samalla tavalla mukana silloin. Joten respektit taas tavallaan kaikille niille sarjoille jotka tapattaa hyviä ja rakastettavia hahmoja hyvästä juonellisesta syystä koska itse en siihen helpolla pystyisi
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Dogster » 07 Heinä 2013, 23:33

Draama on kivaa, mut liikaa sitä ja angstia ei oo hyvästä *sanoo hän jolla on yksi angsti-makkara hahmoissaan köh köh*

Mut joo, hahmohan voi kehittyä vaikka miten! Esim. leikkimällä sankaria, joutumalla ulos sen "turva-alueesta" aka peleistä/alueesta missä normaalisti on, uuden ystävän / vihollisen / lemmikkin kautta, kohtaamalla aukoriteetin joka oikeesti iskee suoraan sydämmeen etc.

Ja kyllä olen kokeillut näitä kaikkia keinoja, vaikkei se päälle päin näykkään.
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

"I'm a cockroach remember, I just keep coming back!"

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 07 Heinä 2013, 23:46

Dogi älä unohda aina niin ihanaa rakkautta. SILLÄKIN HAHMO MUUTTUU. Joko hyvään tai huonoon.

Mitä taas tulee hahmojen tappamiseen niin itte kun - jostain kumman syystä - täällä tullu ja tulen roikkumaan pidempäänkin, niin vastaan tulee hetkiä kun hahmot on vaan pakko tappaa tavalla tai toisella, koska epäloogisuus jos ne olis vielä elossa, vaikka esim niiden lapset kasvaa jo vanhoiks (tää ny pätee lähinnä ihmishahmoissa mut anyways ye get the point yes?). Sitten taas jotta pelin major juoni liikkuis niin pakko sitä on nyt tappaa kuninkaitakin. Voi Harald, miksi kuolit >: Mutta sitten tuli mukaan Ikolok ja kääpiöt. Kuolemasi oli askel eteenpäin!

Mutta agreed, hahmoa ei pitäis luoda vaan, jotta sen voi tappaa. Parasta on, että siinä ittekin tuntee menettäneensä jotain, jos hahmonsa pistää päiviltä. Nimimerkillä aina se sattuu >: Mutta silti sen teen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 08 Heinä 2013, 00:04

Hah, tuo muistutti minua Salkkareista. Se on aina niin hauskaa, ku ne muksut kasvaa kahdessa viikossa 12 vuotta, ja aikuiset on ihan samanlaisia vuodesta toiseen. Logiikka.

Draama ja angsti on ihan mieluisaa kirjotettavaa, siinä yleensä pääsee vähän syvemälle hahmon ajatuksiin. Tykkään päästä hahmojeni pään sisälle, luultavasti siksi, että oma pää kumisee tyhjyyttään.
Forte

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 08 Heinä 2013, 00:21

Draama on tietysti mukavaa, sitä on kiva lukea. Murta väkivaltakuolemat ei oo mun juttu.

Tosin tykkään pelata kovasti pahishahmoilla. Niillä on jotenkin helpompi pelata ku saa olla ilkeä ja tartuttaa sitä kaikkialle. Oon kiltti tyttö(sisimmissäni aika paha, sillä hakkasin alakoulussa yhden pojan köh köh.. ) joten se on kai sen takia helpomi grouppi pelata.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2013, 00:23

Tosin tykkään pelata kovasti pahishahmoilla. Niillä on jotenkin helpompi pelata ku saa olla ilkeä ja tartuttaa sitä kaikkialle.

Ditto. Lätkästään vielä tämä tähän. \\o o//

Draama on kivaa jos sitä ei oo päätömästi ilman syytä joka pelissä. Imo.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 08 Heinä 2013, 00:49

Olen syyllinen tuohon "Hahmot eivät vanhene vaikka lapset kasvavat" kun olen ropettamassa boteilla, mut se onkin eri tarina köh köh. Harvemmin kyl mitään lapsia tungen noille mun hahmoille. Koska en taho >8C Ei tahdo että aika kuluu ja tulee hetki jolloinka noi kaikkein rakkaimmat "pitää" tappaa ;A;

Tosin ilkeinä hahmoina en osaa pelata. Okei mä osaan pelata jotenkuten epäluulosilla ja töykeillä hahmoilla, mutta ite kun olen aika... syyllisyydentuntonen persoona, ja sehän välittyy jokaselle hahmolle tavalla tai toisella - - En pysty edes toisten hahmoja läppäsemään omallani ilman että tulee syylisyyden puuska prkl XD
Splinter, Ice Prince || Roka, Blind Loner || Copper, Righteous Man || Argen, Lenient Beast || Sullivan, Guardian of Animals || Nelladel, Night Hunter
Tänne päin,, jos sinulla on peli-idea tai tahdot kurkata avoimena olevia tärkeitä ja ei-niin-tärkeitä peli-ideoita.

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 08 Heinä 2013, 01:47

Nyt on kuvakin tehty! Siitä tuli inhimillisempi kuin aluksi kuvittelin.. Mutta se on silti niin kaunis.

Musta on kiva aiheuttaa draamaa omala hahmollani muille. Se vaan saa hyvän mielen päälle.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 08 Heinä 2013, 02:53

Ah, me rakastan hahmosuunnittelua ja -kehitystä, tälläkin hetkellä suunnitteilla ainakin kaksi jotka joskus vuonna pipo ja lapanen olisi tarkoitus tyrkätä tännekkin.
En ole raaskinut vielä hahmojani tappaa niin ropeissa kuin muuallakaa, mutta kyllähän sitä ehtii ennen pitkää .w. Rakastan vauvojani liian paljon, että sallisin sen. Pitäis varmaan. En tiiä. Lol.

Ja kylläää kehitykseen ei aina tarvita sitä turhaa draamaa, vaikka joskus sekin voi olla paikoillaan ,> (Aksu, RAKKAUS vinkvink) Ja draamaa on kyllä IMO kiva lukeaja kirjoittaa, mutta makunsa kullakin.

Hahmokultiani en tosiaan ole tappanut, mutta kyllä niitä on tullut kiusattua ja paljon. Kaikkia sattuu tavalla tai toisella. Melkein kaikkia. Niin näitä Cryptin hihhuleitani kuin niitä kaikkia muitakin joita olen vähänkään enempää kehitellyt .> olen sadisti, pakko myöntää.

Sutittajalle onnea.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2013, 11:39

Pandanna kirjoitti:Ja kylläää kehitykseen ei aina tarvita sitä turhaa draamaa, vaikka joskus sekin voi olla paikoillaan ,> (Aksu, RAKKAUS vinkvink) Ja draamaa on kyllä IMO kiva lukeaja kirjoittaa, mutta makunsa kullakin

eHEHEHEEEHEH hyvä ja paha esimerkki tulossa, right up! winkwonk.

Turha draama on ärsyttävää, kuten todettu, mut jos se on aiheellista ja ennen kaikkea hyvin tuotu esille eikä vaan "JA Pertti oli surullinen koska vihreä perhonen toi mieleen hänen kuolleen äitinsä. Nyt Pertti alkoi viiltelemään ystävänsä edessä ja itkemään koska perhonen". Nimimerkillä olen ollut osallisena moiseen peliin ja koita siinä sitten reagoida kyynisellä ja välinpitämättömällä hahmolla kun toinen repii ranteitaan auki yks kaks yllättäen, ilman minkään laista varotusta, pelissä, jossa ne vasta oli tavannu ja sattu istumaan saman nuotion ääressä... Tosin perhonen ei ollu se syy sillon... Eikä sen hahmon nimi Pertti... mut ANYWAYS!

Dogster kirjoitti:En pysty edes toisten hahmoja läppäsemään omallani ilman että tulee syylisyyden puuska prkl XD

Sipen on paree lyödä Blackia ilman omantunnontuskia. Kelaa nyt, se lyö sitä ja heti huutaa anteeks perään? Art arvostaa.

Hyi kun on imeliä teen nimiä. "Uskollinen ystävä" "Sadepäivän ilo" "Karibian aurinko"... Missä on mun viisasten tee?! Ai mitenniin join ne pois jo aikoja sitten.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 08 Heinä 2013, 12:20

Kyllä Sipe lyö Blackia usko pois, mutta ei se tarkota etteikö itestä tuntuis pahalta XD Mun pitäis tehä itestäni huomattavasti armottomampi jo... ei mitään tolkkua enää >(

Toisaalta jos asiasta on sovittu etukäteen niin sehän jo helpottaa... nimimerkillä meikä vedetty mukaan kolmen hahmon kolmiodraamaan, ILMAN että meikää varotettiin asiasta lainkaan ennen kuin oma hahmo dumbattiin rannalle uikuttamaan. Aika kiva "wtf" fiilis kyl iski :/

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Michyy » 08 Heinä 2013, 16:10

Jep jep perseestähän se tuollainen on. Että jos jotain sovitaan nii sitten porukalla. Toisaalta etukäteen on vaikeampi kertoo jos tapahtuu vain tilanteen etenemisen takia. Mutta juu ei siitä sen enempää kun en kyseistä peliä tiiä.

Mutta voi jestas kun on taas vaihteeksi tylsää. Illalla pitkästä aikaa pöytäropeja muodossa D&D. Sitten pitäisi enää siihen asti onnistua aikaa tappamaan eikä asiaa auta että täällä on hiljaista
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2013, 16:19

Hiljaisuus on suhteellista. Terveisin inbox miksi olet taas täynnä.

Ärsyttää myös että tekis ihan sikana mieli pelata joku peli vanhemmilla hahmoilla, mut sit ei keksi niille mitään ja muutenkin jo pelejä menossa, johon pitäis vastata, kunhan vaan sais hahmosta kiinni. En vaan osaa vaihteeks pelata raskaan olevalla naisella tai sitten hänen isällä, jonka libido on suurempi mitä valtakunta. (Nämä kaksi asiaa eivät kyllä liity toisiinsa)
Tahtoisin vain leikkiä prinsessalla >:

Tänään pitäis myös värjätä hiukset. Pesuhuone tulee näyttää taas kun murhan jäljiltä, kun punasta väriä joka nurkassa. Hups.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Dogster » 08 Heinä 2013, 16:24

Michyy, kyseessä oli aika suoraa valehtelua ja johdattelua, samaan aikaan kun selän takana puuhattiin. Normaalisti jos jotain tapahtui me raportoitiin siitä toisillemme - esim. jos yksi hahmo sai turpaansa, siitä kerrottiin lopulle porukkaa ettei ne ihmettele miksi hahmo on kuin sitruunan syönyt. Sama juttu parisuhteilla - jos joku meni tunnustamaan kyllä se pelaajien kesken tiedettiin.

Ja hiljaista, pyh, MINÄ OLEN TÄÄLLÄ 8D Ilman pelejä. Nyh. Pitää keksiä joku kiva juoni, ja nopeaan. Kirjailijan-luonteeni, miksi olet hyljännyt minut!?

Ava (c) Minä.
Dogster
Aatelinen

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut