Pulina || Vanha

Keskusteluille tarkoitettu alue. Keskustelujen luonti on vapaata, mutta katsothan ennen keskustelun aloittamista, onko foorumilla jo samankaltainen ”töpö” olemassa.
Muistetaan hyvät käytöstavat, eikä pyritä loukkaamaan ketään tieten tahtoen, pidetään kiroilu ja herjaus minimissä, huomioidaan kaikki keskustelussa ja vältetään turhia konflikteja. Pidetään yhdessä yllä rento, ystävällinen ja leppoisa ilmapiiri.

Valvojat: Ivy, Agna

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Maalis 2009, 20:02

niii'in. niitä laumoja on siellä täällä, ei sitä nyt mitään hemmetin terminaattori laumaa tarvii alkaa tekemään, joka olis koko Cryptissä tunnettu..

ja sama vika, yleensä otan jonkun tietyn päivän ja vastaan vaikka väkisin jokaiseen ropeen, mikä on menossa. Toisinaan vastaan satunnaisesti niihin mitkä inspaa eniten, mut oon pyrkiny siihen että edes kerran viikossa vastaisin.. ja jotkuthan on jopa kuukausia hiljaa, ennen kun vastaa, joten seittemän päivää odottamista ei pitäis tuntua missään.
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja suskari » 29 Maalis 2009, 20:09

Niih... Onneksi on olemassa niitä epäaktiivisia pelaajiakin, jotka vastaavat harvemmin. Tulisin muuten hulluksi, jos jokaiseen peliin pitäisi alkaa vastaamaan päivittäin, ottaen huomioon, että täällä minulla on kolme hahmoa ja Kuroi Himitsussa peräti kymmenen...
Mutta en myöskään pidä siintä, että pelejä jumitetaan kuukausi tolkulla ilman järkevää syytä tai ilmoitusta, kerran viikossa on sopiva määrä vastauksille.
suskari

ViestiKirjoittaja Aksutar » 29 Maalis 2009, 20:17

jep jep. siinä menee järki jos jokaiselle pitäis vastailla päivittäin ja siinä menee hermo jos vastausta joutuu odottamaan liian kauan. Mulla nyt on täällä 20 hahmoa (miinus kolme jotka on poistumassa) ja AD:ssa kolme.. on mulla joskus ollu yhteensä about 35 hahmoa ympäri nettiä...
ja kerran viikossa on sopiva määrä 8)
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Ay » 29 Maalis 2009, 20:19

Minäkin pelaan monessa monella hahmolla. Joissakin paikoissa olen epäaktiivinen, koska toinen ei vastaa niin usein. Muut pelaajat voivat saada vaikutteita, että olet epäaktiivinen ja sinun kanssa ei sillei tarvitse pelta. Mikä myös ärsyttävää ja samoin jätetään sanomatta minne oikein häviää. MIkä on omassa foorumissa ongelma. Perään saa heti kysyä minne oikein kuukaudeksi hävisit, kun vasta pelaja kysyy minulta minne se oikein hävisi.
*tönkkö mäistä sanottu*

ai, että villasukat haluavat olla piilosta minusta. Ettinyt koko päivän villasukkiaansa, koulun lattia on niin kylmä.
Ay
Aatelinen

ViestiKirjoittaja Agna » 29 Maalis 2009, 21:47

Anteeksipyyntöni, ihmiset, kun en jaksanut lukea mistä oikein puhutte mutta sen verran sain selvää, että puhuitte siitä kun näitä hahmoja kertyy liikaa.

Well.
Aksu, ihanan mystinen tuo uusi hahmo :"D No niinku ei nuo muut olisi, mutta tuossa on jotainnn... Erityistä. Emt. Ehkä se sit oli vaan sitä ulkonäön karismaa. Mitä se sitten liekin. Itse en ole sitä hahmoani saanut kehiteltyä, ja sitten idioottina jätin luonnokset ja kaikki ideat kotiin kun tänne Lappiin lähdin, enkä sitten täällä saa mitään aikaan - bravo. (Ja ah kun olen hyvä selostamaan.)
Söin juuri äsken itseni ähkyyn, nyt maha on keilapallo enkä jaksa raahata itseäni alakertaan D: Surullista.

Meikääkin pakenevat kaikki villasukat >_< Enää yksi villasukkapari jäljellä, ja niitäkin säilytetään suurinpiirtein kullatussa kaapissa. Ei saa päästää hukkaan rakkaita sukkia ^.^
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Miten olisi kuutamokävely?
Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 30 Maalis 2009, 11:00

ehkä Siinä on erityistä se että se pukeutuu siniseen 8)

ja ne villasukkatontut vie sunkin villasukkia! damn them!

ja ah kun on rentouttavaa poistaa noita epä-aktiivisia tunnuksia nyt. kymmenen niitäkin löyty näemmä. noh, työt jatkuu -->
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Agna » 30 Maalis 2009, 19:53

Ehkä, ehkä ei 8) Mut jännä ukko on, tosi jännä... Eääbh. Kukahan on katsonut liikaa Pasilaa? Mehh.

Tänään lasketeltu taas niin että reidet paukkuu. Rinteessä sumua niin, ettei neljän metrin päähän näe ollenkaan. Gondolihissillä ylös, ja hyppyreitä pitkin alas.

Juu, sukkavorot kuriin. Rakkaat villasukkani lojuvat tällähetkellä turvallisesti vierelläni... Toistaiseksi.
"Minä osaan muuten puhua haltiakieltä", Pulla sanoi ja asettui lauluasentoon. "Päivää, kiitos, huomenta, olet karvainen lohkoperuna."

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna
Hovinarri

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Huhti 2009, 13:32

ah, pasila <3. Ivyn kanssa saatiin mahtava idea piirtää yks pilakuva liittyen TNF:ään ja pasilaan.. saa nyt nähdä jaksaako toteuttaa sitä.

AAAAAAAAAAAAAAAH! Katoin just lumikin Q_Q ihana leffa! hemmetti ko meillä ei oo muita disneyn vanhoja piirrettyjä, saatika prinsessa tarinoita...
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Terxxi » 01 Huhti 2009, 17:27

Pasila on kyll niin ykkönen. :D Joo haluaisin ehdottomasti nähdä sen pilakuvan liittyen tuohon TNF:ään ja pasilaan. XD Olisi varmasti hauska kuva. :)

Minä taas en jaksa katsoo mittää disney prinsessa leffoja. X) Liian tylsiä. :'D Mutt kyll niitä katsoo. Että ei ne mitää maailman huonoimpii katsottavia ole. ^^
Terxxi

ViestiKirjoittaja Aksutar » 01 Huhti 2009, 17:35

LOL! ihaileppa täältä sitä kuvaa >P ah, Blackin nenä <3

ja juh, myönnän sortuneeni pasilaan niin pahasti et pidän sitä yhtenä parhaimpana ohjelmana mitä telkkarista tällä hetkellä tulee. tosin nää uudemmat jaksot alkaa olla kuluneita..
Aksutar
Monarkki

ViestiKirjoittaja Terxxi » 01 Huhti 2009, 17:38

Haha. XD Aiiivan mahtava Akuma! :D

Joo ne uudet jaksot alkaa olla vähä kuluneita. Pitäs keksii jotain uutta sisältöö niihin. Se on paras ohjelma mitä telkasta tulee, ehdottomasti! :)
Terxxi

ViestiKirjoittaja Suff » 03 Huhti 2009, 15:11

Hmmm... jännän hiljaista tässä osuudessa. Pelkääköhän täällä poruka sepa...däägh siis moderaattoreita niin paljo, kun rouva isorouva on poissa vai pääsiäisen suklaa- ja munavarastojako sitä täytellään?
Suff

ViestiKirjoittaja Morado » 03 Huhti 2009, 15:38

Njiih, en mä ainakaan pure... kovaa >:3

Mut kaippa sit tyypeillä on menoa kun on viikonloppu jne... Itselläni ei ole sen kummoisempaa menoa kuin et pitäis tänään mennä vielä tanssiin ja sen jälkeen katsomaan näytelmää Ronja Ryövärintytär. En nyt kyllä hirveästi innostunut ajatuksesta, mutta sen näkee sitten onko se hyvä :'D Mites muut? Onko huimia suunnitelmia?

On tässä tullut mieleen vaihtaa nimimerkkiä kun tuota Ayamea löytyy joka paikasta, eikä se muutenkaan enään oikein tunnu kivalta, joten älkääs ihmetelkö jos nimimerkkini muuttuu jossain vaiheessa :'D
Morado

ViestiKirjoittaja suskari » 03 Huhti 2009, 15:45

Ei minullakaan mitään suurempaa tässä ole... Ajattelin tuossa piirtää pari fanitaidetta ja vain datailla...
suskari

ViestiKirjoittaja Agna » 04 Huhti 2009, 16:59

Elossa ollaan. Netti päätti hajota Ylläksellä, ja siitäpä tulikin katastrofi -.- Nyt kuitenkin ollaan taas kotona, ja kone toimii niinkuin pitää. Ihana oli tuo Aksun kuva :"D Mutta mulla ei oo kyllä Pääsiäiseksi mitään suunnitelmia, mutta isä ja pikkusisko lähtee kyllä Ruottinristeilylle. Oon vähän kade, mut kyl se kelpaa kotonakin olla. Torstaina tosin on fysiikankokeet, pitäisi niihinkin jaksaa lukea... *huokaus*

Tässä vaan odottelen että mmupu vastaisi kahteen ropeen (krhm) kun haluaisin niin kovasti päästä roolimaan. Ainahan sitä voisi uusiakin pelejä aloittaa, kun Aberilla tai Loryenilla ei oikein peliseuraa ole -.-

Loryen 1/2
Aberec 0/2
Fred 0/2
Eugene 0/2
Jerrell 0/2
Hiroi 0/2
Aphaderuiondur 0/2
Pulla 0/2
Arasinya 2/2
Levo 2/2

Agna