Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Lotdow » 22 Elo 2013, 16:00

Aksutar kirjoitti:Sorruin pelaamaan Minecraftia. Aloin rakentamaan ihmisten kaupunkia sinne. Wish me luck, linnan eka kerros jo valmis. Seuraavaksi kellari ja kidutuskammiot.

Haluan tähän projektiin mukaan ~o~ Mine on paras. Heti kaiken muun jälkeen.
Lotdow

ViestiKirjoittaja Aksutar » 23 Elo 2013, 10:33

Lotdow kirjoitti:Haluan tähän projektiin mukaan ~o~ Mine on paras. Heti kaiken muun jälkeen.

Voi kun osaisinkin kuhtua porukkaa mun hienoon Cryptin alkuun. Ai mitenniin se on kumminkin pirun helppo toteuttaa ja ei vaadi suurta ÄOta tajuta, miten sekin onnistuis.

Ei piru, nyt kun pitäis vääntää kouluprojekti loppuun tässä viikonlopun aikana, niin eiköhän kiinnosta piirtää kaikkea muuta, paitsi sitä? Tämä on nyt harvinaisen perseestä, vaihteeksi.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lotdow » 23 Elo 2013, 16:34

Aksutar kirjoitti:Voi kun osaisinkin kuhtua porukkaa mun hienoon Cryptin alkuun. Ai mitenniin se on kumminkin pirun helppo toteuttaa ja ei vaadi suurta ÄOta tajuta, miten sekin onnistuis.

Se on ihan h*lvetin vaikeaa, että en kyllä syytä. Suroastaan mahdotonta yrittää tehdä mitään nettiservuja tai muuta yrlymmymmää. Tai sitten olen vain liian tyhmä koko hoitoa tajutakseni :'D

LAUANTAIKARKIT. Jes! Ja sain Makuunista TET-paikan. Tuplajes!
Lotdow

ViestiKirjoittaja Forte » 23 Elo 2013, 22:32

Minecraftia vois kieltämättä kiva pelata porukalla, mutta vielä eeppisempi olisi Sims. Tein muutamia Sims- kokeiluja, ja loin elämän muutamille roolipelihahmoille (huomatkaa, Forte viettää hyvin vapaa-aikaansa). Siitä tuli mielenkiintoinen kaksi tuntia.
Forte

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 24 Elo 2013, 00:07

Eipä oo minecraftia tultu pelailtua, viime aikoina vaan pokemonia .w. mulla oli varmasti taas paljon asiaa selitettävänä, mutta men muista enää yhtään niistä. Paitsi että lääkärit laitto mut venyttelemään. Ja että me yritän piirtää ja jotain. Ja että pukeutumisneuvonnan tunnit on pyllystä.

Niin joo. Väsyttää. Hyvää yötä =w= plus tulkaa joku mulle juttukaveriksi.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Elo 2013, 08:46

Forte kirjoitti:Minecraftia vois kieltämättä kiva pelata porukalla, mutta vielä eeppisempi olisi Sims.

Arvatkaas kuka täytti vanhan koneensa sims peleillä ja kuka rakentaa sinne taas TNF naapurustoa. My life is so awesome. Kaiken lisäks piti ostaa borderlands kakkonen ja pleikallakin ois kolme uutta peliä mitkä pitäis pelata ja ah primal carnage. Imma dino rawr.

MMM'M! Mikään ei herätä niin hyvin aamulla, kun kuuma kahvi sylissä. Ei mikään! No, ehkä hyvä vaan että on kunnolla hereillä, tänään alkaa animaatiotekniikka.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Forte » 26 Elo 2013, 13:04

Serkullani on hienompi auto kuin minulla. Vuoden -66 Chevrolet. Päiväni on pilalla, ei minulla muuta asiaa ollut.

Nyah, Sims on hilpeä peli, kun siihen saa kaikkia turhia lisäosia. Ostin sen Supernaturalin pari kuukautta taaksepäin. Haltioita siinä ei ole, mutta keijuja kylläkin. Heille saa pinkit tai vihreät siivet.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 26 Elo 2013, 13:49

Vähän kun säätää korvien terävyyden, koon, asennon ja alien asetusten kanssa, niin kyllä niistä ihmisistä saa ihan haltian näkösiä <: Pinkki siipinen macho keiju, here I come.
Muistan ku kakkoses piti ladata korva modit että sai niitä. Pöllin Ivyn originista kaikki sen lisäosat, mitä oli. kymmenenkö niitä nyt yhteensä koneella on, en muista.

Minullapa ei ole autoa. Se ketuttaa. Tosin en uskaltais ees ajaa ):

Hienoo muistaa ottaa piirtopöytä mukaan kouluun, mut sit unohtaa sen kynä kotiin. Piirrän sit hiirellä kerpele.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Niehku » 27 Elo 2013, 19:54

Pelasin joskus lapsena/nuorena Simsiä ja ostin jopa yhden lisäosankin, sen jonku lemmikkijutun. Kyllästyin kuitenkin itse pelaamiseen, ehkä kaipasin jotain uutta lisäosaa, muttei ollut enää rahaa siihen. Sitten leikin arkkitehtia ja tein ökytaloja tai kummallisia asumuksia.

Veli osti auton, punaisen paholaisen. Vihaan punaisia autoja. Ne on jotenkin niin kliseisiä ja niistä tulee heti mieleen joku tyypillinen perhe-auto, joku punainen farmari hyi. Ja niitä on liikaa ja joka paikassa. Oikeestaan en hirveesti tykkää punaisestakaan niikun värinä. Mutta veri on eri asia omnon. I'm weird and I know it.

Viettänyt tässä about 2 tuntia koulutehtävän parissa, joka koski kansainvälistä työnhakukulttuuria. Omg pitää käyttää aivoja koska englanti. Sain sen melkein tehtyä, mutta nyt olen ansainnut edes tauon eli surffaillen missä ikinä haluankin.

Kahvi olisi myös poikaa.
Niehku

ViestiKirjoittaja Agna » 27 Elo 2013, 20:14

Aksutar kirjoitti: Muistan ku kakkoses piti ladata korva modit että sai niitä.

PLUS viimeiset korvat siellä valmiskasvojen valikossa oli suipot! Jihuu! Kun huomasin sen joskus vuonna 2009 Maijan ja Lotan kanssa niin ei pian muita tullutkaan kun Legolaksia meidän peleihin. Ja olin katkera kun en koskaan osannu enkä uskaltanu ladata mitään ladattavaa materiaalia kakkoseeni (en sen puoleen kolmoseenkaan) toisin kuin ekanamainittu :c

Hyhpikää seuranhakuuni kaikki englanninkielisistä peleistä kiinnostuneet. Mainostan. Hankin mainosbannerin ja lippalakin ja heijastinliivin.

Projekti X on virallisesti aloitettu tänään 27.8.2013 köhköh. Se loppunee ensivuonna B)
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Forte » 27 Elo 2013, 23:08

Hankin Sims kolmoseen sen lemmikkilisäosan. Hyvin eeppinen. Nyt Darionilla ja hänen kämppäkaverillaan on hevosia ja kissoja. Hyvä elämä.
Forte

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Elo 2013, 07:17

Dakum kirjoitti:Veli osti auton, punaisen paholaisen. Vihaan punaisia autoja.

Punaset autot nnngh. Sentään ne on niin tavallisia, ettei pistä silmään. Paitsi ne "tehtaanpunaset" tylsät peruspunaset. Get some tone there dudes.

Agna kirjoitti:Projekti X on virallisesti aloitettu tänään 27.8.2013 köhköh. Se loppunee ensivuonna B)

Projekti X WOOP \o/ Kyllä se kyläprojektikin alkaa joskus lupaan. Tai onhan se jo alkanu mutta lopetusta vaille. Hups.

Forte kirjoitti:Hankin Sims kolmoseen sen lemmikkilisäosan.

Älä vedä överiks lemmikkien kanssa, niiko minä. KOITA NAPATA YKSISARVINEN!
Pystyy sit simsissä pelästymään ukkosta. Mut jumalauta kun se tusahtaa kesken kaiken pelailun siellä pihalla, niin vähemmästäkin simit ja minä hyppään kattoon >: Ja zombit on kamalia ,_, The sims: Paras kauhupeli ikinä.

Oon ilmeisesti niin pelottava, että ryhmäläinen vältteli muo alkuviikosta, (kun ei omaa osuuttaan ryhmätyöstä ollu tehnyt), kun pelkäs, että suutun. Söpöä. Ehkä muo kannattaakin pelätä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 28 Elo 2013, 10:39

Hepskukkuu!

Musta tuntuu, että nyt syksyn pimetessä, mäkin palajan, oikeesti...elämä muuteskin semmosta, että tekee ihan hyvää kadota fantasiamaailmaan välillä...mut, mut, jos mulla on teidän kanssa kesken pelejä, niin pankaa niistä viestiä!!! Koetan toki löytää kaikki keskeneräiset tuolta, mutta niinkus siis, tiettekö, kun aika helposti joku jää junasta.
Lörri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 28 Elo 2013, 12:06

YAY LÖRRI PALASIT ÄLÄ ENÄÄ IKINÄ JÄTÄ MEITÄMINUANIIN.

asd, josko sitä ittekin sais viikonloppuna aikaseks vastailla kaikkiin ropeihin... Tai edes muutamaan.
Alotettiin animointi. Osaan nyt tehdä pomppivan poniyksisarvisen, joka metsästää porkkanoita. Eiköhän tämä kurssi ollut tässä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Lörri » 28 Elo 2013, 12:17

Pomppiva poniyksisarvinen, joka metsästää porkkanoita <3
Aaahhhh, tuostahan saisi ihan loistavan hahmon, ihan vaiks teeännäffään :P
Lörri

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut