Pulina || Vanha vol. 2

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Forte » 01 Syys 2013, 17:56

Niin no, en ole ikinä luottanut hirviseuroihin sen enempää. Ties mitä noin epäilyttävässä paikassa tapahtuu. Ehkä sinne kutsutaan Wichesterit pian tutkimaan kummittelua tai outoja katoamisia. Josta tulikin mieleen, York on maailman kummittelevin kaupunki. Siis ei New York, vaan se brittikaupunki.

Mikäköhän siinä on, että kroonisesti pikkukoirat ovatkin niin ärsyttäviä? Kaikki tuntemani pikkukoirat ovat räksyttäviä, hemmoteltuja turrikoita. Haluan nähdä samanlaisen rotwailerin.
Forte

ViestiKirjoittaja Niehku » 01 Syys 2013, 18:09

Jep ja kota oli täynnä hirvien teurastuskuvia .__.

Hmm, miun mielestä melkein kaikki pikkukoirat räksyttävät juurikin sen takia koska ovat pieniä. Tai siis näin olen kuullut ja järkeenhän se periaatteessa käykin. Ne haluu sillä millon millastakin huomiota, että muistathan katsoa välillä sinne alemmaskin. Ja siksi yleensä isot koirat on tyynempiä.

Meille tuli tänään postiluukusta lappunen, jossa kyseltiin mahdollisia havaintoa kadonneesta kissasta. Melkein otin takkini ja ryntäsin metsään sitä huhuilemaan, ellei äiti ois ottanu niskasta kiinni. Voi pieni parka kisu, toivottavasti osaat kotiin/joku löytää sinut.
Niehku

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Syys 2013, 18:16

Cheikki kirjoitti:Niin ja tarkkailla noita pikkuisia (rottia) kun päästin ne jaloittelemaan meidän kylpyhuoneeseen >w< Mort on kyllä kiltisti ja tulee aina vastaan, kun sinne menee, mutta Hades ja Lusse muistuttaa ihan oikeita rottia kun ne kyylää jossain kaapian alla ohikulkijoita xD

.... Hades ja Lusse kuulostaa niin tutuilta nimiltä - rotille - että nyt on pakko kysyä, ootko sä ollu TNFssä aikasemmin? Tai sit oon törmänny suhun jossain muualla. Tai sit luulen omiani. Tai sit sä stalkkaat muo. Tai sitten tämä on joku juoni.

Dakum kirjoitti:Olin yhen päivän leirillä ihan hemskutin creepissä paikassa! Se on vanha maatila, jossa on useempi rakennus, mukaanlukien täysin hylätty ja aitio, pieni omakotitalo. Sen vintin katosta roikku paksu köysi .w.

Ja päärakennuksen kellarissa oli sänky ja hella ja sen paikan sai lukkoon. Ketä lie sielläkin pidetty ja mistä syystä.
Paikka on nykyisin hirvimiesten metsästysmaja, eli tokihan sieltä valkoinen teurastushuone löytyi lihakoukkuineen. Totta kai sinä yhtenä yönä näin kahdesti painajaista siitä paikasta, eipä sitten nukuttanut kunnolla... Hyi. Muuten siis jees ja kiehtova paikka ilman niitä painajaisia.

Hitto, kuka löysi mun kotini?
Perhetutut asuu vanhassa koulurakennuksessa, joka on pirun iso. Siellä on erikseen niiko kaks luokkahuonetta, liikuntasali ja kolme eri asuntoa, kaksioita ja yks yksiö. Ai piru se kellari siellä on karu ja vintillä on lepakoita. Ja sitten kun se talo elää öisini ittekseen niin vähemmästäkin sitä on jännäkakka housussa.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 01 Syys 2013, 18:43

En ole ollut aikaisemmin tällä foorumilla, joten pelkään pahoin, että olemme joko tavanneet "todellisuudessa" tai sitten nähneet jollain muulla foorumilla. Tai sit jollain helvetin rumiluksella on samannimisiä rottia! 8<

Ps.kävin katsomassa just elokuvissa toistamiseen "kirotun", joten kiitos vaan kamalasti noista kauhukertomuksista xD
Cheikki

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Syys 2013, 07:33

Cheikki kirjoitti:En ole ollut aikaisemmin tällä foorumilla, joten pelkään pahoin, että olemme joko tavanneet "todellisuudessa" tai sitten nähneet jollain muulla foorumilla. Tai sit jollain helvetin rumiluksella on samannimisiä rottia! 8<

No piru pentele. En mä sit keksi mitään muutakaan paikkaa internetissä. Ehkä muistan vaan väärin tai oot joku ääni menneisyydestä irl. Oikeasti olet minä. Twist.

Ahah, nenä ihan tukossa ja kurkusta ei lähde ääntä. Tässä olotilassa on hyvä lähtee kouluun hajoomaan johonkin skriptaukseen. Ei tuu kyl mitään tänään, mut mennään nyt paikalle ees näyttään pärstää. Jään kyl niin jälkeen jos pitää pois koulusta olla, ei kiva >:
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja harlekiini » 02 Syys 2013, 12:10

Ja tänne on tullut lisää pelaajia. Teretulemast.

Arvatkaas kuka heräsi tänään siihen että talo oli tulessa. Tai no, tulessa ja tulessa, käry oli melkoinen mutta savua ei näkynyt. Palovaroitinjärjestelmä uusittiin tuossa jonkin aikaa sitten, ja koko asukaskunta ehti menneen vuoden aikana tottua siihen, että hälyttimet huusivat vähän väliä eikä niihin loppuviimein enää kiinnitetty huomiota. Tänäänkin käänsin tyynesti kylkeä kun heräsin ysin pintaan huutaviin pilleihin, mutta vasta kun laahustin avaamaan ikkunan paikantaakseni huutaako naapuritalo vai mistä se ääni tulee (oman huoneen hälytin oli hipihiljaa, ainoastaan käytävillä raikui) haistoin savun. Liityin sitten evakkoporukkaan ja jäin pihamaalle kattelemaan katuteatteria kun amublanssi, paloauto ja tikasauto kurvasivat pihaan. Ei siinä kauaa kestänyt eikä tilanteeseen mitään dramatiikkaa liittynyt, mutta tulipahan katteltua. Varmaan joku fuksi polttanut aamuletut pohjaan.

Entä mitä tekee harlekiini kun katuteatteri menettää kiinnostuksensa? Lähtee ostamaan ruokaa ja tilanteen mentyä ohi kipittää takaisin häkältä haisevaan huoneeseensa syömään aamupalaa, hörhör. Ei ehkä ihan niin kuin oppikirja sanoisi, mutta meni jo.
Tosissaan, tilanne ei todellakaan ollut paha ja porukka päästettiin takaisin sisälle melko pian. Vissiin ihan vaan pohjaanpalaneesta makkarakeitosta taas kysymys (sattui tuossa viime vuonna naapuritalossa).

Että sellaista Jyväskylän maanantaiaamuun.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Syys 2013, 12:23

Itte kumminkin oot vahingossa sytyttäny lakanas tuleen. Smmmmoking. Tsytan did it.

Lueskelin aikani kuluks noita Hahmomixquizstuffthing juttuja ja tuli hörähdettyä muutaman kerran ääneen. Vois tehä taas uusilla hahmoilla sen uudestaan, koska se on iätön. Mut josko eka selviytyis HOPS keskustelusta ja raahautuis kotiin sairastamaan, ei tästä opiskelusta tuu oikein mitään. Muutenkin itsenäistä säätämistä atm, ihan hyvin voin kotona unityllä leikkiä >:<

Joku Jannikin palaili >8) WEBA DUDE
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Janni » 02 Syys 2013, 12:29

Mitä, kuka ihmeen Janni? : DD

Okeiii, busted. Syyttän tästä Nipsutinta! Menin lukeen vanhaa ropea ja nostalgia iski, en voinut vastustaa. Kerran ropettaja aina ropettaja!
Janni

ViestiKirjoittaja harlekiini » 02 Syys 2013, 13:22

Aksutar kirjoitti:Itte kumminkin oot vahingossa sytyttäny lakanas tuleen. Smmmmoking. Tsytan did it.

Olen niin kuuma pakkaus.

Sarjassamme Ja tänään on tällanen maanantai: päivä jatkui puolen tunnin henkevällä keskustelulla jehovien kanssa. Olivat itse asiassa yllättävän mukavia poijaita. Lupasivat tulla toistekin. Yllättävää kyllä ei ahdista ajatus yhtään. Tuleepahan käytyä teologisia ja filosofisia keskusteluja ihan kunnolla joskus, mikä nyt on ihan mielenkiintoista.

Ja taas yksi uusi! Tai vanha. Uusivanha. Tästä kurimuksesta ei ole poispääsyä.
harlekiini

ViestiKirjoittaja Cheikki » 02 Syys 2013, 15:37

Mahtaa olla rankkaa olla niin kuuma, että petivaatteetki roihahtaa liekkeihi :DD

Hehee, nyt olis just hyvää aikaa vastailla peleihin, mutta oon ihan liian editoimisfiiliksissä, kun tänään olis tarkotus kaverin kanssa muokata yhtä pätkää eteenpäin :D Ollaan tehty sellasia "pienelokuvia" ja jotain random klippejä ja nyt yritetään saada aikaseks jotain julkasukelposta :D

Heittäisin linkkiä, mutten ole ihan varma, että haluanko näyttää TODELLISIA KASVOJANI *tadantan* :D
Cheikki

ViestiKirjoittaja tynnyri » 02 Syys 2013, 15:48

Videojuttujuttuloisia :DD Niitä oli aina ihan parasta tehä!!

Ääh, koitan mukamas lukee englannin sanoja, koska sanakoe, mutta löydän vain kerta toisensa jälkeen itseni youtubesta kuuntelemassa ja katsomassa Disneylauluja ^^'
tynnyri

ViestiKirjoittaja Agna » 02 Syys 2013, 19:08

tynnyri kirjoitti:Ääh, koitan mukamas lukee englannin sanoja, koska sanakoe, mutta löydän vain kerta toisensa jälkeen itseni youtubesta kuuntelemassa ja katsomassa Disneylauluja ^^'

1) Mullakin on enkun sanakoe huomenna, otan osaa D: Onneksi mun sanasto on lyhyt ja helppo joten osaan sen jo :) Sen sijaan nyt pitäis alkaa ahkerasti harjoitella Aasian maita koska ylihuomenna on niistä testi.
2) Disney-laulut on parhaita, varsinkin siis piirrettyjen. Ei varmaan oo sellasta laulua olemassa jota en tunnistais :D

Hirveä nälkä, menen nyt tuhoamaan jääkaapin valoineen päivineen. Suosittelen kaikille sittarin syöntikypsiä mangoja, ihan parhaita ja niin hyvän makusia.

Ja eka enkunkielinen peli starttas! JEAH! Oloni on kansainvälinen.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 02 Syys 2013, 19:21

Disneyn laulut ftw. Youtubessa kun niitä kokoelmia on ni sellatteen kun kuuntelee maratonina 8)

Agna kirjoitti:Ja eka enkunkielinen peli starttas! JEAH! Oloni on kansainvälinen.

Mä alotin kans. Joskin vähän epävirallisesti. Parodia chat ropea Ivyn kanssa koska Harlekiini vaatii tulevaisuudessa yhtä enkku peliä. Ei paineita tai silleen. Mun kielitaidolla puhutaan vaan internetissä.
K thnx lol txt you when I get to the Valhalla bye.

Mikä on tämä ärsyttävä turhautuminen, kun tekisi mieli vastata kaikkiin ropeihin, mutta ei tukkoisuuden takia saa mitään tehtyä. Tämä on nyt kyllä pyllystä.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Noitarinki » 02 Syys 2013, 19:37

Ei oo mun eka enkunkielinen rope, pyörin itse asiassa yhdellä amerikkalaisella roolipelisivustolla, ja pakko mainita että siellä on aikalailla eri meininki kun täällä suomalaisilla sivuilla .D Mut pitää myöntää että on se kiva pelata eri kielellä jonkun kans, joka puhuu samaa kieltä mun kanssa, eikä oo hirveitä eroja juttujen tietämyksessä yms.

Nälkä. Ei jaksa syödä.
Noitarinki

ViestiKirjoittaja Cheikki » 03 Syys 2013, 02:19

Enkun kielistä ropea voisi olla ihan mielenkiintoista kokeilla, mutta itse varmaan turhautuisin aika nopeasti, kun ei olisi yhtä paljon sanastoa käytettävissä, kuin suomenkielessä :DD
Tietenkin (esim omeglessa xD) sellaisten ihmisten joiden oma äidinkieli ei myäskään ole Englanti, on ihan kivaa kyseistä kieltä kirjoittaa :D Molemmat tietää mitä toinen yrittää sanoa.

Ps, Jei kirjoitin ensimmäiset peliviestini tälle foorumille! Hyvä fiilis >: D
Cheikki

EdellinenSeuraava

Paluu Keskustelut