Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Maalis 2009, 19:28

ah, jalkapalloa... empä siitäkään oo jaksanu innostua. Ainoo laji mitä tykkäsin kattoo oli jääkiekko, mutta sekin vaan sen takia kun marsu tykkäs siitä... kyllä, meidän marsu tykkäs jääkiekosta. en si tiiä mikä sitä siinä kiehto, muta aina se alotti armottoman huudon kun se kuuli että telkkarista tuli jääkiekkoa ja lopetti huutonsa kun se tuotii sohvalle kattomaan.. si se huusi aina kilpaa niiden selostajien kanssa :')
mutta nyt sekin on poissa.. enää yks neljästä marsusta hengissä.

ja juu, empä pahemmin ylistäis suomalaisten jalkapallo taitoja.. ei se oo meidän laji, mut muissa kyl on pärjätty... mutta en taaskaan ala pätemään kun en oo perillä asiosita 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 28 Maalis 2009, 21:40

Iltaa täältä Ylläkseltä!

Perille päästiin tänne Lappiin, ja mökki on kyllä viiden tähden arvoinen :D Maksoi se jtn 1000 mutta hinnan väärti, tää on tosi hieno. Joskus ennen neljää päästiin tänne perille ja sillätavalla. Äsken syötiin, ja nyt metsästän jälkkäriä.

Itse vihaan jalkapalloa (sattuneista syistä), enkä oikein tykkää pesiksestäkään. Telinevoimistelu taas on sitten kivaa, kun pystyy edes vähän venymään ja vatsalihaksiakin löytyy :"D En ees oo omahyväinen.

Mutta lähdenpä tästä sitä jälkiruokaa hakemaan. Seeya later \o
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Zaubares » 28 Maalis 2009, 23:00

*ohittaa kateellisena koko Ylläs-jutun*

Meikä ei seuraa urheilua, vaikka tykkäänkin urheilla. Olen aika hyvä pesiksessä ja jalkapallossa. Viime aikoina olen kehittynyt keilaamisessa (pakosta, muuta ei koulussa liikkatunneilla ole ollutkaan), mutta tulisipa jo kesä! Pääsisi golffaamaan. Mulla on hyvä chippi, mutta puttaaminen on kuin vesieste: kaksi lyöntiä lisää tulokseen.
Zaubares

ViestiKirjoittaja kuutamo » 29 Maalis 2009, 00:14

mulle on riittänyt toi hölkkäys ja parkour.

mutta nyt tein lupauksen et huomisen aikana piirrän seuraavan hahmoni
ulrik saalistajan

mutta veikkaan että alan kirjoittamaan taustoja vasta toukokuun puolel
kuutamo

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Maalis 2009, 11:02

pesis on kans kivaa, se oli se toinen pallopeli missä pärjäsin koulussa. jalkapallossa menikin sitten jalat solmuun..
ja keilaaminen on kivaa! Ollaan monesti käyty kaveriporukalla keilaamassa, enkä voi sanoo että ois ollu ihan kauhee laji. Mitä nyt välillä pisti hermostuttamaan 8D ja Golf on ok, mun pappa otti mut aina pienenä mukaan golf kentälle ja sain sitten raahata sen bägiä.. vai mikä himpula se pussi onkaan. Lisäks meillä on taka/päätypihalla pieni golf rata :) sitä on kiva vetää aina kesäsin läpi, ku muut grillaa..

ja olispa tosiaan jo kesä! btw, pojatkin on näköjään heräilly.

ah, uusia hahmoja. Mä oon saanu mun haltija herran melkein valmiiks, mut pitäis vielä nimi keksiä ja kuvat skannata... plus kirjottaa profiili.

ja agnan on paree tuoda mulle kans jälkkäriä >O
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Arya » 29 Maalis 2009, 15:04

Minekin jo aloin tässä toista hahmoa suunnitella, kun sain inspiraation .D Pitäis tässä kynä kauniiseen käteen ottaa ja rustta jotain paperillekin... Ugh....

Golf <33 Ihana laji kesäsin harrastaa, odotan että päästään taas Tahkolle kiertämään .D En minä mikään hyvä siinä ole mutta kivaa se on. Tosin se bägin raahaaminen ja kaikki säntöjen opettelu on inhottavaa >.< Ugh...

Lähetään tossa kohta tuttaville suunnittelee seuraavaa hiihtolomamatkaa. Kyllä tässä on jo liput Lontooseen syyslomalle, Thaimaaseen Phukettiin jouluksi ja hiihtoloman kun vielä Italiaan saisi niin ois aika herkkua <38D

Mut häippäsen tästä yksikseni tonne syömää, haudi .D
Arya

ViestiKirjoittaja Suff » 29 Maalis 2009, 17:03

HUMPA HUMPA HUMPA HUMPA HUMPA TÄTÄRÄÄ! Törkeää capsin käyttöä jee!

Tultiimpa viimeinkin Tampereesta ja Oulusta. Eläkeläisten keikka Ouluun ei oikein onnistunut, kun liput olivat jo myyty edellisenä päivän. Tämä vasta selvisi tultua sinne just keikan aloitettua, kun bussi meni enteen mukaisesti ohitse bussipysäkiltä (valitus tekeillä).

Noooh...tulipahan ainakin Eläkeläisten Korkeajännitys (iskee kuin 38% volttia!) saatua tekijöiden ja bändin jäsenien nimmareilla. Pienen sekaannuksen takia kuitenkin menetin muutaman näytöksen Kuplii tapahtumasta mutta hauskaa oli. Varsinainen hauskuus oli sitten paluujunassa korkkaria luettaessa.

Toinen hahmo pitäisi kehitellä loppuun, tullu vaan mietittyä, että kehtaisiko sitä oikein tehdäkkään, kun saattaa mennä hieman muncha (vai mikä se oli) hahmoksi kun sillä on jonkinlainen armeija komennettanavaan... Vahvan puoleinen armeija.
Suff

ViestiKirjoittaja Ay » 29 Maalis 2009, 17:11

Pesis on just haka peli. Kivaa oli siinä, kun sai jätettyä kaikki pelaajat ykkös pesällä. Hauskaa oli, vaikka tytöt ja pojat laitettiin sekaisin.
Suomi voitti ja se oli ihme jalkapallossa. 2-0 Wealsiä vastaan.

Sen sijaan minä mietin tuonko tänne Lahpériuksen tänne vai ei?

Sen sijaan minä ajoin tänään yksin autolla kouluun. Harmi, että täytyi lähteä yhden maissa.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja suskari » 29 Maalis 2009, 17:16

Lyöminen pesiksessä on kivaa, mutta pesillä oleminen on sitten vähemmän mieleeni. Huono koppari kuin olen.

Ei minusta armeijan omistaminen ole tietääkseni kiellettyä... Itselläni oli joskus aikanaa hahmo jolla oli hieman isompi jengi komentonsa alla.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Maalis 2009, 18:22

ei armejan omistaminen oo kiellettyä, mutta se armeja ei voi vetää vertoja ihmisten tai haltijoiden armejalle. Nehän kaks osapuolta täällä ne pahimmat kilpailijat on.. ja onhan tuolla jo tuo villikoirienkin alue, missä johtajalla on ihan kiva porukka ittellään. Lisäks muutamalla pelaajalla on näitä armejoita... tai ainakin kehitteillä.

mutta kuten sanottu, Harald ja Aran pieksee kaikki seittemän nolla, paitsi toisiaan.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 29 Maalis 2009, 18:42

Olin ahkera ja tein äikänläksyt 8D ...Viellä olisi matikan, mutta onneksi se pitää olla vasta tiistaiksi, en olisi jaksanut tehdä.

-> menee tekemään uuden hahmon esitelmää

Edit// Saako hahmo olla tavallaan "kuolematon". Tarkoitan tällä siis sitä, että tuleva hahmoni pystyisi parantamaan itseään niin kauan, kunnes siltä katkastaisiin pää... Muuten tämä ei kuolisi.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Maalis 2009, 19:22

totta kai, ei säännöt kiellä kuolemattomuutta.. onhan Mardukkin tavallaan kuolematon, mutta EI VOITTAMATON.
eli saa olla kuolematon, mutta ei voittamaton, muutenhan kanssapelaajatkin vetävät sarven otsaan :)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 29 Maalis 2009, 19:51

Sitten miä voisin kehitellä Keltasusien porukan. Oman laisen klaani porukan. Vaikka se on pieni, mutta erittäin tehokas.
Aika hassua Akuma hahmoja tulee ja myös pelejä syntyy enemmän ja miten ehdit pelata kaikilla sopusuhtaisesti?
Olin vain kakkosella hyvä lyöpää kunnareita. Muuten olin hyvä pesän pitä tai ykkös pesän vahti.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Maalis 2009, 19:53

i sense..hmmm

heleposti, ok? Kyllähän muiltakin kokoajan hahmoja tulee ja pelaan sitä mukaa mitä inspaa. Toiset pelit eivät vain saa mukaansa niin hyvin mitä toiset, sitä ei kukaan voi kiistää. Ja osa hahmoista on poistolistalla.. ja ottaen huomioon että esim Ane ja Oliver ei liiku ilman seuraansa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 29 Maalis 2009, 19:58

Itselläni varsin usein sama vika, toiset inspaa toiset ei. Mutta pyrin silti vastailemaan suht aktiivisesti olkoot vaikka kuinka tylsä peli... Ja voihan hahmon sopivassa välissä raahata pois. :)

Ja onhan minun Zarallakin pikku lauma, jossakin tuolla metsän siimeksessä.
suskari

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut