Nyt lähtee viikonloppu B)
Ilahdutan teitä jälleen iloisilla kuvilla.
Forte kirjoitti:Luulen, että se on sotilas, koska kellarissa oli ruumishuone sodan aikana. Hilpeä paikka.
Pandanna kirjoitti:Auttakaa joku. Oikeasti. Me tarvin apua paniikin purkamiseen.
Mun pitäisi keskiviikkona lähteä juttelemaan kirurgin kanssa siitä, että pitääkö miun jalka leikata vai ei. Ja son aika varmaa että pitää, mutta men yksinkertasesti halua kuulla sitä tai edes lähteä koko laitokselle. Enkä kyllä mitään leikkaustakaan, että ei siinä óAò ja men saa edes äitiä mukaan, nyyhkis. Son paras ikinä. Joten joo, nyt molen täällä keskellä yötä sängyssä makaamassa itku kurkussa paniikkisena enkä me osaa tehä sille yhtään mitään. Me saan varmasti jonkun paniikkikohtauksen.

Forte kirjoitti:Katsokaa samalla siellä mökillä Neverendin Story.
Agna kirjoitti:Olenko ainoa, joka on selvillä vesillä eikä saa paniikkikohtauksia?
Dakum kirjoitti:Ehkä parempi etten tällä fiiliksellä vastaile tänään, saattaa tulla mielenkiintoista tarinan jatkoa.

Forte kirjoitti:Minulta meni pari vuotta tajuta, että laulaja on mies.
Aksutar kirjoitti:And then they took off the clothes and kissed? HUEHUE
Aksutar kirjoitti:Ei ihminen sille mitään voi, jos paniikkihäiriö tulee.
Aksutar kirjoitti:Koska aloitat projektin hähähähäh? Project X. Ei kuitenkaan puhuta mun kyläprojektista sitten yhtään.
Agna kirjoitti:Heti kun löydän sille aikaa kun oon niin tiiviisti koulun kimpussa nyt etten voi ajatella ylimääräisyyksiä! (Ja koska vastaat peliin hähähähäh >:D) Ja ei puhuta, ei. Olemme aivan hissuksiin. Täysin. Mutta se on awesome suunnitelma.
Dakum kirjoitti:Höhö, pidettiin tänää ryhmäytymispäivämme testipäivä testiryhmälle, jotka on kakkosia, joille ei ilkeä opettaja kertonut koko asiasta :D Oi voi, että olivat lapset kypsää kauraa...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa