Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Elo 2013, 09:36

Oon kyl aikalailla kaikilta - jotka muhun uskaltaa olla yhteydessä - kuullu tosta foorumin pätkimisestä. Voin vaan kysellä foorumi.infon isoiltakihoilta että notta mitä pirua, mutta muuta ei mahda. Kai siellä tukifoorumilla on myös puhetta asiasta ollu, JOS muillakin samanlaisilla foorumeilla on sama ongelma. Atm en itte ehätä sinne selailemaan, koska aamukahvin jälkeen on aika lähteä.

To the Nakkila nänänänänän. Sitten saankin olla muutaman päivän ilman nettiä taas >: Poop. Paitsi jos erittäin nätisti pyydän ZGltä, josko sen kämpillä sais nettiä lainata.

Kahvi on elämä. Kahvi juodaan oli se kylmää tai kuumaa, vahvaa tai laimeeta. Itte vetäsen aina mustana jos on pakko saada kahvia, maitoo/kermaa ja sokeria sitten jos haluaa siitä nauttiakin. Nomnom. Irish coffee plox! Jumalten juomaa. Herrojen herkkua.

Ainoo con missä itte on käyny oli animecon tampereella vuonna käpy ja kuusi. Ja se oli niin huonosti organisoitu etten sen tähden oo uudestaan ees harkinnu meneväni koska asd, ihmisiä.

Noni, nyt on aika rientää. Inbox täynnä keskeneräsiä vastauksia kun mitään en saanu valmiiks. Ehkä sitten ens viikolla ehätän ne loppuun nakuttelemaan. Ny se on moro muutamaks päiväks \o. Ivy ja Harlekiini vahtii.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Nya » 01 Elo 2013, 11:19

Kahvia? Tykkään ite kaakao kahvista, mut harvoin nautin sitäkin, sillä en ole varsinainen kahvin juoja. Nautin itse joka kaunis aamu teetä. Sokeria tai hunajaa ja maitoa päälle ja äiti väittää et vanhat tekee enää nii, et ne pistää sokeri kahviin tai sokeriin, mut omasta mielestäni se ei ole totta.

Jee täällä sataa kaatamalla ja pitäs nii ku lähtee scooterilla ajamaan kaverille, et siellä sit kokataan. Mun pylly kastuu + mun vaatteet ja sit mä oon ihan litimärkä... >> Miksi juuri tänään? Maailman kaunein päivä ikinä.

Mun pitäs löytää se hemmetin lista jostakin, et vois ostaa nii hemmetin oppikirjoja!!!!! >:(
Nya

ViestiKirjoittaja Niehku » 01 Elo 2013, 23:52

Oon kuullu tosta Irish coffeesta ja kuulemma on aivan uskomattoman hyvää :3

Kävin myös Animeconissa, se oli Helsingissä vuonna '09 ja tykkäsin kyllä.

Juon teetä vain jos oon kipee ja sillonki maidon ja hunajan kanssa :3 tai no juon teetä jos kahvia ole, mutta se ois kyllä tosi harvinaista... Hopeateetä nauttivat myös monet ikääntyneet ihmiset :D

Täälläkin sato vettä ja hieman jyrisi.
Niehku

ViestiKirjoittaja Forte » 02 Elo 2013, 21:09

Irish Coffee oli suosikkihevoseni nimi.

Juon kahvia vain töissä ja HiH:ssä (Helsinki international horseswhow) ja silloin, jos jääkaapissa on maitoa. Muuten teetä, paljon teetä. Ostin juuri kilon Early Greyta, sellanen valtava säkki, joka näyttää hyvin härskiltä keittiön pöydällä.
Forte

ViestiKirjoittaja Lotdow » 02 Elo 2013, 22:39

Minä juon vain kaakaota :D Tonneittain. Aamuni on destroyed ilman sitä.

Onko kellään muulla "kesäloma oli liian lyhyt" -masennusta?
Lotdow

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Elo 2013, 23:42

Eip, minulla on "kesäloma on liian pitkä"-masennus .w. oikeasti, mulla loppuu tekeminen parin viikon jälkeen kesken, ja me tykkään koulunkäynnistä .w. ja nyt sitten vajaan viikon päästä jatkuis koulu, ensin muutto .w.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Niehku » 04 Elo 2013, 19:04

Lotdow kirjoitti:Onko kellään muulla "kesäloma oli liian lyhyt" -masennusta?

On! o/

Kesäkuu meni töissä ja sen kuun vklpt nukkuessa, ku töissä oli huonohko ilma, joka pisti sit väsyttämään... Miulla oli selkeet suunnitelmat heinäkuulle, mut eipä menny taaskaan ihan niiku Strömsössä. Oh well, aina ei voi voittaa. Ja oon kyllä tosi ilonen et vihdoin niitä töitä sain kesäks, vaikkakin vain sen kuukauden.

Nyt ollaan muutama päivä pyöritty metässä marjassa ja miun puolesta saapi kyllä riittää jo ;__;
Niehku

ViestiKirjoittaja Forte » 04 Elo 2013, 23:54

Ei. Minulla alkaa koulu 2.9, joten tässä ehtii todella kypsyä lomailuun. En keksi enää tekemistä, katsoin tänäänkin koko päivän Star Trekiä.
Forte

ViestiKirjoittaja Crimson » 05 Elo 2013, 10:08

Forte kirjoitti:Ei. Minulla alkaa koulu 2.9, joten tässä ehtii todella kypsyä lomailuun. En keksi enää tekemistä, katsoin tänäänkin koko päivän Star Trekiä.

Sama täällä.. Mutta vaihdetaan Star Trekin tilalle Doomin pelaaminen ja kesäkurssitöiden vääntäminen. Miksi aina kun pitäisi alkaa vääntämään www-sivutöitä, niin juuri silloin ei etäkoneet toimi? 8|
Crimson

ViestiKirjoittaja Nya » 05 Elo 2013, 10:42

Omistan 'kesäloma oli liian lyhyt' masennuksen... Mulla alkaa ens viikon tiistaina koulu, enkä ole vieläkään hankkinut niitä hemmetin kirjoja..

Mun kesäni meni tylsistyessä, lenkkiä juostessa, kaverilla ravaamista, kokkaamista, riitelemistä, koneella olemista, isosena kestämistä ja kesätyössä menemistä + hankin opiskeluvuodeksi kiireapulaiseksi samaan paikaan töihin. Lauantaina oli eka työ päivä ja sain opetella kassan käytön. Hemmetti että tärisin ja sössötin niille asiakkaille kaikkea surkeaa... Tein koko päivän pizzaa ja kädet kuoli.

Ei pitäisi lukea mitään romanttisia englannin kielistä romanttista mangaa... T^T Tulee liian ärsyttävä olo, et nyt mä tarvisin sen toisen sukupuolen, jota vois halailla ja kiehnätä siinä! Miksi mulla ei ole!!! >> I want to cry....
Nya

ViestiKirjoittaja Michyy » 06 Elo 2013, 00:02

Nätisti se kesä meni kun valvoi pitkään ja nukkui aina sinne 12 tai 1 maihin. Mitään en sitten siinäkään aikaan saanut jokseenkin nyt parilla leirillä käväsin. Kesätyötäkään en saanut, muutenkin vaikuttaa vähän siltä "Et saa paikkaa koska sinulla ei ole työkokemusta isosen hommien ja kerhonvetämisen ulkopuolelta, yritä sitä sitten jostain saada." touhua. Ja nya jos nyt kovasti ottaa päähän nii tule tänne sitten kiehnaamaan I dont mind ja sivussa voisit vaikka opettaa minua piirtämäänkin... kun kerran osaat... paremmin kuin minä... kateus... No jaa harjoituksestahan sekin on vain kiinni vaikkakin usko tuohon alkaa välistä olla kuitilla
Michyy
Porvari

ViestiKirjoittaja Nya » 06 Elo 2013, 09:57

Jee! Minä tulen! *Hyppää kaulaan*

Olisi kivaa päästä opettamaan piirtämistä, tosin mun pikkusiskoni, joka ottaa musta mallia ja piirtää. Se ei haluu ottaa kuuleviin korviin munh vinkkejäni, koska on liian ylpeä opetettavaksi.

Harjoittelu tosiaan tekee mestarin. Aloitin piirtämisen siinä kaheksan vuotiaana ja edelleen menee. Kaheksanvuotta siis on jo aikoja sitten mennyt umpeen :D
Nya

ViestiKirjoittaja Lotdow » 06 Elo 2013, 12:54

Minkäköhän ikäsenä itse alotin piirtämään... 6-8? No, taidekoulua aloin jossain siinä paikkeilla käymään, enkä kadu mitään B)

Piirtämisestä puheenollen sain Aksun traden valmiiksi vihdoin. *ultimaattista trumpettimusiikkia* Nyt kun olisi jokin muukin kuin pikkusiskon kamera käytössä, niin saisin ehkä sen tänne nettiin asti.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 06 Elo 2013, 13:49

Guess who's baaa'aaaaack.

Kesäloma oli tylsä ja kun on nyt kolme vuotta "lomaillu" niin itte todellakin odotan, että koulut alkaa. Huomenna sitten. Vielä ei paniikki iske mutta kuolen kumminkin paniikkikohtaukseen huomenna. Oli kiva tuntea.

Piirtämisen opettaminen on btw kamalaa, jos opetettava on asenteella "En osaa piirtää yy en tuu koskaan osaamaankaan luovutan ei tästä tuu mitään kokeilin kaks kertaa enkä osaa piirtää niiku haluan" 8| Nya vois opettaa muo tekemään kokonaisia kuvia. Mitä taustat? Turhuuksia.
Piirtämään alettiin heti kun kynä pysyi kädessä. Piirreltiin prinsessoja, joiden päässä oli kolmisakarainen kruunu, hiukset pään sivuilla sojottamassa ja kroppa oli kolmionmuotoinen, punainen mekko <: Sitten tikku-ukko jalat ja kädet. Ja ruoho oli vihreää paperin alareunassa, taivas oli sininen paperin yläreunassa ja aurinko oli aina vasemmassa yläkulmassa. ART!

Lotdow, sun trade on vähän levinny pitkin paikkoja |8 En osaa päättää yhäkään kumman muodon toteutan joten teen sit molemmat mut nyt pitää päättää koko kuvan konsepti ja teema ja värit ja asd.

Muutto vieläkin kesken. Sähkärit repi mun makkarin seinän auki ettiessään sähkövikaa kytkennöissä, kunnes tajusivat, että vika oli oikkariin tungetussa pistokkeessa. Nyt sit pitää odottaa että joku tulee korjaamaan seinän jotta pääsen sisustamaan makkarin. Poop.
MUTTA NETTI SENTÄÄN TOIMII YAYAYAY. Ai perkele ku oli ikävä teitä. Tätä. Kaikkea.

Sain toissa päivänä "kohteliaisuuden" paikalliselta terassijuopolta. Mulla on kuulemma majesteettiset pohkeet :--------D Kai se sitten oli kohteliaisuus.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 06 Elo 2013, 17:53

Aksutar kirjoitti: MUTTA NETTI SENTÄÄN TOIMII YAYAYAY. Ai perkele ku oli ikävä teitä. Tätä. Kaikkea.

Sain toissa päivänä "kohteliaisuuden" paikalliselta terassijuopolta. Mulla on kuulemma majesteettiset pohkeet :--------D Kai se sitten oli kohteliaisuus.

JEE! Olet palannut! Haluan muuten ilmoittaa, että otan vastaan projekti X:än mutta juttelen siitä sitten sinulle skypessä kun pääsen yli siitä, että koulu alkaa taas ylihuomenna ja kun taas saan kaiken rullaamaan.

Mä niin hajosin tolle pohjejutulle kun sun tilapäivityksestä sen luin. Mahtavaa :D Majesteettiset pohkeet, kuinka hän tiesi että olet Cryptin ylikuningas =__o VAKOOJA! SPY! Joku spychekkaa nyt äkkiä jos omistaa liekinheittimen.

Mulla ja Lotdowilla on ollut täällä sellainenkin Lord of the Rings -maratoni pelimielessä että melkein aivot epämuodostuu sormuksen muotosiksi. Nimittäin Helsingistä tullessaan sisko toi mukanaan Lord of the Rings LEGO -pelin, joka on IHAN HULVATON! Ääninäyttelynä on käytetty elokuvasta leikattuja paloja ja jotkut on sijoitettu niin hyviin paikkoihin että mahaan koskee :D Jos joku on Lego-pelejä pelaillut niin tietää varmaan että juonet on heitetty vähän humorilla, terveisin Boromir kuoli kun sitä ammuttiin nuolella, katuharjalla ja banaanilla.
Sen lisäksi paras ystäväni, jonka kanssa ollaan pienenä kolmestaan (minä, hän ja Lotdow) pelailtu peliä Lord of the Rings - the Return of the King, lahjoitti kyseisen pelin meille, ja NYT on se hetki kun me tulemme pääsemään sen läpi B) Pienenä ei riittänyt taito ja pelaajakin vaihtui nyt ex-ultimatepelaaja mmupusta ultimatepelaaja Lotdowiin. Mä oon edelleen katsojan roolissa, nyyh. Mutta loistavia pelejä kumpikin, myös tää viimeisenä mainittu, vaikka se onkin vähän vanhempaa tuotantoa.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna