Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lörri » 08 Heinä 2013, 21:23

Apua, mä oon ihan kamala, joskos nyt väkisin johonkin väännän vastauksen; ehkä se siitä sitten lähtee?
Koetan, ja toivon ettei bittitaivas tälläkertaa syö mun verta hikeä ja kyyneleitä.
Lörri

ViestiKirjoittaja Lörri » 08 Heinä 2013, 22:02

Jeh, mut joku muu ei enää ole ;)
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 08 Heinä 2013, 22:21

AHAha <3 Oh god, badumtshh.

Osaako kukaan suositella mitään tee merkkiä? Tajunnu et ehkä sitä vois sittenkin teetä lipitellä kahvin sijaan näin iltasella...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Heinä 2013, 00:12

Russian Taiga. Paras tee, mitä olen ikinä maistanut, mutta jota en jostain syystä koskaan löytänyt uudestaan.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 09 Heinä 2013, 14:32

Hetken kattelin supermarketin tee hyllyä ja totesin et joo, joskus toisten sitten 8|

Pyykkipäivä, isälle siis. Ehkä sinne uuteen asuntoon vois ostaa sitten oman pesukoneen, Nakkilasta kun on paha lähtee tampereelle pyykkään.. Enkä usko et ZG arvostais sitä et sen kämpässä ramppaan pesukonetta lainaamassa. En ees tiiä onko taloyhtiöllä pyykkitupaa, sauna ainakin on.. Luulis että olis, mut en mee takuuseen noista rivitaloista.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Sutittaja » 09 Heinä 2013, 18:28

Miks jotkut pitää astianpesukonetta tärkeänä? Onhan sillä nopee pestä, mut meillä on pesty astiat aina käsin. Muutama mun kavereista järkkyi, kun kuuli, ettemme omista kysristä välinettä.

Mä en tykkää teestä, enkä kyllä kahvistakaan, yöh! Yhdessä tapahtumassa tuli teetä juotua, kun siellä oli teen historiaa käsittelevä koju ja mun kaverit halus siellä käydä. Siellä sai maistella eri teemakuja jostain kiinalaisesta teestä tiikerinliljateehen. Oli muuten aika hyvä, vaikka itse en teen ystävä olekaan.
Sutittaja

ViestiKirjoittaja Forte » 09 Heinä 2013, 23:51

Tietää tulleensa vanhaksi, kun elimistö ei kestä enää Linnanmäen venkutuksia. Jaksoin käydä varmaan parissa laitteessa, sitten päätä alkoi särkeä ja suolet alkoivat nousta kurkkuun. Toisaalta, Kehrästä saa muikeita ficcien aiheita. Siinä kun pääsee istumaan sylikkäin.
Forte

ViestiKirjoittaja Michyy » 10 Heinä 2013, 02:41

Kasvakaamme vanhoiksi mutta elkäämme koskaan aikuistuko.
Mitä teehen tulee niin hyvää on se. Joku vaniliatee oli muuten tosi jännä kokemus ja vaikka en niin suuri ystävä ole niin koska sitä tulee harvemmin juotua niin kyllä jos joku tarjoaa niin menee.
Pöytäropetukseen liittyen tapahtui taas jänniä. Ensimmäinen hahmolomake oli aikoinaan kadonnut joten tein uuden täysin eri idealla. Nyt sitten huomattiin että uudempaa ei löytynyt mutta alkuperäinen oli jostain ilmaantunut joten sillä sitten. Kaveri tosin ulisi koska battlemage ja naishenkilökin vielä ja kaverin mielestään kun ropehahmon parran minimimitta on vähintään 30 senttiä ja kaikkien pitäisi pelata sitä kaikista luonnollisinta hahmoa itselleen eli minun tilanteessa pelkkiä ninjoja yms stealt dps burst pohjaisia mättäjiä. Mutta juu koskaan ei tiedä millä hahmolla vetää ei sillä että haittaisi...
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 10 Heinä 2013, 12:26

Forte kirjoitti:Toisaalta, Kehrästä saa muikeita ficcien aiheita. Siinä kun pääsee istumaan sylikkäin.

Ihme ficci laite. Ihan varmana se on sen ainoa tarkotus!

Sutittaja kirjoitti:Miks jotkut pitää astianpesukonetta tärkeänä? Onhan sillä nopee pestä, mut meillä on pesty astiat aina käsin. Muutama mun kavereista järkkyi, kun kuuli, ettemme omista kysristä välinettä.

Ittekään en ymmärrä, miks jotkut pitää astianpesukonetta elinehtona. Itte tiskannu aina, sillon ko äiteenkin luona asu, kunnes sinne sit ostettiin tiskikone. Hyvä että ostivat, kukaan siellä kumminkaan ois tiskannu kun minä lähdin vetämään.

vaniljatee kuulostaa mielenkiintoselta. Pakko kokeilla asap.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 11 Heinä 2013, 21:09

Linnanmäki. Särkänniemi. Ihan sama kumpi, mutta minä tahdon pyörähtää jommassa kummassa tämän kesän aikana edes kerran ja käydä laitteita läpi seuraavaan kyllästymiseen asti. KUKA LÄHTEE MESSIIN?!

Miks jotkut pitää astianpesukonetta tärkeänä? Onhan sillä nopee pestä, mut meillä on pesty astiat aina käsin. Muutama mun kavereista järkkyi, kun kuuli, ettemme omista kysristä välinettä.

Meillä oli vielä kun maalla asuin niin astianpesukonekin taloudessa, mutta silti meillä pestiin astiat aina käsin kans. Ja nyt kun asuu opiskelijakämpässä, niin ei täällä todellakaan mitään pesukoneita ole tarjolla. Eikä kyllä haittaa ollenkaan ettei ole - tulis heittäydyttyä muuten turhan laiskaks.

Green gunpowder tee on parasta imo :>

Tunnen oloni tru nörtiksi, kun käytän kolmea tietokonetta yhtäaikaa. Onko tämä paha..
Crimson

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 11 Heinä 2013, 22:04

Yhh, me inhoan kaiken maailman kieputtimia huvipuistoissa xwx Särkänniemen Possujuna on mun juttu. Sori Crim, muuten voisin lähtee.

Me tykkään teestä owo vanilja-mansikka oli yllättävän hyvää, kannattaa kokeilla, sen verran sanon.

Ja huomenna pitäs olla lapsenvahtina taas serkuille o3o kivaa. Ei tosiaan. Men tykkää lapsista.

Ja mun veriviholliset on palanneet. Kärpäset.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Agna » 14 Heinä 2013, 19:06

TÄTÄ INSPIRAATION JA KESKIAIKAFIILIKSEN MÄÄRÄÄ, AYUYHG! Kyllä, päästin ton äänen suustani. Mun tekee niiiiiiiin mieli kirjottaa koska olen inspiroitunut - kuten joku ehkä poissaoloista lukikin jos sattuu ikinä niitä klikkaamaan - Valtaistuinpelistä ja olen ahminut sitä kuin sipsiä konsanaan. Suomentaja on kyllä tehnyt hyvää työtä enkä voi moittia itse kirjailijaakaan. On kyllä melkonen. Jos koskaan on sellanen fiilis että maailmassa ei oo enää mitään luettavaa, niin olkaa hyvät ja aloittakaa lukemaan tuota jos vaan yhtään nappaa.
Huvittaa ihan hirveesti pelata. Toistan itseäni. Pommittakaa mua pelipyynnöillä, lupaan olla ahkera vaikka oonkin poissa loppukesästä ainakin kymmenen päivää, hnnngäh.

Aksu mä kaipaan juttutuokioita sun kanssa mesessä, miksi se lakkautettiin? En osaa yhdistää sitä skypeen. En osaa. Missä me nyt juttelemme :< On niin asiaa ja kaikkea hauskaa ja ihan kökköä. Joko sä teet sitä Cryptin kalenteria? Haluan mukaan. On ikävä sinun hyviä juttujasi ja "LOL!" ja (-D ja Haraldin kohtalon tasoa hipovia keskustelunaiheita ja sontamyrskyjä.

+ Crimson voin tulla! Rakastan huvipuistoja ja en päässy Särkkikseen viimekesänä :(

Oonpas ollut hiljainen pulinassa. Nyt kyllä pöräytin taas sitten.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Lotdow » 14 Heinä 2013, 22:15

Wooooooow. Agnalta tuli taas tekstiä. En edes jaksanut lukea, paitsi jotain Särkänniemestä ja Mesestä.
Ja me pjelaamme heti kjun sjaamme idean!

Pahus, pizza loppui kesken. Nyt tekee mieli pehmistä ja kaurakeksejä ja tuoreita mansikoita. Koittakaa joskus, se on niin hyvää.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 15 Heinä 2013, 12:14

Agna kirjoitti:Pommittakaa mua pelipyynnöillä, lupaan olla ahkera vaikka oonkin poissa loppukesästä ainakin kymmenen päivää, hnnngäh.

Aksu mä kaipaan juttutuokioita sun kanssa mesessä, miksi se lakkautettiin? En osaa yhdistää sitä skypeen. En osaa. Missä me nyt juttelemme :< On niin asiaa ja kaikkea hauskaa ja ihan kökköä. Joko sä teet sitä Cryptin kalenteria? Haluan mukaan. On ikävä sinun hyviä juttujasi ja "LOL!" ja (-D ja Haraldin kohtalon tasoa hipovia keskustelunaiheita ja sontamyrskyjä

Voin heittää heti tässä peli-idean/muistutuksen Henry & Hiroi tai Henry & Veljekset aka kolminpeli Lotdownin ja sun kanssa. Tai joku muu niistä peli-ideoista mihin heittelin sun seuranhaussa vastauksia. Jos suo/teitä kiinnostaa alotella ni yksäriä vaan. Oon itte liian laiska pistämään yksäriä joten lol, tässä sitten.

Ja kyllä, meidän pitää keskustella. Mut sähän pompit Skypessä - ainakin mulla - onlinessa vähän väliä... en sit tiedä etkö sä vaan nää muo vai mitä, mutta ilmeisesti pitäis rääkästä sulle siellä. Skypeen on helppo kirjautua vanhalla mese osotteella, senkun lataa skypen ja sitten siinä alotus ruudussa on se "Kirjaudu sisään microsoft-tililläsi" ni painaa sitä ja siitä aukeaa uus kirjautumisruutu (ellei sitä oo jo käyttäny ni se tulee ekana automaattisesti, ainakin mun koneella) ja siihen sitten vaan mesen ossa ja salasana ja voila, olet sisällä. Jos taas luot ihan uuden skype tilin niin mut voi aina lisätä. ParonitarAksu löytyy varmasti jos ettii ja lisää.
Ja ainahan meillä on facebook <:

Mitä tulee kalenteriin niin se on vähän kesken ja haudattuna takapihan marjapuskan alle. Lörrin kanssa sitä tossa jo vähän kasailtiin aikanaan, mutta ei me päästy oikein suurempaan kokonaisuuteen. Tosin voishan sitäkin nyt taas alkaa kasaamaan.
Sen sijaan oon niitä kyliä värkkäilly. Ois vaan lisäämistä vaille valmis toteutus, mutta jostain syystä en oo vieläkään törkänny niitä foorumin puolelle syystä X tai Y koska emt uskon ettei porukkaa kai kiinnosta. Ehkä joskus kohta heti huomenna maybe. Sit pitäis alkaa metsästään kyläpäälliköitä woop.

ASD, Vierailu Crimin luona hipoo loppuaan. Harmi, täällä on ollu pirun kivaa. Kaiken maailman TNF juonia kehitelty ja naurettu pyllymme irti asd nauruissa. Pieksin sen wormsissa <: Pitää pakata Crimin kissa mukaan, pöllin sen Timille kaveriks. Crim vetää vielä sikeitä, ofc vallotan sen koneen ja teen invaasion foorumille. Just try to stop me!

Tässä, ottakaa tekstiä. Ja Lotdow, täällä ois pizzaa. Väännettiin pellillinen eilen ja sitä jäi yli, tänne vaan bilettään meidän kanssa.
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut