Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Crimson » 24 Heinä 2013, 23:49

Aksutar kirjoitti:Noni, joku Kingdom hearts konkari tulee ja pelaa mulle ne molemmat läpi. Lupaan majotuksen ja ruuan, kunhan saan kattella vierestä kun pelaatte. Deal?

Crim ilmoittautuu mielellään vetäsemään pari KH:ta lävite o/

Primal Carnage on hieno. Katselin sitä kerran kun kaveri pelasi omalta koneeltaan. Tosin se pelas ihmisillä, eikä suostunu näyttään mulle dinoja >: Dinot on parhaita.

Aksutar kirjoitti:Koska Crimson on ihana ja koodaa meille uusia, mahtavia kotisivuja <3

THAT'S WHAT I'LL DO BEST! Oottakaas vaan. Vielä mä saan sen layoutin valmiiksi koodattua. Vielä joskus. Enhän olekaan alottanut niitten tekemistä kuin jo varmaan kolme kertaa alusta (--D

Ah, Espoossa hengaamassa poikaystävän kotona. Valloitin koko olohuoneen kissan kanssa omaa käyttööni ja ajoin kaikki muut omiin huoneisiinsa. Njähähähä! Vielä kun sais jonkun asentaan mulle pleikkarin tänne, niin olisin ilonen, kun olis jotain tekemistäkin. En kestä räpeltää tätä mac konetta, tämä on herpaderp x.x
Crimson

ViestiKirjoittaja suskari » 25 Heinä 2013, 00:04

Mä voin antaa sulle Crim tekemistä :D Tuu tekee mun kans tätä musavideota.. tai siis piirtää noita kuvia.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2013, 00:34

Crim kyllä sä tiedät mitä tekemistä sulla ois HUEHUEHUEHUEWinkwonk. JA TULE PELAAMAAN MINUN KHt!

Oon surkea hyvästeissä. Melkein kyllä tuli suru puseroon kun oli niin haikeaa hyvästejä heittää. Mutta, onneks yhteyttä voi pitää netissä. Onneks en tunne kauheen hyvin ketään muuta tampereelta, niin ei tarvii useempia hyvästejä heittää.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Crimson » 25 Heinä 2013, 00:49

Aksutar kirjoitti:Crim kyllä sä tiedät mitä tekemistä sulla ois HUEHUEHUEHUEWinkwonk. Vedän pitkän korren. JA TULE PELAAMAAN MINUN KHt!

Oh yees I know, WINKWINKNUDGENUDGE (--D Tahdon vain Windowsin eteeni, ettei tarttis raivota tälle macille >: JA TULEN PELAAMAAN KHt! ERITYISEN MIELELLÄNI! Toimin pekoni, kahvi ja kozel palkalla. Muuta en tarvitse. No oke ehkä voisin yhden niskahieronnan varata (---D

Hyvästit on pyllystä. Siksi itsellä on tapana tehdä niistä mahdollisimman lyhyitä, koska muuten itken perään. Lujaa. Vaikka tietäiskin että kaikkiin voi olla yhteydessä netin kautta tai muuten vaan voi laittaa puhelimella viestiä tai soittaa.

Kissa meinasi alkaa selvästi harrastaa jalkapalloa, kun tiputti jostain ylähyllyltä jonkun pallokassin ja levitteli pallot pitkin kämppää. Ei siinä muuta, mutta kun sen piti samalla levitellä naksukipponsa sisältö 8|
On nälkä..
Crimson

ViestiKirjoittaja Forte » 25 Heinä 2013, 19:25

Mulla on uus sohva! Se vaan ei mahu kämppään..aika epic failure..
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 25 Heinä 2013, 20:31

Forte, sahaa sohva kahtia, saat kaksi nojatuolia! aikafiksuaeikösköh

Njääh. Takapuoleni on varsin kipeä öö, vähä yli 20km pyörälenkistä. Voisin kiinnittää tyynyn persauksiini, se helpottaisi elämääni juuri nyt. Varsinkin kun yritän katsella Madventureita ja ofc niitä Mad Cookkeja koneelta.

---> sain pahan matkakuumeen.

Ja yyy, koulu alkaa n. kahden vkon päästä ohh my boys and my head.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 25 Heinä 2013, 20:32

Forte ollaan samiksia, mäkin sain uuden sohvan <3 Tosin mulla se mahtu kämppään ihan hienosti >: Sun pitää suurentaa kämppää tai pienentää sohvaa.

asdlkjd, koko päivä liikenteessä ja sitten vielä siivoomaan kämppää. Vähän on väsyny olo. Josko sitä kerrankin tän kesän aikana menis ennen kahtatoista nukkumaan. Mut adags, uudessa kämpässä on valmiiks tiskikone. Ehken tiskaa enää koskaan. Ai mikä sähkönkulutus.

Crimson kirjoitti:JA TULEN PELAAMAAN KHt! ERITYISEN MIELELLÄNI! Toimin pekoni, kahvi ja kozel palkalla. Muuta en tarvitse. No oke ehkä voisin yhden niskahieronnan varata (---D

NISKAHIERONNAN SAAT!

Koulut, kyllä. Pitäiskö muka jo panikoida koulun suhteen? Onneks en kykene panikoimaan ajoissa, ei jännitä vielä. Mut auta armias sitten ekana päivänä kuolen.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 26 Heinä 2013, 14:44

En edes tiedä, milloin koulu taas jatkuu..on tämä isoksi kasvaminen vaikeeta. Ennen riitti, että meni kouluun. Nyt pitää vuokrata ajoissa kämppä, ilmoittaa kelalle, tehdä muuttoilmoitus, pakata, purkaa, asentaa..en yleensä valita sinkkuudesta, mutta nyt kelpaisi joku, joka tekisi asiat puolestani. Olen vain niin laiska, haluan vain piirtää ja kirjoittaa ja välillä katsoa leffoja.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Heinä 2013, 20:11

Kyllä, joku sais hoitaa asiat puolesta. Vedetäänkö kimppalotto ja voitetaan, sitten voidaan elää herroiksi? Isoon taloon, suoraa eläkkeelle ja palkataan pari söpöä/komeaa palvelijaa ja sitten ei tarvi kuin laiskotella? Tahdon kyllä jonkun vanhan hovimestarin jolle virnuilla. Ja hänen pitää sukia viiksiään vähän väliä.

Onneks oli muutto apua. En ois itte selvinny siitä tavaramäärästä x.x Nyt on vähän kuollut olo, kun ensin tavarat kuudennesta kerroksesta alas ja sitten kaks tuntia ajamista ja sitten tavaroiden purkaminen ja vielä takas tampereelle.

lotdow kirjoitti:Enkä nyt sitten puhu mistään säälittävistä remake-versioista vaan aidosta 1980-luvun leffasta, koska tuon ajan kauhuleffat ovat suurta aatelismia!

Minkä leffan katsoit viimeksi. Pakko kommentoida. Kyllä. Mulla on Halloween boxi, tuutko kattoon kaikki jatko-osat tänne? 8) Vaikkei ne ehkä niin laadukkaita olekaan mutta ANYWAY.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 27 Heinä 2013, 11:50

Aksutar kirjoitti:Minkä leffan katsoit viimeksi. Pakko kommentoida. Kyllä. Mulla on Halloween boxi, tuutko kattoon kaikki jatko-osat tänne? 8) Vaikkei ne ehkä niin laadukkaita olekaan mutta ANYWAY.

POIS ALTA, MINÄ TULLLLLLLEEEEEENNNNNNN! ~o~ Minä tuon popparit ja sipsit mukanani. Katsotaan kaikki putkeen, eikö? Eikö? Eikö? 83
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Heinä 2013, 20:02

Lotdow kirjoitti:POIS ALTA, MINÄ TULLLLLLLEEEEEENNNNNNN! ~o~ Minä tuon popparit ja sipsit mukanani. Katsotaan kaikki putkeen, eikö? Eikö? Eikö? 83

Kyllä, kaikki putkeen. Sitten Saw maraton?

ugfdlskjf, että osaa ihminen olla väsyny muuttamisen jäljiltä. Enkä edes päässy vielä asettumaan uuteen kämppään, pitää vielä Tampereen päässä riehua asioita kuntoon. Ja uuden kämpän makkari on täysin pimeenä, kun remontti miehet on menny pissimään jotain sähköjen kanssa 8) No, onneks isä on sähköasentaja ja selvittelee asian paikallisen sähkömiehen kans.

Mut kaikkein eniten ärsyttää se, että tekis mieli vastailla ja piirtää mut ei vaan jaksa >:| Ja nettiä en uuteen asuntoon saa ennen ku vasta kuudes päivä. Poop.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 29 Heinä 2013, 20:24

Aksutar kirjoitti:Kyllä, kaikki putkeen. Sitten Saw maraton?

Ilman muuta, ilman muuta! B) Ei sattuisi Child's Playta tai Friday 13th olemaan?

Ostin tossa elokuussa täyttävälle kaverille Saw boxin lahjaksi. Sitä oli helvetin vaikea löytää, kun kaikissa kaupoissa se loppuunmyytiin paria päivää ennenkuin meni etsimään. Fuuuuuu.

Huomenna Helsinkiin ~o~
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Heinä 2013, 21:02

Child's playta ei oo, F13th löytyy joku versio. Tais olla toka, tai no "part 2". Enemmän japanikauhua multa löytyy. Pitäis kyl täydentää klassikko kokoelmaa mutta kun nghfs, se raha. Mutta kun kauhu <3
Saw boxin olis saanu helpoiten varmaan cdon.comista, 1-7 leffat maksaa n 30 plus toimituskulut. Tai minä ainakin oikasen aina sen kautta ensin, ennen kun muualta lähen metsästämään >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 29 Heinä 2013, 23:47

Oon varmaan yhen Saw- leffan nähny ja se oli muistaakseni kuudes. Sitä sentään pystyi kattomaan, se ei ollut kauhistuttava vaan ällöttävä. Tietysti, koin siinä jonkinlaista viehätystä silti. Mut jotenki se ei kuitenkaan iskeny minnuun niin paljon, että olisin malttamattomana pomppinut nähdäkseni jonkin muun osan. Mut hyvin se oli kuvattu kaikkineen köh.. Tehosteineen.

Joopa joo, huomenna kaverille! Katsomme ainakin yhden "pidennetyn" LOTRon, mutta otan mukaan varuilta toisenkin hih. Ja sit mun kaveri meni hankkimaan Thorin, joten se siinä vaikka välissä!

Aloin tässä samalla miettii, et millon ne ökyihmiset alkaa lopettaa näitten elokuvien pyörittämisvehkeiden tuotannon.

Eka oli videokasetti (siis, tokihan oli aiempiakin, mutta kasetit + videokone alkoivat tulla ensimmäisinä koteihin?), sille 1 kone
DVD, sille 1 kone
Blue-ray, jälleen 1 kone
Ja jos oikein käsitin nii tää on uus juttu: Blue-ray 3D, kamoon OIKEESTI.

Tokihan, on helpotuksia; esim. pleikkari kakkosella pystyy pyörittään DVDtä ja pleikkari kolmosella DVDtä että Blue-rayta.

Tehkää leffoja ja vaikka miten himputin versioissa mut tehkää niille kaikille YKSI käypä pyörittäjä. Okei, porhot, menetätte rahaa. Oh dear ja se on liikaa se. Välillä saan tällaisia hippiympäristörahanmenetys kohtauksia.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Heinä 2013, 11:49

Sawit oli ihan ok, vaikken goresta pahemmin välitä. Loppua kohden ne meni aika neh osastolle. Mut ykkönen oli niin askjdöfks kun sen ekan kerran näki.

Ja eiks pääsis helpommalla jos ostaa vaan DVD soittimen, joka pyörittää myös blue-ray leffoja? Isäl ainakin on kotiteatteri, mikä pyörittää niin DVD kuin blue-ray/3D leffoja. Yksi mööpeli. ja VHS on aika kuollu jo nykyään >: Myydäänkö missään enää edes VSH soittimia? En tiedä, sen takia oonkin vaalinu mun soitinta ja säilyttäny sitä erittäin varoen. Siltä varalta, että joskus vielä haluan katsoa muumeja videolta <:

Muumeista puheen ollen, Dakum sun ava tiputti. <3
Aksutar
Monarkki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut